berber_skills
14-07-2010, 00:19
Beste mensen, salaam ou3alaykoum,
Is er hier iemand die vrijdag aanstaande de vlucht van eindhoven naar malaga heeft geboekt, om vanuit daar de veerboot te nemen?
Ik ga die reis namelijk maken inshallah. Alleen tis wel in me eentje, dus ik dacht als er nog iemand alleen is die dezelfde reis maakt, kunnen we misschien samen reizen.
Let me know!
mimoun75
14-07-2010, 21:41
Als je overdag daar aankomt dan kan je met de bus naar busstation kost je 1 euro. En vanaf daar moet je met de bus richting alguzera's nemen . 1 tip Pak geen zwarte taxi daar ook al zijn het marokkanen het zijn allemaal dieven.
Als je na 22:00 uur aankomt kan je beter in malaga een hotel boeken tot 5 uur smorgens dan vertrekken de bussen.
Rachid_adam
14-07-2010, 22:23
Als je overdag daar aankomt dan kan je met de bus naar busstation kost je 1 euro. En vanaf daar moet je met de bus richting alguzera's nemen . 1 tip Pak geen zwarte taxi daar ook al zijn het marokkanen het zijn allemaal dieven.
Als je na 22:00 uur aankomt kan je beter in malaga een hotel boeken tot 5 uur smorgens dan vertrekken de bussen.
Thanx voor de info. Dan weet ik dat ook weer. :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.