Bekijk originele versie : Gorro's uit antwerpen!!!!
Salaam ou aleykoom,
Ik kreeg ineens telefoontje(s) van een of andere jongen uit Antwerpen die beweert da die foto's heeft van mij terwijl ik aan het praten ben met anderen en er staan ook andere jongens op. hij zweert dat hij die naar mijn huis gaat sturen hij kent al men gegevens weet hoe ik eruit zie.. :confused:
hij vraagt veel geld in de ruil, die is ziek!!!!
die valt me al 2dagen lastig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij weet da ik met een bekeerde omga (mijn vriend)
Ik ken niemand uit antwerpen!!!!
Ik heb gehoord dat er daar gasten zijn die dat vaak doen??? zijn er hier mensen uit Antwerpen aanwezig op dit forum???
Hij zweert op Allah dat ik in een kist naar marokko ga vertrekken :confused:
Nu wil die zaterdag nacht afspreken of het gaat slecht aflopen,
ik zei dat ik lig te slapen dan, hij zei me dat ik naar discotheken ga..????? Dat klopt helemaal niet ik ga niet uit ben met islam bezig zoveel mogelijk inchahlah
Dit is echt serieus!! ik weet totaal niet vanwaar die me kennen en de reden waarom hij dit allemaal eist is omdat ik niet met hem wou praten (weet nie eens hoe die aan men nr komt!!!!!!!) die belde me zomaar op!!!
Moet ik politie inschakelen?? Kan moeilijk wachten tot het te laat is!!
Enkel serieuze reactie's graag
Yasmeen.
vertel in 1 zin van het wezenlijke dreigement is.
want het is een beetje onsamenhangend
Assalaam
12-08-2004, 03:45
Origineel gepost door yasmeentje1
Salaam ou aleykoom,
Ik kreeg ineens telefoontje(s) van een of andere jongen uit Antwerpen die beweert da die foto's heeft van mij terwijl ik aan het praten ben met anderen en er staan ook andere jongens op. hij zweert dat hij die naar mijn huis gaat sturen hij kent al men gegevens weet hoe ik eruit zie.. :confused:
hij vraagt veel geld in de ruil, die is ziek!!!!
die valt me al 2dagen lastig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij weet da ik met een bekeerde omga (mijn vriend)
Ik ken niemand uit antwerpen!!!!
Ik heb gehoord dat er daar gasten zijn die dat vaak doen??? zijn er hier mensen uit Antwerpen aanwezig op dit forum???
Hij zweert op Allah dat ik in een kist naar marokko ga vertrekken :confused:
Nu wil die zaterdag nacht afspreken of het gaat slecht aflopen,
ik zei dat ik lig te slapen dan, hij zei me dat ik naar discotheken ga..????? Dat klopt helemaal niet ik ga niet uit ben met islam bezig zoveel mogelijk inchahlah
Dit is echt serieus!! ik weet totaal niet vanwaar die me kennen en de reden waarom hij dit allemaal eist is omdat ik niet met hem wou praten (weet nie eens hoe die aan men nr komt!!!!!!!) die belde me zomaar op!!!
Moet ik politie inschakelen?? Kan moeilijk wachten tot het te laat is!!
Enkel serieuze reactie's graag
Yasmeen
salem alleikum yasmeen, vertrouw op Allah swt, en niet in trappen.
Niets gebeurt zonder de wil van Allah.
Moge Allah zijn slechte intenties teniet doen amin
1 zin dus..
Een vreemde belt mij op en begint me te bedreigen met de dood, heeft stiekem foto's getrokken en wil der geld voor in de plaats (mssch fotos die geen kwaad kunnen maar vanaf er 1jongen opstaat kan dat wel kwaad (in onze cultuur toch)
twas een lange zin precies, pfff stomme apen hebben die geen leven ofzo??
groetjes en bedankt al vr jullie reactie's
Yasmin,
1 - okay, heel simpel, mochten ze jou weer bellen, geef ze dan de mogelijkheid om in 1 zin hun excuses aan te bieden
doen ze dat niet, dan hang je gelijk op!
2 - bij herhaaldelijk gestalk, licht je de plaatselijke politie in (dat hoef je die gast(en) niet te zeggen.
3 - ga ondertussen in je eigen vriendenkring voor de zekerheid na of er iemand anders ook zulke problemen heeft (meegemaakt)
4 - bereid alvast een strategisch plan voor zodat je nooit op zo'n manier lastig gevallen kan worden
Succes/
1 zin dus..
Een vreemde belt mij op en begint me te bedreigen met de dood, heeft stiekem foto's getrokken en wil der geld voor in de plaats (mssch fotos die geen kwaad kunnen maar vanaf er 1jongen opstaat kan dat wel kwaad (in onze cultuur toch)
Hoi,
Iemand met de dood bedreigen, is strafbaar. Dus je kunt zeker naar de politie gaan en aangifte doen, advies is, bewaar zijn smsjes en neem die dan mee. ( heb dit vaker bij de politie meegemaakt, en die mensen werden gewoon aangehouden)
En verder moet je ophangen als hij belt. En laten merken dat je niet bang bent....
Mysticalia
12-08-2004, 08:33
:jammer: sommige mannekes hebben niets te doen.
Haak in als hij belt en laat je niet bang maken. Blaffende honden bijten niet :D
Probeer nooit alleen buiten te zijn, je weet maar nooit :rolleyes:
sterkte
:belgie:
1 zin dus..
Hoezo ben je zo bang voor die foto's? Als je er alleen maar pratend met iemand op staat wat maakt t dan uit? Misschien heeft die chantagejongen wel stiekem een foto genomen terwijl je met een jongen stond te praten... Beetje flauwe om zulke foto's terug te kopen. Als je maar niet zoenend of naakt of iets in die richting er op staat, dan heb je wel een groot probleem.
Ik zou als ik jou was gewoon een nieuw nummer nemen. Ik denk dat dit meer het geval is van 'blaffende honden bijten niet'. Hij wil gewoon snel geld verdienen door jou te chanteren, waarschijnlijk heeft ie niet eens foto's maar wil hij jou dat laten geloven.
Zeg maar dat je geen zaken doet zolang je niet weet wat voor fotos het zijn. En zeg maar ook dat hij die foto's maar eerst even moet sturen via internet, en dan kun jij bekijken of ze jou geld waard zijn. Als hij ze niet wil versturen en hij begint moeilijk te doen is dat wellicht wel, omdat hij helemaal geen fotos heeft.
He maar stel stel stel hij heeft echt fotos, dan nog zou ik er niet op ingaan! Hij zal vast wel een kopie hebben als ie daadwerkelijk fotos heeft, en dan kan hij je je hele leven lang blijven chanteren met dezelfde fotos.
maakt je niet druk, gewoon iemand die geld nodig heeft denk ik :D
beslama
Tamqeyast
12-08-2004, 12:58
Origineel gepost door Lella_Naima
Ik weet het niet, misschien iemand van de family die foto van je heeft met die gelovige jongen waar je mee omgaat.
Ze proberen je te flashen.
Ik weet het niet meid.
Trouwens, alle Marokkanen durven weleens een meisje te dreigen van ' ik heb foto van je getrokken enzo'.. Maar als puntje bij paaltje komt; :jammer: niks hebben ze. Wallou!
Succes!
woellah ilah..
Saartje20
12-08-2004, 13:01
Ik woon niet in Antwerpen, maar studeer er wel en zo'n verhaaltjes hoor je altijd maar dan ook altijd bij Marokkanen. Sommigen Zijn alleen maar bezig met liegen, bedriegen en mensen tegen elkaar opzetten. Vind ik echt triestig, want bij Belgen hoor je zo'n bullshit nooit."ik heb foto's van jou terwijl je met een jongn praat" :confused: ja en? Als ik jou was zou ik zeggen, kerel doe wat je niet laten kan, want bij zo'n ruziestokertjes is het veel praatjes maar weinig actie.
Als hij je belt dan kan je z'n nummer zien en die kan je bij de politie ingeven en dan is er mss eventueel wel enige tracing mogelijk. Als de politie voor z'n mammie en pappie staat dan zal ie wel anders piepen.(jeweetwel, Marokkanen zijnbanger van hun moeder dan van de Inquisitie zeg maar :p)
Origineel gepost door disaster
Ik zou met hem afspreken en een paar vrienden(jongens) op de uitkijk laten staan.
Als hij komt dan op hem afspringen en flink aftuigen en vervolgens vernederen en misbruiken en hier foto's van maken.
De foto's die je gemaakt hebt ga je hem mee chanteren.
Je weet wel zulke foto's maken net als die gevangenen uit irak.
:hihi: zou ik ook doen!
jasmina :zwaai:
NadiaBorgerhout
15-08-2004, 18:19
eeej la haine, ik ken u !! ben jij niet lady ... ???
ahaha
anywayzz, nu ff normaal doen,
meid, als ik jou was, geen politie inschakelen
eerlijk,ik woon in antwerpen en heb dit verhaal nog nooit
eerder gehoord
dus moet het wel zo zijn dat er iemand jou int zak probeert te zette
en jou op stang wil jagen, trap daar ni in !!!!!
als je tog schrik hebt, kan je natuurlijk beter iemand inschakelen
en die persoon duidelijk alles uitleggen en elke keer als die gebeld heeft
dat die persoon er dan ook vanaf weet, begrijp je ??
dat er iemand jou op de voet kan volgen, je weet maar nooit
zoals iemand al zei, laat hem die fotos sturen
als ie dat niet doet, om zoon domme reden van, ik heb geen mailadres ofzow
maak er dan gwn ff snel 1, duurt hoogstens 5min, laat hem merken
dat er met jou ni gespeeld kan worden, dat je wel degelijk bewijs wil
zien voordat je hem geld gaat geven '(( wat je wel niet gaat doen eh ))
als ie dan nog tegenstribbelt, weet je gwn dat ie je flasht
hoop dat alles goed met je komt
als je me nog om de 1 of ander reden zou nodig hebbe
als hij bv een naam , achternaam;woonplaats, nr of wat dan
ook heeeft laten vallen
twijfel dan ni, en pm me; mss dat ik je dan nog kan helpen
voor de rest, vertrouw op allah
allah ie 3awen
beslama xxx
NadiaBorgerhout
15-08-2004, 18:34
ahah i knew it
maja liefie, eeuhm ge kent da, flikken die maken er een dossierke van
en dat ist !!!!
laat onze gorros nu mar gwn flikken spelen
das ook het zkre voro het onzekre nemen !!! hi hi hi
xxx
NadiaBorgerhout
15-08-2004, 21:40
ewa jah, het is of recht in eigen handen nemen of je plichten nakomen
want rechten schrijven ze ons wel voor, maar mogen wij ni toepassen
ahhaha bla blaa blaaaa u know me
xxx , ze ziet btw, zelf wat het beste is voor haar en haar omgeving
laters xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.