Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vluchten van elite avia gaan niet door!!!

tabaht
12-07-2010, 12:02

Beste mensen, Ik zat effe te kijken op de site van elite avia en kwam dit tegen op de voorpagina. Volgens mij zegt dit al genoeg. Dus mensen die voor morgen hebben geboekt. Het ziet er naar uit dat deze vlucht ook niet door gaat. Zie tekst. * Zeer geachte dames en heren, zeer geachte passagiers, Wij laten u weten dat onze geplande vluchten helaas niet volgens schema uitgevoerd kunnen worden. Deze situatie is het resultaat van het abrupt beeindigen van het samenwerkings verband tussen onze partner Elite Aviation LLC in Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten, en de Duitse luchtvaarmaatschappij BremenFly die aangetrokken was om ons schema te vliegen. Vanwege het hoogseizoen zijn er dit weekend helaas geen vliegtuigen beschikbaar om te charteren, en zien wij ons genoodzaakt onze vertraagde vluchten als volgt uit te voeren: * * 13.07 DUSSELDORF - NADOR 13.07 AMSTERDAM - NADOR 16.07 DUSSELDORF - NADOR 16.07 AMSTERDAM - NADOR 17.07 BRUSSELS/AMSTERDAM - TANGER 18.07 BRUSSELS/PARIS- OUJDA 19.07 BRUSSELS - NADOR Gelieve bereikbaar blijven via de telefoon. Het kan optreden als gevolg van tijdsverschillen toelaat. Uiteraard spijt het ons zeer u dit te moeten meedelen, en vragen u dan ook ons te verontschuldigen voor mogelijke ongemakken ten gevolge van deze situatie. . .

maroc_meisje17
12-07-2010, 12:20
Morgen is het 13?

fescity
12-07-2010, 13:07
echt ieder jaar worden mensen gedupeerd door dit soort oplichters. Mensen nogmaals let goed op en boek niet zomaar bij dit soort oplichters.

ikram01
13-07-2010, 13:02
Deze vliegtuig maatschapij is zeker niet te vertrouwen, ze zijn niet eens bekend bij schiphol. Reizegers boeken vluchten maar als je eenmaal moet vliegen is er geen vliegtuig en is er niks te bekkennen op schiphol. Als je contact met ze probeert te maken is er aan er aan de overkant geen gehoor. Dus dames en heren ik raad jullie deze maatschapij egt af hoe goedkoop en aantrekkelijk de tickets er ook uitzien. Niet doen!!!

_FaithAndHope_
04-08-2010, 16:43

Deze vliegtuig maatschapij is zeker niet te vertrouwen, ze zijn niet eens bekend bij schiphol. Reizegers boeken vluchten maar als je eenmaal moet vliegen is er geen vliegtuig en is er niks te bekkennen op schiphol. Als je contact met ze probeert te maken is er aan er aan de overkant geen gehoor. Dus dames en heren ik raad jullie deze maatschapij egt af hoe goedkoop en aantrekkelijk de tickets er ook uitzien. Niet doen!!! nee hoor, mij tante heeft ook geboekt en de vlucht was gwn doorgegaan hoor, bel maar naar schiphol het is wel bekend

tarik1987
04-08-2010, 20:32
nee hoor, mij tante heeft ook geboekt en de vlucht was gwn doorgegaan hoor, bel maar naar schiphol het is wel bekend Dit trucje wordt ieder jaar weer uitgevoerd, waarschijnlijk was jou tante vroeg in het vakantie seizoen naar Marokko gegaan. Dan vliegen ze een aantal keer om zieltjes te winnen zodat er veel mensen zullen boeken en dan met de grote buit vandoor kunnen gaan, zoals wederom dit jaar is gebleken. NIET DOEN DUS!!

taourirtia
04-08-2010, 20:48
salaamou 3aleikoum, Ik heb een andere vraag kijk mijn schoonbroer samen met ze vrouw en kinderen hebben geboekt via atlas-fly deze werkt samen met elita ze zijn nu op vakantie maar hoe komen ze nu terug na nederland?Worden er vliegtuigen gehuurd om ze terug te brengen op de de datum dat ze terug moeten?Of moeten ze andere vervoer regelen om terug te komen? Inshallah kunne jullie mij helpen.

mmu2
04-08-2010, 21:51
salaamou 3aleikoum, Ik heb een andere vraag kijk mijn schoonbroer samen met ze vrouw en kinderen hebben geboekt via atlas-fly deze werkt samen met elita ze zijn nu op vakantie maar hoe komen ze nu terug na nederland?Worden er vliegtuigen gehuurd om ze terug te brengen op de de datum dat ze terug moeten?Of moeten ze andere vervoer regelen om terug te komen? Inshallah kunne jullie mij helpen. Ze vliegen niet meer.. Ze hebben gewoon geen vliegtuigen en zonder vliegtuigen ..kan je niet vliegen. Ze moeten een andere oplossing zoeken.