Bekijk originele versie : integreren in izan
delila16
12-12-2002, 21:14
Goedenavond aanwezigen,
Zo vaak krijgen we te horen ons te integreren, ons aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Hebben we dat eindelijk bereikt, en dan zijn ze nog niet tevreden.
Ik bedoel ik draag een kondveter heb mijn haren in jongens kapsel geknipt en heb al duizenden vriendjes gehad. Mijn broer steelt komt altijd dronken thuis. Mijn vader pikt de ene *** na de andere in.
Nog steeds niks, nog steeds geen tevredenheid!!
Wat moeten we nog meer doen??
Ik ben ten einde raad.
Wat moet ik nog meer doen om me te integreren?
femme_ahrilla
13-12-2002, 01:29
mensen, ik KEN delila16 in levende lijfe, geloof me maar, zij is heeel anders...
Saloua1986
13-12-2002, 09:34
Hoi hoi delila16
He he he, eindelijk gevonden dame,
Alles goed? Waar zat je al die tijd?
Ben je nou nog steeds bezig met het integreren!!?
Ik zou zeggen meid, ben jezelf, blijf jezelf en gedraag je gewoon zoals het hoort....Als je wilt gaan integreren in de Nederlandse samenleving, dan ben je over een paar jaar nog niet klaar..
Ze zijn nooit tevreden over je, een Marokkaan blijft voor hun een Marokkaan.
liefs,
delila16
13-12-2002, 09:52
Na het lezen van jullie reacties ben ik er achter gekomen wat mij nog te doen staat om volledig in de samenleving te worden opgenomen.
Namelijk een christen worden. Als ik dat heb voltooid dan kan ik mij zelf honderd procent als Nederlander zien.
P.S: Ik rook ook dus daar ben ik al in geintegreerd
delila16
13-12-2002, 09:55
Origineel gepost door Corrie
Normaal doen is misschien een idee om beter te intergreren???????? :wink:
Ik doe toch normaal volgens de Nederlandse maatstaven. Ik heb me totaal aangepast aan hun manier van leven, wat zie jij dan als normaal??
Normaal was ik toen ik me nog niet had aangepast toen ik enkel alleen de Nederlandse taal beheerde. Dat vonden ze niet genoeg, dus ben ik een paar stappen verder gegaan.
Chirihen
13-12-2002, 10:48
meisje ga leven zoeken
delila16
13-12-2002, 15:08
Chirihen,
Leven hoor je niet te zoeken het leven heb je al
Dus hou je vingers van het toetsenbord als je niks zinnigs bedenken kan!
delila16
13-12-2002, 15:22
corrie,
wat is nou je probleempje
Nederlandse vriendinnen heb ik veel, van wie denk je dan
dat ik deze gewoontes overneem?
ik maak ze niet belachelijk ik zet de feiten gewoon neer
-xxxxxxxxxxxx- moi
delila16
13-12-2002, 15:59
acechilla!!!!!!!
wejaw jij laat ook weer eens mijn gelijk zien als ik het heb over dat deze forumgebruikers geen GLO (geintegreerd literatuur onderwijs) hebben gehad.
Waar zeg ik dat ik ze haat??
Ik wil toch niet voor niks als ze worden??
is er dan niemand die mij een zinnig antwoord kan verstrekken?
delila16
13-12-2002, 16:12
Ik slaak een diepe zucht bij het lezen van je eerste zin, je moet niet gelijk conclusie's nemen die nergens mee in verband staan.
Als je het woord nou eens goed bekijkt dan kun je duidelijk zien dat geintegreerd op het woord literatuur slaat.
Ik had het over je begrijpend lezen
Je laat ook weer duidelijk merken hoe gelijk ik had
Trouwens je zegt: "Maar als jij je kan vinden in de wesyterse normen en waarden bv.
Vrijheid van godsdienst, iedereen is gelijk (dus ook joden,homo's en atheisten) en je voelt je niet beter dan de rest van Nederland."
arme jongen moet ik dan zeggen
Heeft Nederland je dan werkelijk zo erg verblind
je kunt je mening wel zeggen maar die heeft dus helemaal geen invloed
en trouwens is vrijheid van meningsuiting hier maar een relatief begrip.
Verder kom je aan met het argument:
"Het probleem is dat veel moslims zich beter voelen dan de rest, ze dneken dat ze de wijsheid in pacht hebben en de rest zijn domme ongelovigen."
Wie heeft het in godsnaam over Moslims?
als je je hart wil luchten doe je dat toch lekker door een nieuwe discussie te beginnen?
nogmaals:
zet je vingers alleen op het toetsenbord als je denkt dat er wat zinnigs uit kan komen!
En btw, we hebben vrijheid van meningsuiting in Nederland. Dus al Pim mag zeggen dat de Islam achterlijk is, mag die imam ook zeggen wat hij van homos vind. Zo lang ie ze maar niet uitroeit... :rolleyes:
delila16
13-12-2002, 16:14
heb je helemaal gelijk in Rossana!
Dank U Dank u!
( en met een oorverdovend applaus liep rosanne het podium op )
:D
delila16
13-12-2002, 16:20
hmm...
ook nog eens een portie kapsones vermengd met een dosis humorr
excellent combination girl
Hehe maar ik maakte maar een grapje hoor :( Ik wil niet arrogant zijn...:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.