Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als Jullie Denken

lhouceimagirl1
12-08-2004, 12:46

salam allemaal, ik wil jullie vragen, als jullie aan trouwen denken, denk jullie dan alleen aan die huwelijksdag, huwelijks reis, trouw jurk, en aan een big grote trouwfeest of aan wat er later zou komen, en hiermee bedoel ik hoe je met je partner gaat leven. bijv, wat er misschien tegen zal vallen en hoe je met je partnet wilt gaan leven enz. jalah wat is jullie mening hierover? :zwaai:

Tamqeyast
12-08-2004, 12:53
Origineel gepost door lhouceimagirl1 salam allemaal, ik wil jullie vragen, als jullie aan trouwen denken, denk jullie dan alleen aan die huwelijksdag, huwelijks reis, trouw jurk, en aan een big grote trouwfeest of aan wat er later zou komen, en hiermee bedoel ik hoe je met je partner gaat leven. bijv, wat er misschien tegen zal vallen en hoe je met je partnet wilt gaan leven enz. jalah wat is jullie mening hierover? :zwaai: Ik denk meer wat er later gaat gebeurem....

rabatlady
12-08-2004, 12:56
Origineel gepost door lhouceimagirl1 salam allemaal, ik wil jullie vragen, als jullie aan trouwen denken, denk jullie dan alleen aan die huwelijksdag, huwelijks reis, trouw jurk, en aan een big grote trouwfeest of aan wat er later zou komen, en hiermee bedoel ik hoe je met je partner gaat leven. bijv, wat er misschien tegen zal vallen en hoe je met je partnet wilt gaan leven enz. jalah wat is jullie mening hierover? :zwaai: Huwelijksnacht, huwelijksreis etc dat is allemaal in een knipoog zo voorbij ....ik denk toch eerder ....wat er later gaat gebeuren :D -xxRabatladyxx- :zwaai:

miss_hijab
12-08-2004, 12:56
Salaam Moeleikoem, Dat is een goede vraag ik hoor vaak meiden van ik wil zo en zo de bruiloft, maar daar is juist waar ik me NIET op verheug. Als ik aan trouwen denk, denk ik echt aan het leven later samen met de man waar ik mee zal trouwen en hoe het beste kan leven..koran en soenna insha Allah. Wa salaam moeleikoem.

Thaiboxer__Mo
12-08-2004, 12:57

gewoon samen zijn en blijven in goede en slechte tijden...

lhouceimagirl1
12-08-2004, 12:59
Origineel gepost door miss_hijab Salaam Moeleikoem, Dat is een goede vraag ik hoor vaak meiden van ik wil zo en zo de bruiloft, maar daar is juist waar ik me NIET op verheug. Als ik aan trouwen denk, denk ik echt aan het leven later samen met de man waar ik mee zal trouwen en hoe het beste kan leven..koran en soenna insha Allah. Wa salaam moeleikoem. juist jij begrijpt me meid, dat valt mij ook op vandaar deze topic. ze hebben het maar over huwelijksreis en trouwjurken en een grote feeste

Azzzizzz
12-08-2004, 13:21
Origineel gepost door Miss_Magrebia Het feest is 1 avond...... het leven samen is langer .... 2 avonden toch? en samen zijn hoeft niet langer te zijn toch?

rabatlady
12-08-2004, 13:22
Origineel gepost door Azzzizzz 2 avonden toch? en samen zijn hoeft niet langer te zijn toch? Dan weet ik niet wat jij onder het woordje TROUWEN verstaat ! :rolleyes:

LaLa_SoFiA
12-08-2004, 13:24
Origineel gepost door Thaiboxer__Mo gewoon samen zijn... Juist

lhouceimagirl1
12-08-2004, 13:36
Origineel gepost door Azzzizzz 2 avonden toch? en samen zijn hoeft niet langer te zijn toch? waar slaat het op?? soms denk je dat je grappig bent ofzo :kwaad:

IkBenSaliha
12-08-2004, 13:40
Origineel gepost door lhouceimagirl1 salam allemaal, ik wil jullie vragen, als jullie aan trouwen denken, denk jullie dan alleen aan die huwelijksdag, huwelijks reis, trouw jurk, en aan een big grote trouwfeest of aan wat er later zou komen, en hiermee bedoel ik hoe je met je partner gaat leven. bijv, wat er misschien tegen zal vallen en hoe je met je partnet wilt gaan leven enz. jalah wat is jullie mening hierover? :zwaai: Aan alles wat te maken heeft met het samen zijn.

lhouceimagirl1
12-08-2004, 13:43
Origineel gepost door IkBenSaliha Aan alles wat te maken heeft met het samen zijn. ;)

lhouceimagirl1
12-08-2004, 13:43
Origineel gepost door Miss_Magrebia je begrijpt wat ik bedoel.... WAT IS JE ONDERTEKENING PRACHTIG MISS_MAGRIBIA

lhouceimagirl1
12-08-2004, 14:11
Origineel gepost door Miss_Magrebia thanks.... dank zij Mistycal hihihi ;)