Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar Is Iedereen...............

_MaJesTeiT_
12-12-2002, 20:58

Waar is iedereen? Waar zijn al die ouwe gekke gasten nou weer gebleven........ :D Heeft iemand ze gezien......... Bijvoorbeeld Cina waar ben je.......... :confused: of Uitgeblust en al die andere gekke....... :p groetjes Saida ;)

Onslaught
12-12-2002, 20:58
ja ik bene r, aleen zit iemand te helpen op msn dus sorry:)

_MaJesTeiT_
12-12-2002, 21:03
Origineel gepost door Onslaught ja ik bene r, aleen zit iemand te helpen op msn dus sorry:) je hoeft je verontschuldigen niet aan te bieden.....nergens voor nodig....... ;)

Cina
12-12-2002, 21:05
Origineel gepost door Kadir Die heb ik allemaal ontvoerd, ze zitten nu in mn kast opgesloten:cool: Oh vandaar die hoofdpijn...:( Saida...kom me redden!!!! Ik lig hier tussen de vuile sokken :eek: :stout:

_MaJesTeiT_
12-12-2002, 21:08

Origineel gepost door one love ben je zodanig op zoek naar iemand op de forum?? is niet slecht bedoeld ofzo hoor.... *one love*. ps ik ben er ook; ik ben pas lid en veel ken ik hier eigenlijk niet ....:confused: nee hoor.....ik ben niet opzoek...ik vond het alleen wat te stil daarom.. Ik heet je welkom in dit "gekke huis" (grapje hoor :D ) Ik zou zeggen doe net of je thuis bent en maak het jezelf gemakkelijk, je weet wel de weg te vinden neem ik aan....... ;) Groetjes Saida ;)

_MaJesTeiT_
12-12-2002, 21:09
Origineel gepost door Cina Oh vandaar die hoofdpijn...:( Saida...kom me redden!!!! Ik lig hier tussen de vuile sokken :eek: :stout: meskiena ze heeft hoofdpijn..... zullen we ruilen, ik heb ook hoofdpijn maar door die bergen huiswerk dat voor mijn neus staat.....help mij cientje.... :confused: sluiten we een deal af......aan jou de keus, ik help jou met je sokken en jij mij..... :p ;)

Cina
12-12-2002, 21:11
Origineel gepost door Saida meskiena ze heeft hoofdpijn..... zullen we ruilen, ik heb ook hoofdpijn maar door die bergen huiswerk dat voor mijn neus staat.....help mij cientje.... :confused: sluiten we een deal af......aan jou de keus, ik help jou met je sokken en jij mij..... :p ;) Toerliek, jij weten ik jou altijd willen helpen :D

mimi_tangaouia
12-12-2002, 21:14
ik ben er ook nog

_MaJesTeiT_
12-12-2002, 21:18
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik ben er ook nog okee meissie.....alles goed voor de rest.... ;)

mimi_tangaouia
12-12-2002, 21:24
Origineel gepost door Saida okee meissie.....alles goed voor de rest.... ;) ja gaat wel lekker alleen een beetje buikpijn