Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hondenbezitter 'geniet' van doodbijten kat

Pagina's : [1] 2 3

LZN
12-08-2004, 15:07

Hondenbezitter 'geniet' van doodbijten kat ALMELO - De politie heeft woensdagavond een 57-jarige hondenbezitter uit Almelo wegens dierenmishandeling aangehouden. De man stond rond 22.00 uur volop te genieten hoe zijn viervoeter, een Dobermann Pincher, opzettelijk een kleine kat doodbeet. De Almeloër stond volgens de politie doodleuk bij zijn fiets een sigaretje te roken en toe te kijken hoe zijn hond de kat te grazen nam. Pas toen het dier dood was, commandeerde de eigenaar zijn hond de kat los te laten. Getuigen waarschuwden de politie. Die heeft de Almeloër kort daarna aangehouden. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt wegens dierenmishandeling. De eigenaar van de dode kat is nog niet gevonden. :kwaad: Vuile hond! En nee, dat is geen woordspeling. Cc.

babyvanbelisma
12-08-2004, 15:21
Zieke mensen. net als dat jongetje van 9 jaar dat 5 dieren heeft gedood...... dat zijn de psychopaten van de toekomst...:jammer:

Deliana
12-08-2004, 18:05
Het gaat niet eens zozeer om de dieren, maar hoe de bezitters ermee omgaan. Vast zo'n *** die drie hoog achter woont op een 2 kamer flat, en dan nog een zooitje honden houd.

SCHULDIG
13-08-2004, 07:32
:hihi: Heb je geen foto van die doodgebeten poes..??

Hoogervorst
13-08-2004, 09:17

Ik vind de reacties overdreven. Menig kattenliefhebber vind het stoer als zijn eigen kat een muis of een vogel molesteert. Menig hondenliefhebber vind het grappig als een hond een konijn heeft gevangen. Maar als een hond een lief klein katje aanvalt, is het opeens weer dierenmishandeling.

Sweet_Sultano
13-08-2004, 12:42
Origineel gepost door Hoogervorst Ik vind de reacties overdreven. Menig kattenliefhebber vind het stoer als zijn eigen kat een muis of een vogel molesteert. Menig hondenliefhebber vind het grappig als een hond een konijn heeft gevangen. Maar als een hond een lief klein katje aanvalt, is het opeens weer dierenmishandeling. Ik denk niet dat het zozeer zit in het doodbijten van het beestje, maar meer in het feit dat de eigenaar er bij stond en er naar keek.... ALs mijn katten een vogel pakken en ik zie het, reken maar dat ik er alles aan doe om dat beest te redden......... Het is niet het instinct van de hond die hier ter sprake zou moeten komen, maar het gedrag en de onverschilligheid van de mens1

Raihana
13-08-2004, 12:45
Origineel gepost door Hoogervorst Ik vind de reacties overdreven. Menig kattenliefhebber vind het stoer als zijn eigen kat een muis of een vogel molesteert. Menig hondenliefhebber vind het grappig als een hond een konijn heeft gevangen. Maar als een hond een lief klein katje aanvalt, is het opeens weer dierenmishandeling. Hij was toch niet aan het jagen op katjes of wel soms? :confused:

Hoogervorst
13-08-2004, 12:53
Origineel gepost door Sweet_Sultano Ik denk niet dat het zozeer zit in het doodbijten van het beestje, maar meer in het feit dat de eigenaar er bij stond en er naar keek.... ALs mijn katten een vogel pakken en ik zie het, reken maar dat ik er alles aan doe om dat beest te redden......... Het is niet het instinct van de hond die hier ter sprake zou moeten komen, maar het gedrag en de onverschilligheid van de mens1 Helemaal mee eens. Maar ik vrees dat dit incident niet op zichzelf staat en dat er genoeg eigenaren het maar wat leuk vinden als zijn huisdeur de wilde beest uithangt.

Deliana
14-08-2004, 01:21
Mensen maken honden vals.

Pagina's : [1] 2 3