Bekijk originele versie : ik heb gehoord dat als je
zahinatoen
10-07-2010, 22:21
warme melk met fenegriek poeder samen doet en goed roert dat je dan aan kan komen.
wie weet hoef dit waar is
tikshbila
11-07-2010, 15:44
warme melk met fenegriek poeder samen doet en goed roert dat je dan aan kan komen.
wie weet hoef dit waar is
Ieeel, met melk!:hihi:
Ik drink het ook; alleen dan met water! Ik doe dan wel mn neus dichtknijpen; dan ruik je er helemaal niks van en is het alsof je water drinkt!
Op zich heeft het bij mij wel geholpen in een lange periode; ik woog 41 kg en weeg nu 50 kilo; met trots!:D En ik ga voor de 55 Kilo!
Maar ik hou ook meer rekening met mijn voeding; Ik eet ook bijna geeen snoep meer! Terwijl ik overal bekend stonds als DE snoepkont ( was echt niet normaal ); heb ik nu een afkeer voor snoep, ik eet het alleen als ik het van iemand krijg.:o Good luck, je moet je wel aan de keur houden!
ojone_jamila
11-07-2010, 16:02
Ik drink het ook; alleen dan met water! Ik doe dan wel mn neus dichtknijpen; dan ruik je er helemaal niks van en is het alsof je water drinkt!
Op zich heeft het bij mij wel geholpen in een lange periode; ik woog 41 kg en weeg nu 50 kilo; met trots!:D En ik ga voor de 55 Kilo!
Maar ik hou ook meer rekening met mijn voeding; Ik eet ook bijna geeen snoep meer! Terwijl ik overal bekend stonds als DE snoepkont ( was echt niet normaal ); heb ik nu een afkeer voor snoep, ik eet het alleen als ik het van iemand krijg.:o Good luck, je moet je wel aan de keur houden!
En hoelang heeft het gduurd en hoe vaak drink jij per dag water met fenegriek?
tikshbila
11-07-2010, 16:39
Het heeft wel lang geduurt; 4/5 maanden! Maar ik hield het gewoon vol; 3 keer per dag zo' n capsule in water oplossen! En veeel letten op dat je fruit neemt in plaats van al dat snoep etc... Ik ben echt bewuster gaan eten ook!Ik krijg ook van mijn naasten te horen; dat ik echt aangekomen ben; dat ze het dus echt zien! Ze noemen me zelfs; bolle ( als grap )! :hihi:
Marokkaanse147
11-07-2010, 17:13
Waar ben jij aangekomen? Ik ben bang dat het gaat naar de buik enzo, terwijl ik wil dat het naar me benen en heupen gaat. Ik weeg nu 48 kilo terwijl ik eigenlijk rond de 55 wil wegen. Hoelang ben je als ik vragen mag?
zahinatoen
11-07-2010, 17:20
ik deed eerst altijd wat poeder in soep en dan gwn zo eten maar ga het denk ik tog met melk proberen miss helpt het.
heb net gelezen dat jij capsules oplost in water ik slikte ze gwn in met water maar ik heb nu een een bakje met fenegriek poeder ik strooi het bij alles wat ik eet ook brood enzo. moet echt aankomen voel me echt een spriet.
tikshbila
11-07-2010, 17:29
Ik drink drie keer per dag fenegriek opgelost in water! En het heeft wel 4/5 maanden geduurt, best wel lang eigenlijk; maar ben er blij mee Alhamdoelillaaah :D...
Waar ben jij aangekomen? Ik ben bang dat het gaat naar de buik enzo, terwijl ik wil dat het naar me benen en heupen gaat. Ik weeg nu 48 kilo terwijl ik eigenlijk rond de 55 wil wegen. Hoelang ben je als ik vragen mag?
Bij mijn benen/borsten en heb nu ook een buikje wat ik voorheen nooit had en dat wel altijd al wilde.
ik deed eerst altijd wat poeder in soep en dan gwn zo eten maar ga het denk ik tog met melk proberen miss helpt het.
heb net gelezen dat jij capsules oplost in water ik slikte ze gwn in met water maar ik heb nu een een bakje met fenegriek poeder ik strooi het bij alles wat ik eet ook brood enzo. moet echt aankomen voel me echt een spriet.
Zoo voelde en op zich nu nog steeds voel ik me zo; ik wil meeeeer aankomen!!
Maar op zich je kan het wel in je melk oplossen; want melk is ook goed voor je om aan te komen. Maar in water is ook goed; je proeft er niks van!!! Het is gewoon alsof je water drinkt; tenminste als je je neus dichtknijpt!
zahinatoen
11-07-2010, 17:32
Zoo voelde en op zich nu nog steeds voel ik me zo; ik wil meeeeer aankomen!!
Maar op zich je kan het wel in je melk oplossen; want melk is ook goed voor je om aan te komen. Maar in water is ook goed; je proeft er niks van!!! Het is gewoon alsof je water drinkt; tenminste als je je neus dichtknijpt!
haha oke ik ga van alles proberen moet gwn aakomen hoe dan ook
hoe lang ben jij en hoeveel weeg jij
Marokkaanse147
11-07-2010, 17:32
Bij mijn benen/borsten en heb nu ook een buikje wat ik voorheen nooit had en dat wel altijd al wilde.
Ik had dat vorig jaar ook geprobeerd he haha. Binnen 2/3 dagen zag ik al verschil bij me borsten. Gelijk 2 kilo aangekomen :giechel:
tikshbila
11-07-2010, 17:36
haha oke ik ga van alles proberen moet gwn aakomen hoe dan ook
hoe lang ben jij en hoeveel weeg jij
Wallaah gewoon bewuster eten; vervelen? Pak iets te eten!:gniffel:
En ik ben 1,60 en weeg nu 50KG, maar wil meer aaankomen! En jij?
Ik had dat vorig jaar ook geprobeerd he haha. Binnen 2/3 dagen zag ik al verschil bij me borsten. Gelijk 2 kilo aangekomen :giechel:
Jaa fijn toch! Alleen bij mij duurde het wel evenn! Gewoon volhouden; het is een kleine moeite die Fenegriek en het helpt nog eens ook!
tikshbila
11-07-2010, 17:38
En iets wat je zeker moet doen is; VERTROUW op Allah. Dat door hulp van hem zal het zeker helpen!
Als je het drinkt; maar ondertussen denkt; ach het helpt toch niet, zal het niet lukken. I think so; is ook zo met medicijnen!
Marokkaanse147
11-07-2010, 17:38
Jaa fijn toch! Alleen bij mij duurde het wel evenn! Gewoon volhouden; het is een kleine moeite die Fenegriek en het helpt nog eens ook!
Mmm, ja maar toen ik er mee stopte viel ik ook gelijk af bij me borsten! Daarom gebruikte ik het ook niet meer. Zodra je ermee stopt val je af :(.
tikshbila
11-07-2010, 17:39
Maar ik ben weg; ik kom later op de dag weer terug; incha' Allah!! :sjans:
zahinatoen
Wallaah gewoon bewuster eten; vervelen? Pak iets te eten!:gniffel:
En ik ben 1,60 en weeg nu 50KG, maar wil meer aaankomen! En jij?
wallah ik eet alleen maar is mijn hobby denk ik.
ik ben 1,71 m en weeg 55
streef gewicht minimaal 60
zahinatoen
Maar ik ben weg; ik kom later op de dag weer terug; incha' Allah!! :sjans:
oke is goed meid tot zo insha-allah:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.