Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Zumba.

Pagina's : [1] 2 3 4

Leyleena
16-07-2010, 21:30

'Hello everybody! Laten we het hier hebben over ZUMBA. Onze ervaringen, gebeurtenissen & alles wat er mee te maken heeft! Evt tips, of andere truc's zijn van harte welkom. Ook de mensen die (nog) niet aan zumba zijn begonnen, zijn van harte welkom met allerlei vragen of opmerkingen. http://i27.tinypic.com/2808d9g.jpghttp://i27.tinypic.com/2808d9g.jpghttp://i27.tinypic.com/2808d9g.jpg (Ik ben best benieuwd hoeveel dames & evt heren mee doen aan ZUMBA. Hierboven zie jullie een poll met 3 antwoorden, zouden jullie op de juiste willen klikken)

Leyleena
16-07-2010, 21:38
'T vergt niet echt veel moeite om te klikken, weet je. :moe:

Salima...
16-07-2010, 21:39
Wil het nog doen, alleen het komt er maar niet van..

Leyleena
16-07-2010, 21:41
Wil het nog doen, alleen het komt er maar niet van.. Ik heb het gstr besteld via bol.com, en vanochtend binnengehad. Tis echt su-per!

Achmed_N
16-07-2010, 21:43

In een groep is het leuker. Ik doe het bij het TU Sportcentrum met mijn vrienden, die lerares is ook super, echt een leuk vrouwke!

Leyleena
16-07-2010, 21:44
In een groep is het leuker. Ik doe het bij het TU Sportcentrum met mijn vrienden, die lerares is ook super, echt een leuk vrouwke! Ik heb vriendinnen allemaal ver weg wonen, anders had ik het zker ook gedaan! Is ook lachen :haha:

nihadjj
16-07-2010, 21:44
Tis egt kei tof!! Ik doe het in groepslessen. Girlpower!!!:banana:

Leyleena
16-07-2010, 21:46
Vergeet niet te stemmen, stille lezers!

Salima...
16-07-2010, 21:46
Ja bij mij is het dus, van elke keer afspraak maken met een groepje vriendinnen, van ja we gaat het samen doen enz enz enz. Ben nu een paar maandjes verder, en Salima zit nog steeds op der luie reet!

Achmed_N
16-07-2010, 21:47
Ik heb vriendinnen allemaal ver weg wonen, anders had ik het zker ook gedaan! Is ook lachen :haha: Is ook echt leuk :hihi: Ik moet altijd wel lachen als we eenmaal bezig zijn!

Leyleena
16-07-2010, 21:49
Ja bij mij is het dus, van elke keer afspraak maken met een groepje vriendinnen, van ja we gaat het samen doen enz enz enz. Ben nu een paar maandjes verder, en Salima zit nog steeds op der luie reet! Dan raad ik je aan om die dvd's te bestellen, en lekker thuis aan de gang gaan! Tis echt leuk, en je verveelt je niet. Ik heb de woonkamer net even omgebouwd tot sportzaal :haha: Is ook echt leuk :hihi: Ik moet altijd wel lachen als we eenmaal bezig zijn! Ja, had ik net ook. Dacht echt van, waar ben ik mee bezig! Na een tijdje kon ik niet meer stoppen :haha:

Achmed_N
16-07-2010, 21:53
Ja, had ik net ook. Dacht echt van, waar ben ik mee bezig! Na een tijdje kon ik niet meer stoppen :haha: Inderdaad :lol: Ik ben ook gewoon aan het springen en aan het doen, krijg die pasjes maar niet onder de knie :hihi:

Leyleena
16-07-2010, 21:55
Inderdaad :lol: Ik ben ook gewoon aan het springen en aan het doen, krijg die pasjes maar niet onder de knie :hihi: Mijn moeder steunt me hierin, maar na een tijdje stond ze in alle stilte naar me te kijken, ik vroeg aan haar waarom ze dat deed. Zei ze: 'Je doet me denken aan sprinkhaan die teveel gedronken heeft'.Achteraf zat ze ook mee te springen, daar nie van. :gniffel:

Salima...
16-07-2010, 22:00
Mijn moeder steunt me hierin, maar na een tijdje stond ze in alle stilte naar me te kijken, ik vroeg aan haar waarom ze dat deed. Zei ze: 'Je doet me denken aan sprinkhaan die teveel gedronken heeft'.Achteraf zat ze ook mee te springen, daar nie van. :gniffel: hahahahahahahaha meskiena sprinkhaan hahahaha

Leyleena
16-07-2010, 22:04

hahahahahahahaha meskiena sprinkhaan hahahaha Ghehehe, ik heb er echt om moeten lachen :giechel:

Pagina's : [1] 2 3 4