Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vinden jullie van marokko

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
12-08-2004, 16:17

ik zit momenteel in marokko, en het is voor mij 3 jr geleden dat ik hier was, en daarvoor ook weer 3 jr geleden. nou dezelfde kuilen die er op de grote weg 6 jr geleden waren en dus ook 3 jr geleden zitten er nog steeds? het enig wat er veranderd is is dat er wat kuilen bij zijn gekomen er is helemaal niks veranderd, de mensen hebben nog steeds de zelfde droom, ZE WILLEN ALLEMAAL NAAR EUROPA, en in de dorpen staat de tijd zelfs stil. en zo kan je nog honderden dingen opnoemen wat vinden jullie daar nou van.

amazigharifi
12-08-2004, 17:16
je hebt hellemaal gelijk. marokko(rif) is alleen maar achteruit gegaan. de zelfde gaten in de weg. mensen zijn alleen maar armer geworden. en de onveiligheid is alleen maar toegenomen op weg en op straat. de onveilige en kapotte wegen zijn alleen maar toegenomen. je kan zeggen dat rif kapot is gemaakt door de marokkaanse regering. de curuptie in marokko is schandadlig en marokkaase regering houdt express de curuptie in rif om chaos te creeren. er zijn steden waar geen water is. mensen zitten soms 15 dagen zonder water. gezinnen met kinderen die op vakantie zijn hebben in 15 dagen geen drupel uit de kraan zien komen. en de regering kan het niets schelen en doet er niets aan terwijl er miljarden euro's worden uitgegeven door die gezinnen die op vakantie zijn in marokko. de marokkaanse banken zitten overvol met van de marokannen in europa. waar is al dat geld gebleven. de marokkaanse regering heeft rif met op zet kapot gemaakt terwijl marokko op de schouders van marokannen in rust. onze ouders hebben hun hele leven in het buiteland gewerkt en de centen opgespaart en naar marokko gebracht. waar is al dat geld gebleven? wanneer gaan we eens wakker worden en inzien dat de marokkaanse regering rif express arm en curpupt wil houden.

sneakynawal
12-08-2004, 18:15
Ik houd van Marokko ook met haar gebreken!

mocrokaantje
12-08-2004, 19:14
ach ja marokko tis nou eenmaal een slecht land

amazigharifi
12-08-2004, 22:38

Origineel gepost door mocrokaantje ach ja marokko tis nou eenmaal een slecht land marokko is geen slecht land het is een van de prachtigste landschap op aande. de regering is degene die slecht is. zolang wij toestaan hoe wij op dit moment worden behamdelt door de regering zal er niets veranderen. het is de doel van deze regering om RIF arm en chaous te houden. er is op dit moment een decomentaie op nova over de slachtoffers van de aardbeving in alhoeceima hoe zij in de steek zijn gelaten door de regering van marokko. waar zijn die miljoenen euro's gebleven. 99% is in de zakken van de curupte regering verdwenen.

sneakynawal
12-08-2004, 22:45
Origineel gepost door scubaduba sneaky Goh, ben je nou alweer gebanned :rolleyes:

R0osje
12-08-2004, 23:10
Origineel gepost door appelflap ik zit momenteel in marokko, en het is voor mij 3 jr geleden dat ik hier was, en daarvoor ook weer 3 jr geleden. nou dezelfde kuilen die er op de grote weg 6 jr geleden waren en dus ook 3 jr geleden zitten er nog steeds? het enig wat er veranderd is is dat er wat kuilen bij zijn gekomen er is helemaal niks veranderd, de mensen hebben nog steeds de zelfde droom, ZE WILLEN ALLEMAAL NAAR EUROPA, en in de dorpen staat de tijd zelfs stil. en zo kan je nog honderden dingen opnoemen wat vinden jullie daar nou van Zoals iemand al zij...ik blijf van het land houden...wel jammer dat het zo moet gaan..heel jammer

SCHULDIG
13-08-2004, 07:41
Origineel gepost door sneakynawal Ik houd van Marokko ook met haar gebreken! Ik sluit me hierbij aan...:)

a3ir
13-08-2004, 10:12
Origineel gepost door ROCCO23 Ga toch weg man, misschien dat het niet veranderd in de Rif. Gappie, ben zelf ook een riffie en inderdaad van Nador tot aan met Al Hoceima is het zwaar naar. Ga het centrum van Marokko een bekijken! Bekijk Meknes eens en ga daar eens stappen in zekki! Ga eens kijken in Casablanca 3ain dijab, daar zijn de mensen nog moderner dan dat wij hier zijn! Ga eens naar Marrakech en Agadir, man je moet niet voor je stoep blijven zitten in Nador, maar ga heel Marokko eens bekijken! Marokko is het mooiste land van de wereld en ik zou graag willen ruilen met iemand die daar woont! Zodra ik de kans krijg om iets voor mezelf te beginnen in Casa dan kan trix van mij op mijn derde been gaan zitten! Wees voorzichtig met je uitspraken, want jij hebt nog niets gezien! Heb jij alleen dat gezien of ook de sloppenwijken van Casa en Rabat?

smileyy
13-08-2004, 11:08
marokko is ten eerste een prachtige land!! maar marokko is door de mensen verpest..bijvoorbeeld.. drie jaar geleden ben ik voor het eerst naar sidi-harazem geweest..het zag er leuk uit,en de mensen waren er vet vriendelijk..ze vielen je niet lastig.je kon gaan en staan waar je wilde..drie jaar later keer ik er weer terug,en ik schrik.. de mensen bij wie je water haalt willen elke keer geld,de jongens die je eerst met rust lieten,lopen je nu achterna en willen koste wat het kost met je praten.. sidi-harazem hebben ze wel veranderd...de plaats.het ziet er een stuk beter uit dan die twee jaar daarvoor.. gaan we naar arif is het zo..de politieagenten die je zehma moeten helpen en beschermen,pappen zelf met je aan,en je zoekt het maar uit,tenzij je ze je nummer geeft..de jongens vallen je steeds lastig,ook al geef je aan dat je niet gewenst lastig te worden gevallen ze gaan maar door..de mensen uit de winkels verkopen de kleren en spullen voor de dubbele prijs...en wat gebeurt er met alll dat geld dat wij elk jaar in marokko uitgeven?? daar leven hen een heeeel jaar van!! arif is zo gebleven en niet ontwikkeld,omdat de mensen niet serieus werken..ze pakken het geld aan en doen voor de rest niets..pas als er een belangrijke persoon komt..dan verfen ze gauw de bomen en de wegen enzvoort..ik heb het met mijn eigen ogen gezien..als de irifijen wouden dat al hoceima nog verder ontwikkeld zou worden en ook de wegen beter worden en de veiligheid dan werkten ze eerlijk..maar in plaats daarvan doen ze precies het tegenovergestelde..ze doen met de marokkanen mee!! en dat irriteert mij..ik verafschuw niet het land..want dat is prachtig maar de mensen verpestten het voor elkaar.. als je met twee dames loopt in al hoceima..en je geeft geen aanleiding dat je lastig gevallen wilt worden..heb je toch een groep van 5 marokkanen achter je aan..en als je een politieagent om hulp vraagt zegt hij dat diegene zijn broer is..ja dus??en dan nee dus je bent niet veilig,en kun net zo goed niet gaan,want dan zet je je leven op het spel en dat is zo.. ik hoop dat ik je een beetje een duidelijke antwoord of tenminste waaraan ik denk als ik marokko hoor .. :zwaai:

smileyy
13-08-2004, 11:09
Origineel gepost door ROCCO23 Rabat is vies! Elk land heeft zijn gebreken! Hoeveel junkies en daklozen telt Nederland wel niet? Hier is het verschil tussen arm en rijk ook erg groot! Marokko is aan het ontwikkelen, alleen duurt het allemaal wat langer. In Marokko ligt onze toekomst, daar is het geld! als de mensen goed en serieus meewerken ja..maar dat is niet het geval kijk maar naar al hoceima dat zegt al genoeg..en imzouren...!!

ibtisamc
13-08-2004, 12:15
Origineel gepost door SCHULDIG Ik sluit me hierbij aan...:) Ik ook.

babyvanbelisma
13-08-2004, 12:18
Ik ga Insh'Allah volgend jaar voor het eerst naar marokko, de familie van mijn verloofde (dan insh'Allah man) ontmoeten....Ik heb er echt heel veel zin in. We gaan dan naar MIdar en el hoceima, en misschien tanger.... Maar ik wil ook wel het andere gedeelte van Marokko zien, Casablanca, Fes, Marakesh enz. Ik heb me laten vertellen dat je dan beter altijd een bewijs kan meedragen dat je man en vrouw bent, anders wordt je gewoon opgepakt! Maar in ieder geval, ik heb er echt heel veel zin in !

smileyy
13-08-2004, 13:39
hee Boy??:confused: vriend?? ik ben een meisje hoor..en geen vriend...a yemshoem!! ik weet daar in dagilia ja..maar de mensen zijn wel erg..en ik zeg je ik weet waarover ik praat..!!en ik lok het zelf niet eens uit :zwaai:

smileyy
13-08-2004, 13:47

pfff... ik ben benieuwd of ze dat ook doen als hij dood is..als hij het goed heeft gedaan wel ja..maar anders...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6