Bekijk originele versie : waarom eigenlijk??
tatouzient
12-12-2002, 22:30
ahlan
heb een vraagje, namelijk waarom zoeken bepaalde mensen aandacht hier op de site??
kan iemand mij een enigzins nuttige uitleg geven??
bisous xxx
TwinkleEye_19
12-12-2002, 22:32
Origineel gepost door tatouzient
ahlan
heb een vraagje, namelijk waarom zoeken bepaalde mensen aandacht hier op de site??
bisous xxx
Omdat ze het in het dagelijkse leven niet krijgen :D
PS: heb je een specifiek iemand in gedachten :rolleyes:
saidaaatje
12-12-2002, 22:32
omdat ze aandacht willen neem ik aan:D:D
naoual_tangawia
12-12-2002, 22:33
net zoals jij nu aandacht zoekt hahaha
is vergelijkbaar haha
mimi_tangaouia
12-12-2002, 22:34
wat versta jij onder aandacht
want met deze topic vraag je ook aandacht toch??
dus eigenlijk komt het erop neer dat bijna iedereen aandacht vraagt??
toch??
wees is ff wat duidelijker
tatouzient
12-12-2002, 22:34
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Omdat ze het in het dagelijkse leven niet krijgen :D
PS: heb je een specifiek iemand in gedachten :rolleyes:
pfff is gewoon zielig, aandacht te kort neem ik ook aan ja :rolleyes:
ps noem nu nog gn namen, zien of die bepaalde perso(o)n(en) ook gaat reageren :D
bisous xxx
Toufik19
12-12-2002, 22:35
ahlan
bisous xxx
omdat het een menselijke drang is,steeds naar meer aandacht zoeken.
ook jij hebt dit.(waarom start je anders deze topic en dan nog in een mooie oranje kleur?)
tatouzient
12-12-2002, 22:37
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wat versta jij onder aandacht
want met deze topic vraag je ook aandacht toch??
dus eigenlijk komt het erop neer dat bijna iedereen aandacht vraagt??
toch??
wees is ff wat duidelijker
weet je wa bijvoorbeeld bij jou is opgevallen? is da je denkt da je het bent... je denkt voor alles een bepaalde antwoord klaar te hebben.. maar meid, je moet jezelf ni hoog in schatten... :rolleyes:
dus omda je een bepaalde topic opent zoek je aandacht bedoel je?
ik vraag gn aandacht hoor, krijg genoeg van degene rond mij :D hamdoellillah :p tis gewoon dak zie da sommige personen echt een forum openen om echt in de kijker gezet te worden.. maar ja, zo denk ik er nu over hé, kan zijn dak me vergis hé
bisous xxx
tatouzient
12-12-2002, 22:39
Origineel gepost door Toufik19
omdat het een menselijke drang is,steeds naar meer aandacht zoeken.
ook jij hebt dit.(waarom start je anders deze topic en dan nog in een mooie oranje kleur?)
ewa ik hou van kleurtjes :D
tatouzient
12-12-2002, 22:40
Origineel gepost door Emshoom
pffff, kan al raden over wie ge het hebt nu , tzal weer over da ollands tijgerke zijn zekers :D
ewa safi, tijgerke is een goede vriend meer ni. heb beters te doen dan het altijd over hem te hebben hé?
tatouzient
12-12-2002, 22:41
Origineel gepost door naoual_tangawia
net zoals jij nu aandacht zoekt hahaha
is vergelijkbaar haha
dus iedereen die een forum opent zoekt aandacht??
bisous xxx
mimi_tangaouia
12-12-2002, 22:43
weet je wa bijvoorbeeld bij jou is opgevallen? is da je denkt da je het bent... je denkt voor alles een bepaalde antwoord klaar te hebben.. maar meid, je moet jezelf ni hoog in schatten... :rolleyes:
dus omda je een bepaalde topic opent zoek je aandacht bedoel je?
ik vraag gn aandacht hoor, krijg genoeg van degene rond mij :D hamdoellillah :p tis gewoon dak zie da sommige personen echt een forum openen om echt in de kijker gezet te worden.. maar ja, zo denk ik er nu over hé, kan zijn dak me vergis hé
bisous xxx
wahahah dat ik heel wat ben yek zal ik je eerlijk wat vertellen meid iedereen denkt dat die heel wat is ga dat nou niet ontkennen het is gewoon zo, en dat wil dan ook niet betekenen
dat ik mezelf heel hoog inschat
en wbt dat ik mijn antwoorden altijd klaar denk te hebben, als ik geen antwoorden zou hebben mevrouw dan zou ik hier niks te zoeken hebben
en wat ik bedoelde met mijn reactie op jou topic
ik vroeg je precies wat je bedoelde met aandacht trekken
want door bijv een nieuwe topic te openen vraag je ook aandacht, op welke manieer bedoel je aandacht trekken
hopelijk snap je het nu
Ik ben vandaag te moe om hier op in te gaan..
Misschien morgen
beslama
tatouzient
12-12-2002, 22:50
Origineel gepost door mimi_tangaouia
wahahah dat ik heel wat ben yek zal ik je eerlijk wat vertellen meid iedereen denkt dat die heel wat is ga dat nou niet ontkennen het is gewoon zo, en dat wil dan ook niet betekenen
dat ik mezelf heel hoog inschat
en wbt dat ik mijn antwoorden altijd klaar denk te hebben, als ik geen antwoorden zou hebben mevrouw dan zou ik hier niks te zoeken hebben
en wat ik bedoelde met mijn reactie op jou topic
ik vroeg je precies wat je bedoelde met aandacht trekken
want door bijv een nieuwe topic te openen vraag je ook aandacht, op welke manieer bedoel je aandacht trekken
hopelijk snap je het nu
soms kun je uit verveling een forum openen of je kunt een forum opene om iets mee te delen, of je kunt een forum openen om wa verduidelijking in iets te krijgen etc... het hoeft toch ni mt aandacht te maken toch?
wak bedoelde mt aandacht trekken, euhh ff denken :D bijvoorbeeld las ik nu gistere een topic over kweet haar naam ni meer en het ging over seks of zo, ik bedoel, je kunt hier over alles praten vind ik en het moet kunnen, maar ze had het op zo'n manier hier geplaatst dak ff dacht van :rolleyes:
snappie?
solly als ik wa cru uit de hoek kwam :D
oja, tis juffrouw, geen mevrouw :p
bisous xxx
tatouzient
12-12-2002, 22:51
Origineel gepost door Emshoom
elaba gij, kzit maar te zwanzen :D
a tkesagh kim waha a outshma ino :zwaai:
waga aliek, hameni teked yek :boos: ant zwanze tegen mij :kwaad:
hahaha, is goe zenne manneke, kwist wel da ge ant zwanze zijt, ik zwans ook wel eens :D
bisous xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.