Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het is gedaan...

Pagina's : [1] 2 3

vdb_16
12-08-2004, 02:28

Ik had jullie tog maar pas verteld dat mijn vriend vertrokke was naar Spanje hé,en dat ik hem enorm miste?? Gistere was ik ff naar het stad gegaan,zie ik daar de zelfde auto als de zijne,groen,bmw en zelfde nummerplak d8 ik toch. Ik was direkt overstuur en bleef daar ff w8en,er waren aan die auto een paar jongens en die hadden door dat er iets was,dus ze vroege aan me is er een probleem,ik vroeg dan of die auto van hun was,waarop ik als antwoord kreeg "ja"... Dus ik was direkt opgelucht. Nu vandaag sprak ik met een heel goede vriend van me,en zijn vriend kende toevallig mijn vriend ook en we besloten dan eens langs zijn huis te gaan,want niemand geloofde echt wel dat hij in spanje was... Toen we bij zijn huis aankwame,zag ik direkt zijn auto staan en het licht van zijn kamer brande,het waren zeker zijn ouders niet want die zijn in marokko,dit was echt een klap in mijn gezicht,en toevallig zie ik dat er iets aan zijn autodak is,wat dus gistere bij die andere auto ook was... Hij heeft me gewoon voor de gek gehouden,ik belde constant en smste constant ik was echt ongerust omdat ik niets van hem hoorde... :tranen: Ik ben er gewoon kapot van,voor hij zogezegd vertrok,wou ik heb nog mijn ring lenen,die voor mij veel betekende,maar zodat hij tog aan me zou denken,al goed heb ik dat niet gedaan... Ik had hem dan wel cassette en een cd gegeven waar hij zo gek op was :( Uit de hoop dat ik tog in zijn gedachten bleef,maar ja... :tranen:

Zeeparell
12-08-2004, 02:33
Origineel gepost door vdb_16 Ik had jullie tog maar pas verteld dat mijn vriend vertrokke was naar Spanje hé,en dat ik hem enorm miste?? Gistere was ik ff naar het stad gegaan,zie ik daar de zelfde auto als de zijne,groen,bmw en zelfde nummerplak d8 ik toch. Ik was direkt overstuur en bleef daar ff w8en,er waren aan die auto een paar jongens en die hadden door dat er iets was,dus ze vroege aan me is er een probleem,ik vroeg dan of die auto van hun was,waarop ik als antwoord kreeg "ja"... Dus ik was direkt opgelucht. Nu vandaag sprak ik met een heel goede vriend van me,en zijn vriend kende toevallig mijn vriend ook en we besloten dan eens langs zijn huis te gaan,want niemand geloofde echt wel dat hij in spanje was... Toen we bij zijn huis aankwame,zag ik direkt zijn auto staan en het licht van zijn kamer brande,het waren zeker zijn ouders niet want die zijn in marokko,dit was echt een klap in mijn gezicht,en toevallig zie ik dat er iets aan zijn autodak is,wat dus gistere bij die andere auto ook was... Hij heeft me gewoon voor de gek gehouden,ik belde constant en smste constant ik was echt ongerust omdat ik niets van hem hoorde... :tranen: Ik ben er gewoon kapot van,voor hij zogezegd vertrok,wou ik heb nog mijn ring lenen,die voor mij veel betekende,maar zodat hij tog aan me zou denken,al goed heb ik dat niet gedaan... Ik had hem dan wel cassette en een cd gegeven waar hij zo gek op was :( Uit de hoop dat ik tog in zijn gedachten bleef,maar ja... :tranen: :tranen:

Miewbaqoqen
12-08-2004, 04:15
Wat een Sukkeltje. :moe:

LaMorena
12-08-2004, 09:21
WAT EEN NERD. Echt lullig zeg dat hij je zo behandeld, dat had je zeker niet verdiend. Weetje, ook al voelt het nu niet zo. Ik denk dat Allah swt zoveel van jou houdt dat hij je iets wilde laten inzien. Denk je ook niet??? Heel veel liefs en sterkte en ik spreek je later wel op msn.

sweet_nadoria
12-08-2004, 09:39

Aaah mskiena .... :( Wat een lage streek van em zeg ... echt laag :jammer:

Vlampje
12-08-2004, 10:25
He maar misschien was ie net terug van vakantie?

hajarchatlady
12-08-2004, 10:36
Origineel gepost door Vlampje He maar misschien was ie net terug van vakantie? d8 ik ook al !?

HEX
12-08-2004, 10:41
Wat een sukkel ja..:kwaad: W8 maar zijn verdiente loon krijgt hij zeker nog wel..;)

LaMorena
12-08-2004, 11:15
Hij is écht niet terug van vakantie! Hij ging zondagavond of maandagochtend weg!! Vieze flikk er! En dan al zou hij niet op vakantie gegaan zijn, had hij haar toch kunnen bellen. Nee, deze jongen is een player, je ruikt het al van 100 kilometer afstand.

LaMorena
12-08-2004, 11:19
Origineel gepost door ZooFree misschien was hij inderdaad net terug? Hoe kan hij nou terug zijn als hij niet eens vertrokken is schijnbaar???

Nasee7a
12-08-2004, 11:21
Origineel gepost door ZooFree misschien was hij inderdaad net terug? Denk t niet... :rolleyes: .. Haar bericht dat hij was gegaan had ze niet lang geleden geplaatst... En als hij met de auto was gegaan.. KOn hij nog niet eens terug zijn :p... Daarom beste Zuster.. Is het op geen enkele manier goed een relatie buiten het huwelijk om te hebben... Hoe kunnen wij verwachten dat iets goed gaat, als wij slecht bezig zijn? Allah Yahdiena...

Iethaan
12-08-2004, 11:28
Het oude bekende verhaaltje, wilde gewoon een tijdje vrij zijn zonder verplichtingen. (Ja, misschien een player)

oemDua
12-08-2004, 11:30
zo hoe bedoel je disactie :schrik2: Waarom bel je hem niet :kwaad:

LaMorena
12-08-2004, 11:32
Hij neemt niet op die flikk er! Nu je dit weet moet je hem niet meer bellen eigenlijk en een actie voorbereiden. Hou hem in de gaten of laat hem in de gaten houden of laat een ander meisje contact met hem opnemen, kijken of hij erop ingaat. Dan ineens TADAAAAA sta jij daar. Staat hij voor l ul.

Iethaan
12-08-2004, 11:34

'Soo, jij bent bruin geworden' :eek: en dan kijken hoe hij reageert, of dat hij mans genoeg is om meteen toe te geven dat hij niet gegaan is.

Pagina's : [1] 2 3