Bekijk originele versie : wie heeft er een jurk laten maken in maroc..
badriyah
12-08-2004, 16:04
asslamo alaikom
wie van jullie heeft dit jaar een jurk laten maken in marokko of heeft stof megegevenvoor een jurk..
hoe is hij geworden..ben je er tevreden over..zoja..waar heb je hem in marokko laten maken
en als hij tegen is gevallen...wat is er misgegaan.
ik heb zelf stof megegeven aan een familielid..maar ze is nog niet terug..ben benieuwd hoe het is geworden..
:)
power_flower
13-08-2004, 12:25
Ik heb het ook laten maken (takshita en djelleba) en ben heeeeeeeel benieuwd. Morgen insha allah zullen ze terugkomen en dan laat ik horen ...
saliha15
13-08-2004, 12:41
K BEN JAMMER GENOEG NIET NAAR MAROKKO GEGAAN MAAR, HEB STOF MET ME ZUS GESTUURD EN K BEN BENIEUWD HOE HIJ ER UIT ZAL ZIEN ZE WIL NIET VERTELLEN HOE HIJ ER UIT ZIET ALLEEN HEEFT ZE ER WEL BIJ GEZEGD DAT ZE VOOR HAAR DOCHTERS EENTJE VAN 8 MAANDEN EN DE ANDERE VAN 2HALF JAAR HET ZELFDE HEEFT GEDAAN ALS DIE VAN MIJ :verdomme:
misz_bella
13-08-2004, 18:51
mijn vriendin heeft het gedaan, en die jruk is heel mooi, ze heeft stof gewoon daar gekocht waar ze em heeft laten maken ik weet dat het in tanger is maar waar precies weet ik niet, en hij koste met stof en al maar 110 euro, en hij is supper mooi
Maroc_my_pride
16-08-2004, 19:49
Ik heb een vriendin van mij stof meegegeven
en ben benieuwd hoe die geworden is.
Ze heeft het in teoutan laten maken de stof was wel duurder dan de jurk zelf te laten maken.
Ben in totaal 160 euro eraan krijt maar dat scheelt wel hoor als je een jurk gaat kopen ben je veel duurder kwijt ong 400 voor een mooie jurk
Ben echt benieuwd hoop dat ze snel terug komt ik mis haar
NaDoRgIrL19
16-08-2004, 19:54
ik heb ook een jurk laten maken. hij is uiteindelijk wel mooi geworden,
maar dat heeft veel moeite gekost want wat kunnen die marokkaanen koppig zijn zeg.
maar ik ben ook koppig ben zeker wel 3 keer terug gegaan om mijn jurk weer te laten maken. en elke keer ontstond er een ruzie.
uiteindelijk is mijn jurk heel mooi geworden en het was ook niet zo duur
power_flower
16-08-2004, 22:31
Ik heb mijn jurk gezien. Hij is echt heel mooi geworden!!! :)
seniorita1988
16-08-2004, 22:34
Origineel gepost door badriyah
asslamo alaikom
wie van jullie heeft dit jaar een jurk laten maken in marokko of heeft stof megegevenvoor een jurk..
hoe is hij geworden..ben je er tevreden over..zoja..waar heb je hem in marokko laten maken
en als hij tegen is gevallen...wat is er misgegaan.
ik heb zelf stof megegeven aan een familielid..maar ze is nog niet terug..ben benieuwd hoe het is geworden..
:)
kep 2 stoffen gegeven..
maar me tante komt deze week..
maar ja kep eigen model bedacht,
maar het is cker verne*kt :(
Meryem_BeniSaid
17-08-2004, 17:03
jah ik heb wel eens stif mee gegeven ...en hij was wel oke..maar ik had op een papiertje geschreven wat ik prezies wou en had een ander jurk mee geven voor de maat...
powerroses
17-08-2004, 17:22
Ik heb ook een stof in Hollanda gekocht en laten maken in Magreb!!
De jurk is prachtig geworden, de stof lijkt indisch en daarom heb ik een chinese kraagje erbij gemaakt en doorzichtige/ uitlopende mouwen (helemaal zelf ontworpen)!!De stof is wel duurder dan de jurk laten maken, bijelkaar heeft het 170 euro gekost!!!
GEWOONWEG PRACHTIG!!!!! :)
miss_burberry
26-08-2004, 18:26
Heb weleens stoffen meegegeven om jurken te laten maken.
Maar dt is altijd fout gegaan :maf: Maar ik ga gelukkig nu elk jaar naar marokko en laat ze zelf maken. Vooral met die nieuwe modellen, strak, getailleerd enz. is het beter als ze het op jou afmeten.
Loubna_Tangawia
26-08-2004, 18:46
Mijn zus heeft voor mij 2 takshitas, 2 tjlaleb en een kaftan laten maken. In Tanger en Tetouan.
Ze zijn echt prachtig...............allemaal met de hand gemaakt.......het werk alleen was heel erg duur.
Maar ben er heel erg blij mee.
mimi_tangaouia
27-08-2004, 10:40
ik heb een vaste naaister die een vriendin is van me moeder ik hoef haar maar te bellen en ze weet precies mijn smaak gelukkig heeft ze mij nooit teleur gesteld
ik koop heel hier in Nl bijna nooit stof voor jurken in marokko heb je veel mooier dan hier
volgende week komt mijn tante terug en dan zie ik wat ze meeneemt
Tangawia1982
27-08-2004, 10:54
ik heb stof in tetouan gekocht voor 200 euro echt zijde special voor de bruidjes stof heb je nu dikke zijde die zo rond blijft staan en niet slap om je lichaam gaat hangen. en toen sissi jurk laten maken in tanger zeer mooi gelukt op maat en al. stof uit tetouan is altijd goed en dan laten maken in tanger of meknes ik heb zo 4 jurken laten maken allemaal mooi gelukt en ik ben niet eens zelf gegaan maar me moeder gestuurd. maar ik had me ma van te voren op internet voorbeelden laten zien van jurken die ik mooi vond.
tip koop stof nooit in NL die van marok is mooier.
badriyah
28-08-2004, 09:52
leuk om allemaal te lezen..bij de meeste wordt het dus heel mooi...en bij anderen helaas weer niet..ligt dus echt aan je kleermaker..en of die gene wel snapt wat je precies wilt.
ik heb ook stof meegegeven..maar mijn moeder is nog niet terug..alleen had ik foto's opgestuurd..helaas is die brief nooit aangekomen..ze hebben dus zelf iets gemaakt van mijn stoffen :(
ben wel erg benieuwd :)
ps:in tetouan kun je dus mooie stoffen halen..heb je gewoon veel winkels in de stad..of is er een verstopt winkeltje waaar je naar moet zoeken voor prachtige stoffen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.