Bekijk originele versie : Carte National
GAMMA2006
13-07-2010, 22:44
Mijn carte national is al meer dan een jaar verlopen en deze moet ik verlengen. Ik heb ze al een paar keer hier in Utrecht gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Weer die Marokko service!!!
Weet iemand misschien wat ik mee dien te nemen? Dus hoeveel pasfoto;s en welke papieren?
Soekran bezaf!
GAMMA2006
13-07-2010, 23:17
Niemand?? :confused:
mevrouwtje20
13-07-2010, 23:19
Sta je al ingeschreven bij de consulaat in Utrecht?
Ik weet dat je halamdania van je ouders nodig hebt
2 pasfoto's
geld :hihi:
paspoort
Laat alles van te voren kopieren.
GAMMA2006
13-07-2010, 23:23
Sta je al ingeschreven bij de consulaat in Utrecht?
Ik weet dat je halamdania van je ouders nodig hebt
2 pasfoto's
geld :hihi:
paspoort
Laat alles van te voren kopieren.
Ja, ik sta al ingescgreven bij het consulaat in Utrecht. Halamadania is toch het trouwboekje? Die heb ik dus niet, want mijn ouders zijn gescheiden en mijn pa woont sinds 2 jaar in Marokko. Paspoort? Bedoel je de Marokkaanse paspoort? Die is volgens mij al 4 jaar verlopen....:maf:
Geld die je zeker mee te nemen en vraag niet hoeveel.....:hihi:
Dank je wel lieverd!
mevrouwtje20
13-07-2010, 23:27
Ja, ik sta al ingescgreven bij het consulaat in Utrecht. Halamadania is toch het trouwboekje? Die heb ik dus niet, want mijn ouders zijn gescheiden en mijn pa woont sinds 2 jaar in Marokko. Paspoort? Bedoel je de Marokkaanse paspoort? Die is volgens mij al 4 jaar verlopen....:maf:
Geld die je zeker mee te nemen en vraag niet hoeveel.....:hihi:
Dank je wel lieverd!
Vraag of je vader de kopie fax waar jij op staat. Nee NLse paspoort is voldoende.
Graag gedaan! ;)
GAMMA2006
13-07-2010, 23:34
Vraag of je vader de kopie fax waar jij op staat. Nee NLse paspoort is voldoende.
Graag gedaan! ;)
Ik heb al 2 maanden geen contact met mijn pa, dus dat wordt moeilijk. Ik vraag mijn ma wel of zij nog een kopie heeft. Super dat de Nlse ook goed is, anders zou ik er nog een probleem bij hebben.
:kus:
mevrouwtje20
13-07-2010, 23:43
Ik heb al 2 maanden geen contact met mijn pa, dus dat wordt moeilijk. Ik vraag mijn ma wel of zij nog een kopie heeft. Super dat de Nlse ook goed is, anders zou ik er nog een probleem bij hebben.
Das niet zo best, maar kijk idd of je moeder de kopie ervan heeft. Het is altijd belangrijk om een kopie van halamadania te hebben.
Veel succes :sjans:
riffia19
14-07-2010, 10:20
Salaam mijn lacarte is afgelopen maand ook verlopen maar vraag me dus af wat ze nodig hebben.Over die halamadania hoorde ik dat ik mijn eigen halamadania moest meenemen en niet van mijn ouders klopt dat.
door jou topic heringer ik dat ik nog la cart in me handtas moet doen voordat ik vertrek naar marokko
Oem_Lena
14-07-2010, 10:30
Als je lisdeed hebt is dat ook goed dan vragen ze geen
trouwboekje.
hanazuki
14-07-2010, 11:28
2 copietjes van je passpoort / la carte en goeie pasfotos waar je je oren/ kaak zichtbaar ziet .
maar duurt wel lang voordat je m krijgt 6 maande ofzo ...je gaat volgens mij een blaadje krijgen copie die je mee kan nemen naar marokko.
ZijnHartje
14-07-2010, 11:34
Mijn carte national is al meer dan een jaar verlopen en deze moet ik verlengen. Ik heb ze al een paar keer hier in Utrecht gebeld, maar er wordt niet opgenomen. Weer die Marokko service!!!
Weet iemand misschien wat ik mee dien te nemen? Dus hoeveel pasfoto;s en welke papieren?
Soekran bezaf!
Kopieën van je paspoort (2) en goede duidelijke pasfoto's.
Oem_Lena
14-07-2010, 11:44
Kopieën van je paspoort (2) en goede duidelijke pasfoto's.
En als je zegt dat je hem met spoed nodig hebt heb je hem waarscheinlijk binnen 2 weken.
Dat zal nooit kunnen want die kaarten worden in marokko gemaakt
en niet hier,ze krijgt sowieso een papier met foto en nummer
van la card.
Alhoceima79
14-07-2010, 12:02
als jij en je man halamadania hebben heb je die van je ouders niet nodig.
Benisaidgirl
14-07-2010, 12:11
Salaam mijn lacarte is afgelopen maand ook verlopen maar vraag me dus af wat ze nodig hebben.Over die halamadania hoorde ik dat ik mijn eigen halamadania moest meenemen en niet van mijn ouders klopt dat.
klopt ik ben vorige week naar de consulaat geweest voor mijn lacartnationaal en ik heb mijn eigen halamadania meegenomen dat is voldoende:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.