Bekijk originele versie : op zoek naar een unieke trouwlocatie in omgeving amsterdam.
Hallo dames (misschien ook heren).
Ik ben onlangs op een heel romantische manier door mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Ik vind het heel spannend omdat ik het dus nog niet van hem had verwacht. Hij en ik begrijpen het nut er niet van om nog lang te wachten met trouwen. Over twee weken gaan we officeel op papier trouwen. Dus ik wil alvast met de voorbereidingen beginnen voor onze bruiloft. Ik droom al een hele lange tijd van mijn bruiloft, dus het moet perfect zijn. Ik wil het allereerst beginnen met het vinden van de mooiste en beste trouwlocatie. Ik wou altijd al in een mooi kasteel trouwen. Dus mijn vraag is kennen jullie een mooi kasteel in omgeving amsterdam, of anders een mooie unieke trouwlocatie. Ik wil dat het een dag wordt om nooit te vergeten. Ik hoop dat jullie mij zouden willen helpen. Prijzig of niet prijzig, please help mij.
Ik zou het onwijs top vinden als jullie mij zouden willen helpen.
groetjes
Groetjes purple
saliha15
13-08-2004, 12:45
DE TULP IN ZAANDAM DAT IS GEEN KASTEEL OFZO MAAR HET IS WEL EEN ENORME MOOIE ZAAL EN HET IS ER OOK ERG GROOT DUS K ZOU ZEGGEN GA ER EEN KIJKEN NEMEN
EEN NOG VEEL SUC6 :zwaai:
Gariba_1973
13-08-2004, 12:48
die zaal vind ik persoonlijk echt niets, als je op zoek bent naar een unieke locatie!!!! maar dat is mijn mening
Hieronder de internetsites van:
De Tulp, Zaandam: www.detulpzalen.nl
den Adel Amstelveen: www.vandenadel.nl
Salon Osdorp, Amsterdam: www.salonosdorp.nl
Als fotograaf zijnde geef ik fototechnisch de voorkeur aan:
den Adel dan Salon Osdorp en als laatste De tulp.
Noord Holland heeft heel weinig kastelen, je hebt hier alleen het Muiderslot in Muiden en Kasteel Medemblik, in de directe omgeving van Amsterdam zijn geen kastelen. In Haarlem (Bloemendaal) heb je ook een soort van kasteeltje, maar Bloemendaal is ontzettend duur.
Voor fotoreportages zie link hieronder.
Veel succes
Hasna_real
13-08-2004, 14:18
Ik weet dat er een kasteel in Muiden is, volgens mij kun je die vinden op : http://www.muiderslot.nl
Verder kun je op deze site verder zoeken voor kastelen in Noord-holland: http://community.webshots.com/album/68778261VOxugu
Hoi hoi
Ik wou jullie als allereerst bedanken voor jullie reacties. Ik wou ook nog zeggen dat ik de drie zalen ken, die er werden opgenoemd. In de Tulp heeft mijn zus als eerste haar bruiloft gegeven. Maar toch ontzettend bedankt. En over dat er niet zoveel kastelen in omgeving Amsterdam is, dat had ik ook wel door. Omdat ik de laatste tijd veel met mijn vriend rondrij om dus te kijken of ik iets zie. Nou als iemand nog iets weet hoor ik het graag.
Ik wil het liever niet ergens doen wat heel bekend is anders ga ik wel naar de okura hotel of iets dergelijks. Het moet niet een zaal zijn dat echt een bruiloften zaal is.
Ik weet dat het teveel gevraagd is maar ja je trouwt maar 1 keer insha allah.
Ps: Ik waardeer het echt dat jullie me willen helpen.
kus
Een alternatief voor een huwelijksfeest in een zaal is een rondvaartboot, door de Amsterdamse grachten. Dit soort boten zijn niet te vergelijken met de normale rondvaartboten.
In Heemskerk heb Kasteel Assemburg, hier worden ook feesten gegeven zover ik weet.
Succes
jeblia232
16-08-2004, 21:45
van den adel in amstelveen is echt :Iluvu:
maar de tulp in zaandam en salon osdorp mogen er ook wezen :Iluvu:
Gariba_1973
17-08-2004, 12:17
Waarom zijn die zo goed????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.