Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens kom eens ik heb een vraagje aan jullie!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

samah_kebdania
13-08-2004, 13:24

Salaam aleikoum allemaal Mijn vraag: Zou je later als je getrouwd bent je vrouw laten werken of niet...? Stem hier boven en bevestig je antwoord

Jasmina
13-08-2004, 13:34
Origineel gepost door Miss_Magrebia Ik ben geen jongen maar toch reageer ik..... Ik mag wel werken van mij man, zie ook niet waarom dat niet zou mogen... Een vrouw behoord haar grenzen te kennen.... werk=werk en thuis=thuis Hetzelfde geldt voor een man Helemaal mee eens :D jasmina :zwaai:

babybruidje
13-08-2004, 13:35
ik en mijn man hebben samen besloten dat ik niet met mannen samen werk omdat Allah swt ons het verbied en hij weet wat het beste voor ons is...wanneer ik werk vind met vrouwen zou ik wel graag willen werken

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 13:39
Origineel gepost door Miss_Magrebia Jij weer? negeer haar gewoon anders kom je nooit meer van haar af:hihi:

Jasmina
13-08-2004, 13:42

Origineel gepost door DaNGeRouZLy negeer haar gewoon anders kom je nooit meer van haar af:hihi: Heeejjjjjjj :eek: Ik verveel me ja, ga jullie dus maar pesten :hihi:

Jasmina
13-08-2004, 13:43
Origineel gepost door Miss_Magrebia :stout: Stouterd :p

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 13:44
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Heeejjjjjjj :eek: Ik verveel me ja, ga jullie dus maar pesten :hihi: deze keer houden we het wel netjes he :D

samah_kebdania
13-08-2004, 13:45
verkracht mijn topic nie :kwaad: Trouwens bedankt voor jullie reactie's VUILNISBAK en als ze geen diploma's heeft...?

DaNGeRouZLy
13-08-2004, 13:47
Origineel gepost door samah_kebdania verkracht mijn topic nie :kwaad: Trouwens bedankt voor jullie reactie's VUILNISBAK en als ze geen diploma's heeft...? graag gedaan :D

Jasmina
13-08-2004, 13:49
Origineel gepost door samah_kebdania verkracht mijn topic nie :kwaad: Trouwens bedankt voor jullie reactie's VUILNISBAK en als ze geen diploma's heeft...? Sorry :( En dangerouzly, ik hou het toch altijd netjes :o

Souhayb
13-08-2004, 13:51
Insha allah als het dan zover is, dan heeft mij vrouw de keuze of ze thuis wil zitten, partime of fulltime wil werken. wel: als de kinderen erzijn mag ze die zolang ze geen 7 jaar zijn geen minuut uit het oog verliezen. en mijn vrouw mag nooit, of moet nooit werken om er finacieel van te worden. het werk mag ze doen om er tussen uit te kunnen en om haar contacten te leggen en te houden. en aan het werk zelf zijn voorwaarden verbonden, niet ieder functie is bespreekbaar.not at all. mijn vrouw mag bijvoorbeeld: in een kinderdagverblijf werken thuiszorg ziekenhuis ouderenhulp/verzorgingshuis basisschool ea.

samah_kebdania
13-08-2004, 13:58
Souhayb oke jij bevestig tenminsten je antwoord goed :)

EMIEN
13-08-2004, 16:42
Dat zal ik met haar bespreken. En die keus mag ze zelf maken..

APPELHOOFD
13-08-2004, 17:04
ik zoek schoonmaakster ..geen werkster :eek: :confused:

BoubkerC
13-08-2004, 17:57

ik zou me vrouw alles geven maar ik zou alleen maar 1 ding verbieden niet met jongens gaan daar ben ik het meeste bang voor hopelijk blijft ze ook uit de buurt van mannen

Pagina's : [1] 2 3 4 5