Bekijk originele versie : vreemdgaan
wat zouden jullie doen als je er achter komt dat de liefde van je leven,voor wie je alles op zij hebt gezet vreemdgaat?vergeven en vergeten?of iets anders?.
__Armanigurly__
13-12-2002, 09:10
Ik zou hem vergeven en vergeten kan niet maar jah het vertrouwen in hem heb je wel verloren!
als het om liefde gaat en hij heeft er spijt van dan zou ik het hem vergeven, maar vergeten...... nee!!!
:zwaai: :zwaai:
...als ze `t eerlijk zou vertellen is er nog een kans, anders....AJU PARAPLU!
meid, als je echt heel veel van hem houdt, vergeef hem dan.
voor een keer en wees duidelijk dat het de eerste en laatste keer is.
veel geluk samen.
:zwaai:
__Armanigurly__
13-12-2002, 09:32
Origineel gepost door illnana
ja maar het is wel heel erg moeilijk zo hoor.
het is zeker moeilijk ik begrijp wat je bedoelt ik heb ook zo iets meegemaakt, je moet er gewoon niet aan denken en gewoon goed met die jongen gaan praten en dan komt alles goed ins`allah! :zwaai:
ja maar het is wel heel erg moeilijk zo hoor.
ja natuurlijk, ik beweer niet dat het een makkie is.
maar praat erover met hem en hij heeft er duidelijk spijt van.
:zwaai:
LelyDames
13-12-2002, 09:34
wat zouden jullie doen als je er achter komt dat de liefde van je leven,voor wie je alles op zij hebt gezet vreemdgaat?vergeven en vergeten?of iets anders?
ik zou me geflast voelen ik zou er heel erg moeite meehebben maar geef me een maand of 3 en ik vergeef het hem wel ik bedoel je houd toch van hem maar eigelijk licht erraan hoe die je heeft bedrogen??? wat de sitautie was
beslemma :zwaai:
buiten die handel, I don't take that shit, he cheat he out!!!
__Armanigurly__
13-12-2002, 09:36
graag gedaan! :goedzo:
stoeipoes
13-12-2002, 09:52
mijn ex ging regelmatig vreemd.........ik pikte het steeds, want hij kwam steeds aanzetten met die lieve woordjes en ik was zo dom,jong en blind dat ik er gewoonweg weer intuinde!!! Op een gegeven moment had hij een meisjes zwanger gemaakt en toen was de maat vol!!! Die sukkel dacht nog wel dat ik samen met hem zijn zoontje wilde opvoeden................JAAAAHHHH DAG!!!!!
nee ik zou mijn man nooit meer recht in de ogen aankijken. vreemdgaan kan je gewoon niet maken joh!!! schandalig :o
missbadria18
13-12-2002, 13:24
Origineel gepost door sammmy
nee ik zou mijn man nooit meer recht in de ogen aankijken. vreemdgaan kan je gewoon niet maken joh!!! schandalig :o
hee sammmy ik sluit me helemaal bij jou aan, eens een bedrieger altijd een bedrieger!!! :kwaad: toch??? doei :zwaai:
xxKautarxx
13-12-2002, 13:36
ik sluit me ook bij jullie aan, ik heb het ook meegemaakt mijn eerste geliefde had mij ook bedrogen en kam ook met lieve woorden en toen was ik nog jong als ik het kon overdoen dan had ik het wel geweten mar nu ben ik degene die gelukkig getrouwd is net 1 jaar en hij zwerft rond en geen wijf die hem aankijkt omdat het 'n nietsnut is.... met andere woorden gestraft worden ze ooit toch wel vroeg of laat maar trap er niet in want mannen........ (wees altijd op je hoede,hoe lief hij ook is) dag meiden
wahrania21
13-12-2002, 13:51
vreeemdgaaan os al erg en je komt er ook achter is ook al helemaal erg en dan is het niet meer terug te draaien ik zou het vergeven maar vergeten blijft ALTIJD zoiets vergeetje niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.