Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht dames alléén zwemlessen (omgeving) Leiden, Den Haag, Utrecht en Rotterdam

Sun-Kissed
10-07-2010, 20:45

Hallo dames en heren, Zoals de titel luid ben ik op zoek naar een zwembad waar ik zwemles kan krijgen met vrouwen door een vrouw. Ik neem al een een tijdje zwemlessen, maar ik ga inshallah over paar maanden verhuizen en wil ik graag doorgaan met zwemlessen nemen. Weet iemand van jullie waar ik zwemlessen kan nemen in (omgeving) Leiden, Den Haag, Utrecht en zelfs Rotterdam. Overal kan zolang het in de omgeving ligt van deze steden. Mocht je er een weten laat mij het a.u.b. weten het liefst met adres en telefoonnummer. Dank je :goedzo: P.S.: adressen voor vrijzwemmen zijn ook welkom

marocloubna
10-07-2010, 21:18
In Utrecht kun je bij Ladyfit zwemles volgen op zondagavond. Ik denk dat ze nu een zomer-stop hebben, maar hoop dat ze er na de ramadan weer mee gaan beginnen.. Kijk op hun site: ladyfit.nl

Sun-Kissed
10-07-2010, 21:38
In Utrecht kun je bij Ladyfit zwemles volgen op zondagavond. Ik denk dat ze nu een zomer-stop hebben, maar hoop dat ze er na de ramadan weer mee gaan beginnen.. Kijk op hun site: ladyfit.nl Ik heb de site gevonden. Heb alvast een mail gestuurd en inshallah ga ik maandag eens bellen en mij eventueel inschrijven. Bedankt :kus: