Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jou numer 1 reclame!

Pagina's : [1] 2 3 4

TwinkleEye_19
12-12-2002, 23:18

:o Ik weet dat reclame het laatste is waarop je zit te wachten als je naar een kei-gave film zit te kijken....... Maar, damm, sommige reclame zijn gewoon goed :bril: Ik ben benieuwd welke reclame's jullie écht lachen vinden, of jullie favoriet is. Aangezien ik gek ben op wagens gaat 'mijn' reclame daar ook over. Ik vind de reclame van Peugeot 307 echt goed. Een Indische jongen ramt zijn wagen steeds tegen een muur en laat er zelfs een olifant op zitten, omdat hij hem probeert om te vormen tot het model van 307. Daarna gaat hij stoer met 'mooie' wagen en vrienden naar een party. Als je hem ziet, is gewoon lachten :D Welke vinden jullie goed :rolleyes:

Hindaatje
12-12-2002, 23:21
ik vidn die van dat kleine meisje leuk...ze zegt hele tijd: maar waarom?.......maar waarom?.......ohh zeg dat dan....Wou het alleen FF CHECKE...FF CHECKE..

laboudanda
12-12-2002, 23:21
die van die man met rooie baard en blauwe fiets Hij viel namelijk in een sloot omdat ie geen pindakaas had gegeten Product: Calvona Pindakaas

TwinkleEye_19
12-12-2002, 23:29
Origineel gepost door Hindaatje ik vidn die van dat kleine meisje leuk...ze zegt hele tijd: maar waarom?.......maar waarom?.......ohh zeg dat dan....Wou het alleen FF CHECKE...FF CHECKE.. :lol: :lol: Die gebruiken wij thuis ook, ff checken, ja die is zo leuk. écht schattige meisje is dat... Maar LOI heeft dat ook met die 2 meiden die zich in de wc opmaken. Check!:D

Hindaatje
12-12-2002, 23:30

Origineel gepost door TwinkleEye_19 :lol: :lol: Die gebruiken wij thuis ook, ff checken, ja die is zo leuk. écht schattige meisje is dat... Maar LOI heeft dat ook met die 2 meiden die zich in de wc opmaken. Check!:D wahhahaha... p.s over 26 min ben ik jariggggggg :gefeli:

sammygirl111
12-12-2002, 23:31
ik vind die van Delta Lyod (ofzo iets!!!) echt leuk. Als die kleintje op zijn paard stapt zooooooooooooooooooooooooooooooooo dan zit je in diep shit!!! hahahaha met zijn knuppeltje!!! Als hij al de vandalisten in mekaar knuppelt!! :) :zwaai:

Toufik19
12-12-2002, 23:32
Ik vind de reclame van Peugeot 307 echt goed,dat het mijn tongpijn doet vergeten.het gaat zo: Een Indische jongen ramt zijn wagen steeds tegen een muur en laat er zelfs een olifant op zitten, omdat hij hem probeert om te vormen tot het model van 307. Daarna gaat hij stoer met 'mooie' wagen en vrienden naar een party.

TwinkleEye_19
Origineel gepost door laboudanda die van die man met rooie baard en blauwe fiets Hij viel namelijk in een sloot omdat ie geen pindakaas had gegeten Product: Calvona Pindakaas Van Calvé Pindakaas vind ik die reclame waar een jongen van 6 zijn bal op de 13 hoge balkon gooit leuk. Dan belt bij die bewoner aan om zijn bal terug te vragen, waarna die mener hem naar beneden gooit. Terererere. temdem temdem, terererere, temdem temdem...:D

sammygirl111
Origineel gepost door Hindaatje wahhahaha... p.s over 26 min ben ik jariggggggg :gefeli: GEFELICITEERD!!!!!! :)

saidaaatje
12-12-2002, 23:33
nuuuu evven nietttttttttttttttttttt:D:D sowwww daaar heb ik zin in omdat een keer op me werk te zeggen damnz:D

sihemB
12-12-2002, 23:34
Ik vind die reclame leuk....van die soep als die vrouw gebaren taal moet doen en dan doet ze alles heel snel dat is zooooooooo grappig je moet die lelijke smoel van haar zien....hahahahahahhahaha :giechel: sihemB :zwaai:

Hindaatje
12-12-2002, 23:34
Origineel gepost door sammygirl111 GEFELICITEERD!!!!!! :) Thank you sweety :o :)

TwinkleEye_19
12-12-2002, 23:35
Origineel gepost door sammygirl111 ik vind die van Delta Lyod (ofzo iets!!!) echt leuk. Als die kleintje op zijn paard stapt zooooooooooooooooooooooooooooooooo dan zit je in diep shit!!! hahahaha met zijn knuppeltje!!! Als hij al de vandalisten in mekaar knuppelt!! :) :zwaai: Haha, die kleine manneke op z'n pony :giechel: Zeker Delta lyod....

Liefste
12-12-2002, 23:35
Origineel gepost door sammygirl111 ik vind die van Delta Lyod (ofzo iets!!!) echt leuk. Als die kleintje op zijn paard stapt zooooooooooooooooooooooooooooooooo dan zit je in diep shit!!! hahahaha met zijn knuppeltje!!! Als hij al de vandalisten in mekaar knuppelt!! :) :zwaai: ken ik niet Maar die ene van pindakaas...........je weet wel met da klein jongentje...............Met da flat gebouwwww..............Dat hij zogenaamd die bal zo hog kan schuppen......................snappie :confused: ................................................ja die si nou leuk :D

Liefste
12-12-2002, 23:36

ooh ja nu weet ik welke je bedoelt van delta lyod of zo iets............met da mini paardje....inderdaad leuk

Pagina's : [1] 2 3 4