Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mANNEN IN NL dIE WiLLEN TrOUwEN MAAR HEBBEN GEEN GELD....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

misz_sanae
12-08-2004, 17:26

ER ZIJN MANNEN DIE WILLEN TROUWEN EN DAN MEISJES OM EEN HAND GAAN VRAGEN MAAR NIET EENS GELD HEBBEN OM ALLES TE KUNNEN BETALEN... :rolleyes: ....KIJK DAT VIND IK NIET GEORGANISEERD....ALS JE WILT TROUWEN MOET JE VEEL GELD SPAREN...GELD VOOR EEN VROUW OOK MAAR EEN MAN MOET TOCH WEL MEER BETALEN DAN EEN VROUW....EN DAN GAAN ZE GELD LENEN ...EN GAAN DAARNA ROOD STAAN....DAT IS DAN AL EEN SLECHT BEGIN IN JE HUWELIJK OF NIET...EN DAARNA DAN HEBBEN ZE EINDELIJK GELD VERDIEND...EN MOETEN ZE ALLEMAAL MENSEN GAAN TERUG BETALEN,..... :rolleyes:

crazy_TETOUANIA
12-08-2004, 17:31
groot gelijk eerst sparen

Tamqeyast
12-08-2004, 17:32
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA groot gelijk eerst sparen mee eens,... maar de ouders van het meisje moet ook niet duizende euros vragen..

babybruidje
12-08-2004, 17:34
subban Allah waar slaat dat nou op dus wanneer een godvresende liefdevolle man aan je deur komt moet je zeggen nee sorry je hebt geen geld?! kijk dit vind ik nu zooooo erg om te horen subban Allah wij zijn toch moslima's??? nou aub hou dan op met zo aan geld te denken en waarom moet alles altijd zo overdreven grote bruidschat groot feest veel spullen en je man maar laten betalen....ASTAFIRULLAH ik vind dit totaal niet in de islam thuis horen en wanneer ik niet getrouwd zou zijn en er zou een praktiserende broeder om mijn hand komen vragen hij werkt in een fabriek heeft geen auto geen geld we wonen op een flatje met 1slaapkamer nou en??? als hij praktiserend is alleen door de islam kan ik het paradijs belanden hoor echt niet door het geld wat hij bezit.... dus aub oegtie's hou op met zo aan geld te denken

Souhayb
12-08-2004, 17:37

Trouwen kost tegenwoordig veelste veel in mijn ogen is dit een beetje overdreven geworden 500 dinar/dirham plaatselijke valuta is volgens de profeet een geschik bedrag. bruidschat is bedoeld voor de vrouw als teken. en niet bedoeld om de schoonvader rijk te maken. een bruiloftfeest kost tegenwoordig inclusief zaalhuur ongeveer 5000 euro. reken uit je winst. daarna begint het huwelijk pas, en dan begint de ellende de man die het geld heeft gespaard of geleent moet nu terug gaan betalen, en op wie verhaalt hij de schade op zijn vrouw. door haar heeft tenslotte die mee moeten maken. en door die schulden gaan het thuis niet meer goed, en op termijn gaat het meestal helemaal niet goed. daarom: bruidschat: 1000 euro, schoonvader ongelukkig bruiloft alleen familie, anderen ongelukkig daarna, man en vrouw zeer gelukkig of andersom, iedereen gelukkig en jullie niet.

misz_sanae
12-08-2004, 17:51
Souhayb JE HEBT EEN DEEL GELIJK IN WAT JE ZEGT......IK VIND HET OOK ALLEMAAL OVERDREVEN GAAN MAAR GOED.. MAAR WANNEER EEN MAN GEEN GELD HEEFT..DAN DOET HIJ ER ALS HET WARE NIKS AAN OM GELD TE VERDIENEN....1.) WE LEVEN IN NL EN HIER HEBBEN REDELIJK WEL WERK TE VINDEN.... 2.) ZELFS IK BEN EEN MEISJE EN HEB HAMDOULILAH VRIJ AARDIG GELD...EN WEETJE HOE HET KOMT...IK DOE ER WAT AAN OM GELD TE VERDIENEN....E JE HEBT VAN DIE MANNEN DIE DAN HELEMAAL GEEN WERK HEBBEN, (DIE DE MOEITE NIET DOEN OM WERK TE VINDEN) EN ALS ZE DAN GELD IN HANDEN HEBBE HET GAAN UITGEVEN...IN CAFE'S OF AAN UITGAAN ENZ....MAAR DAN WEL WILLEN GAAN TROUWEN.....KIJK DAT VIND IK DAN WEER ..EEN BEETJE DOM..VAN SOMMIGE ...OKE ALS JE ILLIGEAAL BENT EN GEEN KANS HEBT OM WERK TE VINDEN...OKEEY DAN KAN IK HET BEGRIJPEN...MAAR KOM OP MENSEN ....

crazy_TETOUANIA
12-08-2004, 17:51
Origineel gepost door Sweet_bibi mee eens,... maar de ouders van het meisje moet ook niet duizende euros vragen.. :stout:

Tamqeyast
12-08-2004, 17:54
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA :stout: :Iluvu:

HalfBlood
12-08-2004, 17:57
Fok die overdreve bruidschat :moe:

sneakynawal
12-08-2004, 18:09
Fak geld! Als ik hem maar heb!!!!

siham_417
12-08-2004, 18:24
ik raadt jullie allemaal aan om het boek het ruidsgeschenk te kopen echt dat is het beste boek en wordt er ook duidelijk uit gelegd waarom trouwen zo belamgrijk is en verder zijn er verhalen en overleveringen van mannen de trouwde terwijl ze geen geld hebben en alleen maar koran verzen kennen...... en geloof me van studie finaciering beide dan en een bij baan voor de man kan je makkelijk van leven hoor waarom duur en allah swt zegt ook degene die op mijn weg komt (islam dus) en heel graag wilt zal slagen en ik zal zijn leven overvloedig maken dus kies maar allah is met de gelovigen

Metalsiarachida
12-08-2004, 18:53
Als ik van hem hou en hij van mij dan trouwen we!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klaar UITTT ,,,,en als ie dan toevallig geen geld heefd geen probleem dan regel ik het wel ik bedoel je houdt van elkaar en het is kanke als je niet gaat trouwen omdat hij geen geld heefd,,,,Maar tog wil ik een bruiloftfeest met alles erop en eraan maar Geen probleem als hij het niet heefd dat geld

Najib26
12-08-2004, 19:16
Origineel gepost door misz_sanae ER ZIJN MANNEN DIE WILLEN TROUWEN EN DAN MEISJES OM EEN HAND GAAN VRAGEN MAAR NIET EENS GELD HEBBEN OM ALLES TE KUNNEN BETALEN... :rolleyes: ....KIJK DAT VIND IK NIET GEORGANISEERD....ALS JE WILT TROUWEN MOET JE VEEL GELD SPAREN...GELD VOOR EEN VROUW OOK MAAR EEN MAN MOET TOCH WEL MEER BETALEN DAN EEN VROUW....EN DAN GAAN ZE GELD LENEN ...EN GAAN DAARNA ROOD STAAN....DAT IS DAN AL EEN SLECHT BEGIN IN JE HUWELIJK OF NIET...EN DAARNA DAN HEBBEN ZE EINDELIJK GELD VERDIEND...EN MOETEN ZE ALLEMAAL MENSEN GAAN TERUG BETALEN,..... :rolleyes: Tja dat is omdat de meeste Marokkaanse vrouwen een bruiloft willen die tegen de regels van de islam ingaat. Een grote bruiloft met veel harammuziek en een muziek/dansgroep. Ze willen een grote zaal, catering, negaffa, een dure bruidsjurk, etc, etc. Vind je het gek dat 75 procent van de Marokkaanse mannen zijn bruid uit Marokko haalt?

Najib26
12-08-2004, 19:19
Origineel gepost door babybruidje subban Allah waar slaat dat nou op dus wanneer een godvresende liefdevolle man aan je deur komt moet je zeggen nee sorry je hebt geen geld?! kijk dit vind ik nu zooooo erg om te horen subban Allah wij zijn toch moslima's??? nou aub hou dan op met zo aan geld te denken en waarom moet alles altijd zo overdreven grote bruidschat groot feest veel spullen en je man maar laten betalen....ASTAFIRULLAH ik vind dit totaal niet in de islam thuis horen en wanneer ik niet getrouwd zou zijn en er zou een praktiserende broeder om mijn hand komen vragen hij werkt in een fabriek heeft geen auto geen geld we wonen op een flatje met 1slaapkamer nou en??? als hij praktiserend is alleen door de islam kan ik het paradijs belanden hoor echt niet door het geld wat hij bezit.... dus aub oegtie's hou op met zo aan geld te denken Tja zo zijn de meeste Marokkaanse vrouwen eenmaal. Ze denken alleen maar aan geld. Waarom denk je dat loverboys zo makkelijk hun slag kunnen slaan bij de Marokkaanse meiden. Ze hoeven alleen maar hun nieuwe BMW te laten zien en ze zijn verloren.

Metalsiarachida
12-08-2004, 19:27

Origineel gepost door La__Haine Als hij int rood staat door ons huwelijk schop ik em weg!!!!! IK HEB DAAR NIET OM GEVRAAGD. En ik wil ook geen torenhoge bruidschat ontvangen REMEMBER INT ROOD?? En ik wil ook geen man die een lening aangaat voor een huwelijk. Ik wil gewoon een lieve man die kennis heeft over de islam en me helpt om het te praktiseren isda nu zoveel gevraagd?? Lady_moi tog???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7