Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ben je in het echte leven..?

Pagina's : [1] 2

SmoothScorpio
13-12-2002, 00:52

Hoe ben je in het 'echte' leven. Ik bedoel, we zitten hier wel allemaal stoer te typen en zo, maar de meeste zijn denk ik niet zo 'stoer' , volgens mij zijn er best wel veel mensen hier die zich anders voor doen. Gebruik woorden om jezelf te omschrijven. ik post later nog een antwoord.

Toufik19
13-12-2002, 00:56
smooth as an scorpion and you,lobster?

Tnawie
13-12-2002, 00:56
volgens mij gedragen de normale mensen zich tzelfde... psycooooooooo's integendeel, kunnen zich uitleven

ZiLaaL
13-12-2002, 00:57
Cameleon. :)

dombo
13-12-2002, 00:59

Origineel gepost door Tnawie volgens mij gedragen de normale mensen zich tzelfde... psycooooooooo's integendeel, kunnen zich uitleven Maar volgens mij kan het ook andersom of heb ik het mis?

ZiLaaL
13-12-2002, 01:03
Origineel gepost door Super_Marokkaan Ik ben wahid joodse grote dikke neger met een goude oorbel..........en draag strakke kleren.........oja en ik ben ook BI sexueel :) Ohhhhhhhh, ik heb jou laatst gezzzzzien!!! Wat een Sweeetie! :Iluvu: :D

sihemB
13-12-2002, 01:06
Ik ben ik :p sihemB :D

Tnawie
13-12-2002, 01:07
Origineel gepost door dombo Maar volgens mij kan het ook andersom of heb ik het mis? iedereen die een beetje zelf kennis heeft en ook een beetje stabiel is met andere woorden iemand die zn ik heeft gevonden...kan niet veranderen achter de pc..... als het goed is ken je jou plaats in de hierargie en daar ga je ook naar gedragen wanneer je met een groep te maken hebt....hier op internet heb je ook een groep mensen en dus ook een hierargie, en daarmee is jou plek ook vast gesteld :D

sweetyfeyrouz
13-12-2002, 01:08
Ik ben gewoon, me, myself and I. Ik zou wel eens willen dat ik me anders voor kon doen, maar dat lukt me gewoon niet. :verdriet: Misschien moet ik maar eens een paar lessen bij tnawie gaan volgen :stout: Fey

Tnawie
13-12-2002, 01:16
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Ik ben gewoon, me, myself and I. Ik zou wel eens willen dat ik me anders voor kon doen, maar dat lukt me gewoon niet. :verdriet: Misschien moet ik maar eens een paar lessen bij tnawie gaan volgen :stout: Fey ik wil jewel les geven.... je moet mij wel beloven dat je mij nooit zal onderbreken, wanneer ik een welgeplaatst tnawie pleeg :D

sweetyfeyrouz
13-12-2002, 01:19
Origineel gepost door Tnawie ik wil jewel les geven.... je moet mij wel beloven dat je mij nooit zal onderbreken, wanneer ik een welgeplaatst tnawie pleeg :D Euh? :rolleyes: Oké das afgesproken dan! Ik luister altijd heel erg braaf :) :zwaai: Fey

sweetyfeyrouz
13-12-2002, 01:20
Whaaaaaaaaaaaaaa, heb ik toch mijn eerste TNAWIE gepleegd daarnet! :D :D :D

Tnawie
13-12-2002, 01:27
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Whaaaaaaaaaaaaaa, heb ik toch mijn eerste TNAWIE gepleegd daarnet! :D :D :D je bent wel een snele leerling :D als je maar de goudenregel niet vergeet :kwaad:

Tnawie
13-12-2002, 01:28
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Euh? :rolleyes: Oké das afgesproken dan! Ik luister altijd heel erg braaf :) :zwaai: Fey je hebt geen keuze ik pleeg tnawies en jij luistert :kwaad:

sweetyfeyrouz
13-12-2002, 01:31

Origineel gepost door Tnawie je hebt geen keuze ik pleeg tnawies en jij luistert :kwaad: :huil: :huil: Ik heb al genoeg tnawies aan gehoord voor de rest van mijn leven!! Ik wil geen tnawies meer. :vingers:

Pagina's : [1] 2