Bekijk originele versie : ;(
__Armanigurly__
13-12-2002, 09:43
Ik hoor, lees enz.. over Marokkaanse meiden hier in Nederland zijn slecht geworden maar dan heb ik een vraagje aan jullie .................... de marokkaanse meiden in Marokko zijn zeker dan altijd al slecht geweest want wat ik daar allemaal wel niet zie allah i hfed ou safi, of komt dat alleen in mijn omgeving voor? ewa ik hoor van jullie Allez Beslama en jullie weten het he, k ben niet gediend van grof taalgebruik :zwaai:
mijn nichtje van 16 die is zwanger van een getrouwde man.
wejo klappen die ze heeft gekregen.
en 2 andere nichten uit rabat zijn weggelopen. vraag me niet waarom
en als ze mij vragen of ik een vriend heb en ik zeg nee, dan ben ik ouderwets :confused:
:zwaai:
__Armanigurly__
13-12-2002, 09:48
Origineel gepost door minora
mijn nichtje van 16 die is zwanger van een getrouwde man.
wejo klappen die ze heeft gekregen.
en 2 andere nichten uit rabat zijn weggelopen. vraag me niet waarom
en als ze mij vragen of ik een vriend heb en ik zeg nee, dan ben ik ouderwets :confused:
waaaaaaah nari :confused: mijn nichten gaan met jongens naar bed voor geld?!?!!? en zijn wel 10000X zwanger geweest!! dat zie je volgens mij hier in nederland niet eens :eek:
ik heb gelukkig wel lieve nichtjes alhamdoelilah die die dingen niet uithalen.. maar ik hoor wel veel dingen over die meiden in marokko ja...
:rolleyes: Meiden dit, meiden dat......lijkt me sterk dat die meiden elkaar zwanger maken, dus de mannen daaro zullen ook niet allemaal lievertjes zijn....
__Armanigurly__
13-12-2002, 10:00
Origineel gepost door Tijn
:rolleyes: Meiden dit, meiden dat......lijkt me sterk dat die meiden elkaar zwanger maken, dus de mannen daaro zullen ook niet allemaal lievertjes zijn....
ach jah ze hebben daar geen blondjes he, duss...doen ze het maar met hun landgenoten! :D
Origineel gepost door cheetah
ik heb gelukkig wel lieve nichtjes alhamdoelilah die die dingen niet uithalen.. maar ik hoor wel veel dingen over die meiden in marokko ja...
die heb ik ook, maar die andere 3...... :(
Origineel gepost door **Armanigurly**
ach jah ze hebben daar geen blondjes he, duss...doen ze het maar met hun landgenoten! :D
Dus blondjes zijn eigenlijk de 1ste keus???...kan `t me niet voorstellen ;)
__Armanigurly__
13-12-2002, 10:11
Dus blondjes zijn eigenlijk de 1ste keus???...kan `t me niet voorstellen ;)
jah ze zijn 1ste keus voor 1 ding en dat is SEX.....!! :eek:
jah ze zijn 1ste keus voor 1 ding en dat is SEX.....!! :eek:
....Als de Marokkaanse meiden die instelling nou eens overnemen en ook zo over de blonde (ben zelf trouwens wel erg donkerblond) mannen gaan denken.......:D
__Armanigurly__
13-12-2002, 10:27
....Als de Marokkaanse meiden die instelling nou eens overnemen en ook zo over de blonde (ben zelf trouwens wel erg donkerblond) mannen gaan denken.......:D
heheehe dan worden ze weer verklaart voor hoeren of niet?! ;)
heheehe dan worden ze weer verklaart voor hoeren of niet?! ;)
Door Marokkanen misschien wel ja.......volgens mij bestaan er "helemaal" geen hoeren of slechte meisjes, sommige zijn gewoon een beetje stout :stout: ;)
Overspel
13-12-2002, 10:38
Nou, dan kan jij de meiden van de stam der Ibqoeien niet, want die doen het met dieren...
weeeyoo, straks krijg je allemaal kleine Ezeltjes, kamelen, schappie schappie...:D
__Armanigurly__
13-12-2002, 10:39
Door Marokkanen misschien wel ja.......volgens mij bestaan er "helemaal" geen hoeren of slechte meisjes, sommige zijn gewoon een beetje stout :stout: ;)
Hahahaha ben je dan geen Marokkaan? neej er bestaan wel slechte meiden ook hoeren hoor, maar niet gewoon een normaal meisje die een vriend heeft noemen "Marokkanen" zelfs een ****.....echt triest :(
Origineel gepost door Overspel
Nou, dan kan jij de meiden van de stam der Ibqoeien niet, want die doen het met dieren...
weeeyoo, straks krijg je allemaal kleine Ezeltjes, kamelen, schappie schappie...:D
Ik dacht dat `t vooral de mannen waren die nog wel eens stiekem de dierenwereld in duiken......maar had `t kunnen weten de vrouwkes hebben `t altijd gedaan ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.