Bekijk originele versie : Met welke prepaidkaart kan je het goedkoopst onderling bellen?
missie2009
13-07-2010, 19:52
Hoi,
Kan iemand mij helpen welke prepaidkaart interessant is om goedkoop onderling te bellen met andere mensen?
Ik weet dat het bij lebara €0,24 cent per half uur.
Is er een andere partij die goedkoper is?
lovemyboy
13-07-2010, 20:09
Ik heb al meer dan een jaar een abbonoment van telfort voor 18,-euro per maand.
Je kan met dit abbonoment gratis bellen zoveel als je wilt naar telfort en huis tel nummers.
Ik vind dit beter dan lyca en lebara die word getoond als goedkoop.
Bij lyca en lebara heb je dus een half uur voor weinig kosten en na dat half uur berekend hij normaal tarief.
Als je zo gezellig aan het kletsen bent heb je het niet door dat je over dat half uur heen bent.
Ook is het vet iritant dat je telkens naar je minuten moet kijken.
Wat ook bij lyca en lebara gebeurd is dat hij veel technische storingen heeft en dat hij dus na bijv 5min de verbinding automatisch verbreekt.
Dit is mijn ervaring :)
Blyk 1000 belminuten onderling gratis en 1000 gratis sms'jes naar elke provider, en je hoeft maar 1x in de 3 maanden op te waarderen!
Ik heb al meer dan een jaar een abbonoment van telfort voor 18,-euro per maand.
Je kan met dit abbonoment gratis bellen zoveel als je wilt naar telfort en huis tel nummers.
Ik vind dit beter dan lyca en lebara die word getoond als goedkoop.
Bij lyca en lebara heb je dus een half uur voor weinig kosten en na dat half uur berekend hij normaal tarief.
Als je zo gezellig aan het kletsen bent heb je het niet door dat je over dat half uur heen bent.
Ook is het vet iritant dat je telkens naar je minuten moet kijken.
Wat ook bij lyca en lebara gebeurd is dat hij veel technische storingen heeft en dat hij dus na bijv 5min de verbinding automatisch verbreekt.
Dit is mijn ervaring :)
jaa dat heeft mn mams ook en heel mn familie omggg zij profiteren daar zwaaaaaar van hele dag aan de tel:lol:
lovemyboy
13-07-2010, 20:13
Ja maar wat wel in je contract staat wel dat je hem niet als een babyfoon mag gebruiken.
Ik bel er wel super veel mee meestal gesprekken van 2uur en dat een aantal keer per dag.
Maar als je bijv 6uurtjes achter elkaar elke dag belt dan kan het zijn dat ze je een waarschuwings brief sturen en bij de 2e waarschuwing moet je de gewonen kosten betalen.
Dus alleen als je te veel uurtjes achter elkaar aan de tel zit, niet als je op hangt na 2uur en weer terug belt.
jaa dat bedoel ik ook hihi :p
missie2009
13-07-2010, 20:32
Lyca
Lyca ook niet. Ik heb net op hun website gekeken;
Bellen van Lycamobile naar Lycamobile 0 cent
*Een starttarief van 24 cpg is van toepassing, max. 30 minuten per gesprek. Na 30 minuten geldt een tarief van 12 cpm. Een "fair use policy" van max. 3000 minuten per maand is van toepassing, boven deze limiet wordt het standaard tarief gerekend. Deze aanbieding is geldig van 01/07/2010 tot 31/07/2010.. Deze aanbieding is alleen geldig na ten minste één (1) succesvolle opwaardering per week.
Lyca ook niet. Ik heb net op hun website gekeken;
Bellen van Lycamobile naar Lycamobile 0 cent
*Een starttarief van 24 cpg is van toepassing, max. 30 minuten per gesprek. Na 30 minuten geldt een tarief van 12 cpm. Een "fair use policy" van max. 3000 minuten per maand is van toepassing, boven deze limiet wordt het standaard tarief gerekend. Deze aanbieding is geldig van 01/07/2010 tot 31/07/2010.. Deze aanbieding is alleen geldig na ten minste één (1) succesvolle opwaardering per week.
Wat vind je van Blyk dan?
Chippie
Met Chippie prepaid kan je 1 uur onderling bellen voor €0,24. Tot nu toe de goedkoopste en je kunt het meerdere malen herhalen. Er zit geen fair use policy op.
Het is een nieuw product dat nog niet lang op de markt is maar tot nu toe alleen positieve reacties van gebruikers gehoord. Inclusief mezelf.
missie2009
13-07-2010, 21:08
Wat vind je van Blyk dan?
Ik heb even gecheckt op hun website, maar voor onderling belen zijn ze niet interessant en daarnaast word je gespamt met smsjes over acties en aanbiedingen. Geen zin in!
je moet ook je telefoon hele dag aanstaan en 1 x per maand opwaarderen ofzo.
Ik heb even gecheckt op hun website, maar voor onderling belen zijn ze niet interessant en daarnaast word je gespamt met smsjes over acties en aanbiedingen. Geen zin in!
je moet ook je telefoon hele dag aanstaan en 1 x per maand opwaarderen ofzo.
Als die gene ook blyk heeft dan is t toch wel handig? wat bedoel je dan met onderling bellen? en je hoeft maar 1x inde 3 maanden op te waarderen, wat betreft dat spam valt reuze mee:maf2:
Tahrifest_Lady
14-07-2010, 15:21
Notif.
Miss_bundy
14-07-2010, 17:53
ik maak zwaar misbruik van lebara, door elke keer een half uur te bellen, alle marokkanen bij ons hebben lebara omdat ze daarmee naar het buitenland bellen. lekker goedkoop..
ik maak zwaar misbruik van lebara, door elke keer een half uur te bellen, alle marokkanen bij ons hebben lebara omdat ze daarmee naar het buitenland bellen. lekker goedkoop..
waar is ons?
mocro_sanaa
14-07-2010, 20:56
Hoi,
Kan iemand mij helpen welke prepaidkaart interessant is om goedkoop onderling te bellen met andere mensen?
Ik weet dat het bij lebara €0,24 cent per half uur.
Is er een andere partij die goedkoper is?
tis uiteindelijk allemaal bullshit ene dag denk je '' oh ik heb kei veel gesmst en gebeld en nog zo veel beltegoed en andere dag heb je opeens te weinig beltegoed om te bellen.....ze flashen mensen zwaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.