Bekijk originele versie : `Zijn er middelen voor steenpuisten op je rug...Ik ben radeloos´
missy898
12-08-2004, 01:25
:huil:
DaNGeRouZLy
12-08-2004, 01:27
ja bij jou is het best erg he om de millimeter zit er 1
ewa succes :zwaai:
missy898
12-08-2004, 01:27
Dat vroeg ik niet ik vroeg om iets anders heks :ego:
APPELHOOFD
12-08-2004, 01:28
Origineel gepost door missy898
gewoon achter een auto laten slepen
missy898
12-08-2004, 01:30
waaat .. :confused:
Ik heb een periode daar ook last van gehad. het schijnt dat die bacterie in je neus zit. Ik kreeg een neuszalfje, betadinescrub (om 2 keer per dag heel mijn lichaam mee te wassen) en een antibioticakeur. Dit moest ik 10 dagen doen. Heb ze daarna niet meer terug gehad. Verder gezond eten en niet veel vet. ze zeggen dat het een vervuiling in je bloed is...dan moet je veel bietjes en karnemelk eten/drinken (ik weet niet of het daardoor komt).
Ik heb ook een paar keer alleen antibiotica gehad maar na een paar weken kreeg ik er dan weer 1. Die combinatie van die 3 middelen heeft mij echt geholpen.
Ik wens je heel veel succes, want die krengen kunnen erg veel pijn doen en lelijke littekens achterlaten.
Doei doei
Tamqeyast
12-08-2004, 11:44
Origineel gepost door ladyp
Ik heb een periode daar ook last van gehad. het schijnt dat die bacterie in je neus zit. Ik kreeg een neuszalfje, betadinescrub (om 2 keer per dag heel mijn lichaam mee te wassen) en een antibioticakeur. Dit moest ik 10 dagen doen. Heb ze daarna niet meer terug gehad. Verder gezond eten en niet veel vet. ze zeggen dat het een vervuiling in je bloed is...dan moet je veel bietjes en karnemelk eten/drinken (ik weet niet of het daardoor komt).
Ik heb ook een paar keer alleen antibiotica gehad maar na een paar weken kreeg ik er dan weer 1. Die combinatie van die 3 middelen heeft mij echt geholpen.
Ik wens je heel veel succes, want die krengen kunnen erg veel pijn doen en lelijke littekens achterlaten.
Doei doei
goeie tip...
Hoi meid
Ik heb er zelf ook een tijdje last van gehad, maar de oorzaak van puistjes op je rug is meestal als je te veel vlees eet.
Ik weet niet of het bij jou ook het geval is, maar als dat zo is raad ik je voortaan af om minder vlees te eten.
De pil helpt trouwens ook tegen puistjes zowel op het gezicht als op de rug!
missy898
12-08-2004, 21:43
whahahahah :giechel:
missy898
13-08-2004, 14:49
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=333953&perpage=15&display=&pagenumber=20
Origineel gepost door Limoentje
Ik denk dat de dokter het beste weet wat je ertegen kan doen voordat je huistuinenkeuken middeltjes gaat uitproberen
Dat van mij heeft de dokter voorgeschreven!
:D
soennia83
14-08-2004, 18:22
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
ja bij jou is het best erg he om de millimeter zit er 1
hahahaa
missy_magrebia
14-08-2004, 18:47
Origineel gepost door La__Haine
Eau de cologne erop doen met een watje
help dat echt?
Saffiya_AA
14-08-2004, 20:57
Salamoe alaikoem Zuster,
Je kunt de rijping sneller laten verlopen door een zakdoek in heet water te drenken en op de puist te leggen. 3 x 10 minuten per dag. Probeer hem nooit open te maken! Het risico op besmetting is dan veel groter.
Veel succes
Origineel gepost door missy898
Weet je zeker dt 't een steenpuist is? Of bedoel je gewoon van die pukkeltjes? Roa is daar namelijk DÉ oplossing voor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.