Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : inschrijfadres in Belgie

wasafi
18-07-2010, 23:18

Beste mensen , Wie kan me helpen aan een inschrijfadres in belgie? Tegen vergoeding uiteraard.

oujdiaesma
19-07-2010, 01:04
ik ken wel iemand voor je. Maar in Belgie komt er toch een wijkagent controleren of je daar echt woont toch?

wasafi
19-07-2010, 13:11
ik ken wel iemand voor je. Maar in Belgie komt er toch een wijkagent controleren of je daar echt woont toch? Dankjewel voor je reactie, Je zou me er een groot plezier mee doen als je het aan die gene wil vragen . Wat de wijkagent betreft , ik weet niet hoe het precies werkt maar omdat ik de hele week op men werk zit hoef ik toch niet altijd thuis te zijn ? :confused:

wasafi
19-07-2010, 13:12
up ;) dankjewel voor het uppen

wasafi
19-07-2010, 18:44

Niemand ?Ik krijg priveberichtjes van mensen die iemand kennen , maar heeft er niemand een adres in belgie die me kan inschrijven ?

oujdiaesma
19-07-2010, 20:01
Niemand ?Ik krijg priveberichtjes van mensen die iemand kennen , maar heeft er niemand een adres in belgie die me kan inschrijven ? Ik ga het vandaag voor je navragen en dan laat ik je het zo snel mogelijk weten. Per wanneer wil je ingeschreven staan?

1stMenLovingYou
19-07-2010, 20:19
Beste mensen , Wie kan me helpen aan een inschrijfadres in belgie? Tegen vergoeding uiteraard. ik pm me voor meer informatie als het voor iemand is die al in belgie woont dan is het oke maar als het is voor iemand van buitenland die in belgie een adres wilt maken dan is het onmogelijk want een wijkagent komt langs om papieren in te vullen en controleert of je echt op dit adres woont

wasafi
19-07-2010, 21:23
Ik ga het vandaag voor je navragen en dan laat ik je het zo snel mogelijk weten. Per wanneer wil je ingeschreven staan? Dankjewel Meid . Ik zou me het liefst zo snel mogelijk willen inschrijven, Maar dat kunnen we later nog wel bespreken .