Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : la carte national wat heb ik nodig..............

marakchia2005
11-07-2010, 18:59

Hallo allemaal; een vraagje, sorry als ik deze topic verkeerd heb geplaats, maar weetniet zo goed waar ik het moet plaatsen. Mijn la carte is al een paar jaren verlopen, nu wil ik binnen kort naar het consultaat om mijn la carte te verlengen, wat heb ik allemaal nodig. ik ben getrouwd moet ik dan ook mijn trouwboekje meenemen, en moet ik de halamandania van mij ook meenemen. alvast bedankt. marakchia

larache_girl
12-07-2010, 00:15
en 2 pasfoto's................:)

dima-casa
14-07-2010, 20:13
N.B.: de betrokkene dient de Marokkaanse nationaliteit te bezitten » Verlenging van de nationale identiteitskaart •Door het consulaat gelegaliseerd bewijs van inschrijving •De te verlengen nationale identiteitskaart •4 recente pasfoto’s (4,5 cm x 3,5 cm) met vooraanzicht aanvrager, zonder zonnebril en met de oren zichtbaar •Zegelrechten •Werkgeversverklaring verplicht in geval van verandering van beroep •Geboorteuittreksel (minder dan 3 maanden oud) •Grote envelop 32,5 x 23 cm

Goldielox
15-07-2010, 11:35
oh en trouwens van alles het liefst min. 2 kopietjes. Aangezien geen enkel marokkaanse consulaat een kopiermachine heeft.. echt schandalig in utrecht moet je gewoon dik 20 min lopen voor de AH. :jammer:

mcfatoush
01-05-2011, 23:19

als je nieuwe lacart national wil verlenen wat heb je nodig als je in het bezit bent van nederlandse nationaliteit. Heb je ook uitreksel uit bevolkingsregister nodig of niet?