Bekijk originele versie : Pedofiele leraren
ieuwwwwwww ik word er echt misselijk van ik heb er een paar op school echt niet normaaaaal :rolleyes: knipogen...aangestaard worden..extreme aardigheid...is allemaal wel leuk ofzo maar ik voel me dan echt niet op mijn gemak....net als vandaag..ik moest nablijven van mijn mentor dus kwam mijn engelse leraar Zwaar ieuw ja ze mag wel bij mij komen zitten...stemde me mentor nog in ook :schok: moest wahd 6 kantjes schrijven zegtie nee hoef niet hoor...helemaal alleen met hem in een lokaal OEEEEEEEEH ik kreeg er bibbers van..
na blijven????
ik doe dat nooit :D
hoeft niet van mijn papa
lief is hij he:D
behalve als het echt echt mijn schuld is :D
=emsoem=
haha die is goed...........:goedzo:
dan begint hij wahd kruisverhoor te doen en ik zo kortaf zegtie heb je problemen thuis :kwaad:
Nounousa
12-12-2002, 20:52
waajjoowww, erg men
moeten ze bij mij niet flikken...
je weet vaders... DIE VAN MIJ WORD PARA!!!
WAjjjJOOOWwww je wilt niet weten
Origineel gepost door Hindje
waajjoowww, erg men
moeten ze bij mij niet flikken...
je weet vaders... DIE VAN MIJ WORD PARA!!!
WAjjjJOOOWwww je wilt niet weten
ewa ik weet man maar ik heb geen vader meer allahierehmoe en mijn moeder zegt dat ik overdrijf of alles verzin of het is mijn eigen schuld enz..ze staat altijd aan hun kant :rolleyes:
Nounousa
12-12-2002, 20:57
Origineel gepost door Chaimaa
ewa ik weet man maar ik heb geen vader meer allahierehmoe en mijn moeder zegt dat ik overdrijf of alles verzin of het is mijn eigen schuld enz..ze staat altijd aan hun kant :rolleyes:
neej dat heb ik nooit, me moeder geloofd met altijd meteeennnn
Maar zeg gewoon tegen zo'n leraar recht in zijn gezicht dat jij je ongemakkelijk voelt als hij zo dichtbij komt ensow
gewoon recht voor zijn raap!!!
Weet je dan dat er een leerkracht op mijn school een verhouding heeft met een leerling!!!Terwijl ie zelf getrouwd is en 2 kindjes heeft!!!
Erg is dat!!!
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Origineel gepost door Kadir
Whahahahaha, jah man, bij ons op school ook, mn ouwe, onze leerjaar bla bla coordiator ofzo, hij was echt erg, Mouriks heette hij, damnnnnnnnnn, hij zat gewoon aan die bil van die mokro chick, zgnmd per ongeluk, zegt ie nog sorry, en steeds en steeds weer:jammer:
Nu ook bij mn nieuwe school, zon nigga, hij is gek man, hij gaat zo bij die meisjes, ik zeg meester, ik heb een vraag, zegt ie: Zie je niet dat ik met deze mooie dames bezig zit:rolleyes: Wejooooooooo, die nigga is echt gek, hij ging vorige keer zomaar op de grond liggen, whahaha, en die ene keer heeft ie iemands werkstuk zomaar geschuerd, whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ohw ja, en hij zei een keertje, als jullie ieen klacht over mij indienen, weet ik hjullie te vidnen, damn, echt een gekke nigga, volgens mij gebruikt ie crack ofzo.
wajauwwwwwwww :maf2: ze hebben volgens mij overschot aan hormonen ofzo :(
:hoera: :letsparty: :boogie: Hij is met werkweek 1 week weg naar engelanddddddd joejoejoejoeiiiiiii
SweetRose
13-12-2002, 18:04
hihi zo'n iemand (naar mijn weten) hebben we niet op school..alle chance
we hebben er wel lesbiennes en homo's :rolleyes:
maar alle chance heb ik er maar één lesuur in de dag les van...:zwaai:
maar in feite interesseren die mij niet...
Origineel gepost door zin 'n midar
hihi zo'n iemand (naar mijn weten) hebben we niet op school..alle chance
we hebben er wel lesbiennes en homo's :rolleyes:
maar alle chance heb ik er maar één lesuur in de dag les van...:zwaai:
maar in feite interesseren die mij niet...
alhamdoulillah.. :) des te beter...ewa omo's en lessie's die zie je tegenwoordig zelfs op straat alles doen :jammer:
zientje wil een gentlemen he? :D
Lady_moi
13-12-2002, 18:09
jah op mijn school tfoe zo een leerkracht van russische afkomst die kijkt zo en knipogen zo een keer liep die zogezegd per ongeluk tegen me aan ik trapte heel hard op zijn voeten met als gevolg NABLIJVEN :(
Origineel gepost door lady_moi
jah op mijn school tfoe zo een leerkracht van russische afkomst die kijkt zo en knipogen zo een keer liep die zogezegd per ongeluk tegen me aan ik trapte heel hard op zijn voeten met als gevolg NABLIJVEN :(
hahaha lekker voor hem :D dat moet ze leren...
moest je alleen bij hem nablijven...? :rolleyes:
Lady_moi
13-12-2002, 18:21
kwee nie de datum is nog niet vastgesteld
Origineel gepost door lady_moi
kwee nie de datum is nog niet vastgesteld
oh je moet nog!?!? :schok:
maak hem het leven zuur :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.