Bekijk originele versie : Onderweg naar marokko via Barcelona
missasilahtje
13-07-2010, 14:23
Hallo Allen ,
K ga dit jaar voor het eerst alleen naar marokko met de auto.
K wil graag weten wat ik in mijn tomtom moet invoeren als ik via barcelona naar algeciras wil.
Kan iemand me helpen.
sks__boy
13-07-2010, 15:15
ja in je tom tom kan je aan geven reizen via Barcelona
missasilahtje
13-07-2010, 16:18
je kan een tussen bestemming toevoegen, maar simpel is ook om nu gewoon barcelona als eind locatie in toetsen, eenmaal in de buurt van barcelona je kan dan algeciras intoesten als eindlocatie :)
Dankje Wel!
hallo1981
13-07-2010, 19:50
waarom rijd je niet via madrid? Je rijdt zo extra km?
LeuksteMocro
13-07-2010, 22:59
Waarom wil jij 300km extra rijden?
missasilahtje
14-07-2010, 07:43
Waarom wil jij 300km extra rijden?
K wil niet langs die hoge bergen :traan1:
dan maar meer km rijden.
LeuksteMocro
14-07-2010, 11:08
K wil niet langs die hoge bergen :traan1:
dan maar meer km rijden.
Welke hoge bergen geloof mij zoals de vorige zei tussen almeria en algeciras zitten pas hoge bergen die van de madrid route zijn geen probleem
Let je wel op meid....omgeving Barcalona zijn veel dieven!!!! dus let op met tanken en zeker als iemand je iets tegen je auto gooit dat je moet stoppen want je band lek is!!! allemaal dieven!!!!
Let je wel op meid....omgeving Barcalona zijn veel dieven!!!! dus let op met tanken en zeker als iemand je iets tegen je auto gooit dat je moet stoppen want je band lek is!!! allemaal dieven!!!!
euhm neen, die kom je vooral tegen op de weg van madrid.
LeuksteMocro
16-07-2010, 00:07
euhm neen, die kom je vooral tegen op de weg van madrid.
\
Dat is niet waar die dieven en oplichters zitten altijd op de barcelona route die madrid route heb ik in de moskee nooit van mannen iets over die dieven gehoord en van heel veel riffies die de andere route nemen hoo rik zoveel verhalen
missasilahtje
16-07-2010, 08:43
neem gewoon die tolwegen (minder dieven), niet s'nachts rijden, en alleen bij drukke pompstations stoppen etc... tarik assalama.
chokraan.
missasilahtje
16-07-2010, 08:45
neem gewoon die tolwegen (minder dieven), niet s'nachts rijden, en alleen bij drukke pompstations stoppen etc... tarik assalama.
Als je alleen via tolwegen wil gaan geeft je tom tom dat standaard aan?
missasilahtje
16-07-2010, 11:33
als het goed is vraagt ie na het berekenen van de route dat er tolwegen zijn gevonden en of je die wil vermijden of niet. je kiest dan om de tolwegen wel te gebruiken. Er zijn van die mensen die de normale autowegen volgen, maar daar is het druk en ook daar zijn meer dieven te vinden. dus gewoon tolwegen volgen...
Chokraan voor je tip zal het vanavond testen:goedzo:
[QUOTE=LeuksteMocro;85207483]\
Dat is niet waar die dieven en oplichters zitten altijd op de barcelona route die madrid route heb ik in de moskee nooit van mannen iets over die dieven gehoord en van heel veel riffies die de andere route nemen hoo rik zoveel verhalen zieol bet
Wil net zeggen.....Barca is het gevaarlijkste....en als je de weg neem waar je geen tol betaald kom je ze zelde tegen!!!
ik heb het in Dec meegemaakt was echt zooooo eng....ze hadden een auto van 2009 echt een vette wagen.....dus ik d8 zijn geen dieve.....ze gooie iets tegne onze auto..leek net of onze bagagekoffer boven op onze auto opensprong.....dus ik tegen manlief ga aan de kantl..hij zo nee joh zijn dieven...ik zo''met zo gevaarlijk mooie auto'' onmogelijk!!! dus hij tog aan de kant....en zei wachten tot we uit de auto kwamen maar wij hadden onse auto van binnen dicht gedaan......maar uiteindelijk zijn ze met een harde vaard ervandoor gegaan omdat wij ze doorhadden...
waren lel ijke gasten bhal die ziguners ofzo
watch out mensen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.