Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom kraken we elkaar af?

Pagina's : [1] 2

Mektab
12-08-2004, 21:07

Assalamoe alaykoem, Het valt me op als ik hier een willekeurige topic open dat zowel de dames als de heren elkaar steeds beledigen. Waar is dat goed voor? De een heeft geen goed woordje over voor de ander (in de meeste gevallen dan). Ik vraag me af waar dat vandaan komt... :confused: Walaykoem salaam

Jasmina
12-08-2004, 21:19
Origineel gepost door Mektab Ik vraag me af waar dat vandaan komt... :confused: Komt uit de computer :o jasmina

mocroroosje15
12-08-2004, 21:22
we zijn marokanen weet je nog? :D

NaWeLoS
12-08-2004, 21:22
sommige mensen moeten zich wel ergens op afreageren, na een zware dag ......hahahahahha

Mektab
12-08-2004, 21:23

Origineel gepost door Simo_en_jasmina Komt uit de computer :o Aha dat verklaart een heleboel... :D Wassalaam

Jasmina
12-08-2004, 21:25
Origineel gepost door Mektab Aha dat verklaart een heleboel... :D Wassalaam :hihi: jasmina :zwaai:

Vlampje
12-08-2004, 22:20
Origineel gepost door Mektab Assalamoe alaykoem, Het valt me op als ik hier een willekeurige topic open dat zowel de dames als de heren elkaar steeds beledigen. Waar is dat goed voor? De een heeft geen goed woordje over voor de ander (in de meeste gevallen dan). Ik vraag me af waar dat vandaan komt... :confused: Walaykoem salaam Nou k kan je genoeg voorbeelden geven van waar dat vandaan komt. Er zijn hier bepaalde mensen die praten over de Islam alsof ze 20jaar de Koran hebben gestudeerd. Waarschuwen voor de dingen op het slechte pad. Op zich is dit hartstikke goed, maar wat tref ik dan even later aan. Dezelfde persoon begint over hoe zij 3 jongens dumpt en hoe stoer zij wel niet is. Tja, dan heb ik absoluut geen goed woord voor zo iemand over... Schijnheiligheid van de allerhoogste plank.

IkBenSaliha
12-08-2004, 22:23
Origineel gepost door Mektab Assalamoe alaykoem, Het valt me op als ik hier een willekeurige topic open dat zowel de dames als de heren elkaar steeds beledigen. Waar is dat goed voor? De een heeft geen goed woordje over voor de ander (in de meeste gevallen dan). Ik vraag me af waar dat vandaan komt... :confused: Walaykoem salaam Nu zie je zo vaak... Ikke ikke en de rest kan stikken.

Maroc_my_pride
12-08-2004, 23:10
Ja we moeten ieder nemen zoals die is. maar zoals je ziet gebeurt dat niet. Mensen oordelen over elkaar,zonder het hele verhaal te weten enzo... Laat ieder zijn eigen leven leiden,ieder in zn eigen waarde. tuurlijk kan je je mening geven,maar doe dat op een nette manier. en respecteer elkaars meningen ook al ben je er niet mee eens oordeel niet over anderem, Wij zijn wij om te oordelen Allah oordeelt over ons

nadoria_zinador
13-08-2004, 00:01
De een wil ze3ma beter dan de ander proberen te zijn:).

Tamqeyast
13-08-2004, 00:03
Origineel gepost door NaWeLoS sommige mensen moeten zich wel ergens op afreageren, na een zware dag ......hahahahahha :hihi:..

MocrowGirlBella
13-08-2004, 00:15
omdat we marokkanen zijn :banana:

woehakoesen
13-08-2004, 00:16
Origineel gepost door Mektab Assalamoe alaykoem, Het valt me op als ik hier een willekeurige topic open dat zowel de dames als de heren elkaar steeds beledigen. Waar is dat goed voor? De een heeft geen goed woordje over voor de ander (in de meeste gevallen dan). Ik vraag me af waar dat vandaan komt... :confused: Walaykoem salaam Ik denk dat het komt doordat, we elkaar niet zien achter de pc zitten en lekker doen wat we willen.. geloof me als je elkaar pesoonlijk zou benaderen.. dan zouden ze heel anders piepen:hihi: :hihi:

IkBenSaliha
13-08-2004, 00:18
Origineel gepost door woehakoesen Ik denk dat het komt doordat, we elkaar niet zien achter de pc zitten en lekker doen wat we willen.. geloof me als je elkaar pesoonlijk zou benaderen.. dan zouden ze heel anders piepen:hihi: :hihi: echt wel :D

woehakoesen
13-08-2004, 00:19

Origineel gepost door IkBenSaliha echt wel :D :goedzo:

Pagina's : [1] 2