Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~IwAa PeEpZz...~

moshi
12-12-2002, 21:03

:jeweetog: FoCk Op...BiNneKoRt ExAmEnS...DiE TijD GaAt EcHt VlieGeN! MaAr DaArnAa.... EeN NieUwE OpLeiDiNg KieZeN... K WeEt MijN GoD NieT WaT Ik MoEt KieZeN...:confused: HeLp Me Ff... WeLkE OpLeiDinG VolG Jij...Of WiL Je GaAn VolGen... VeRteL GwoOn Ff wAt LeUk Is/LijkT...Of WaT Je Nu DoEt OfzOo.. ZoDaT Ik MiSsChiEn IdEeËn KaN KriJGeN... :idee: ThanQ ! :) BeSlaMa =XxX= VeReNa

femme_ahrilla
13-12-2002, 01:44
mbo? hbo? wo? ik flip ook, je bent niet de enige, ik vind bijna alle opleidingen wel leuk. ik ben naar zoveel open dagen geweest dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Ik ga misschien, heel misschien, HJO (Hogere Juridische Opleiding) of co-commerciele economie doen (aan de HvA). by the way, suc6 met je keuze & je examens

moshi
13-12-2002, 16:26
Origineel gepost door femme_ahrilla mbo? hbo? wo? ik flip ook, je bent niet de enige, ik vind bijna alle opleidingen wel leuk. ik ben naar zoveel open dagen geweest dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Ik ga misschien, heel misschien, HJO (Hogere Juridische Opleiding) of co-commerciele economie doen (aan de HvA). by the way, suc6 met je keuze & je examens Ey! ThanQ..Jij OoK SuCceS!!! K ga MBO doen en wil daarna misschien doorgaan op HBO...maar ik weet 't nog steeds niet... :confused: =XxX=

SweetRose
13-12-2002, 18:11
Als ik het zelf wist zou ik het je zeker mee delen..maar helaas :jammer: ik ben nogal een twijfelachtige in zo iets..dus bij mij word het ook een probleem!!!

moshi
13-12-2002, 18:16

Origineel gepost door zin 'n midar Als ik het zelf wist zou ik het je zeker mee delen..maar helaas :jammer: ik ben nogal een twijfelachtige in zo iets..dus bij mij word het ook een probleem!!! EwA... Jij Ook Succes dang maar! =xXx=

SweetRose
13-12-2002, 18:18
Origineel gepost door moshi EwA... Jij Ook Succes dang maar! =xXx= dank u wel..jij ook hé!! :zwaai:

moshi
13-12-2002, 18:19
Origineel gepost door zin 'n midar dank u wel..jij ook hé!! :zwaai: THanQ! :)

moshi
13-12-2002, 18:20
'k ben wel op zo'n open dag geweest...maar daar zie je dan zoO veel...dat ik echt niet weet van: Dat iS hEt! :(

SweetRose
13-12-2002, 18:22
Origineel gepost door moshi 'k ben wel op zo'n open dag geweest...maar daar zie je dan zoO veel...dat ik echt niet weet van: Dat iS hEt! :( ik weet het?!!!! haha schrijf al de dingens die je wilt gaan doen op een papiertje en prop ze elk tot een propje...schud ze door elkaar en pik er ééntje uit...:D en ja dan weet je het hé!!...:zwaai:

moshi
13-12-2002, 18:23
Origineel gepost door zin 'n midar ik weet het?!!!! haha schrijf al de dingens die je wilt gaan doen op een papiertje en prop ze elk tot een propje...schud ze door elkaar en pik er ééntje uit...:D en ja dan weet je het hé!!...:zwaai: HaHaAha...Tja...zo kan je het ook doen...maar dan zit je misschien in dat opleidingsjaar en dan denk je ook van: DaMn...had ik toch maar...die andere opleiding gekozen :( !

moshi
13-12-2002, 18:25
'T wordt ons ook niet echt makkelijk gemaakt hè..... wat hebben wij het tegenwoordig "zwaar" Pfff... ;)!

Letizia
13-12-2002, 23:41
Ik ga MBO doen, de opleiding verpleegkundige en daarna hoop ik inshallah niveau 5 te gaan doen HBO niveau dan zit ik voorlopig wel goed !

moshi
14-12-2002, 13:10
Origineel gepost door Letizia Ik ga MBO doen, de opleiding verpleegkundige en daarna hoop ik inshallah niveau 5 te gaan doen HBO niveau dan zit ik voorlopig wel goed ! ThX Voor Je Reactie...En SuCceS Met Je Opleiding!