Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Why?

Pagina's : [1] 2

LELA_KINKY
12-12-2002, 18:51

why word ik afgekraakt als ik over sex praat why is het zo een taboe het is menselijk dat we over zulke dingen denken maar waarom niet talk about is just like salt 'n pepa lets talk about sex baby allemaal zo schijnnheilig doen zema de perfecte schoondochter en schoonzoon uithouden

salimma19
12-12-2002, 19:07
Kadir, iedereen denkt wel aan sex denk ik. maar schijnheilig hoef je het niet gelijk te noemen Kinky. By the way; is het nou echt zo interessant hoe vaak iemand aan sex denkt??? Nee toch :romance:

Zina17
12-12-2002, 19:09
Origineel gepost door Kadir Ik denk 18 uurtjes per dag aan sex En 6 uurtjes droom ik over sex:D :D :D :D

Hindaatje
12-12-2002, 19:10
Why praat jij de engels en nederlands door mekaar????? VeRy VeRy IrRiTaNt ;)

LELA_KINKY
12-12-2002, 19:14

Origineel gepost door Hindaatje Why praat jij de engels en nederlands door mekaar????? VeRy VeRy IrRiTaNt ;) ja sorry of moet ik smehli zeggen ik kom net terug van de states

salimma19
12-12-2002, 19:15
Zo zo Kadir. pffffff hoe doe je dat, kom je niet aan je trekken in het echt leven??? Niet beledigend bedoeld trouwens De groeten van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAA

Hindaatje
12-12-2002, 19:17
Origineel gepost door LELA_KINKY ja sorry of moet ik smehli zeggen ik kom net terug van de states aha...op die fiets...Niet dat ik het echt heel erg irritant vind hoor...maar het viel meeteen op... :D :zwaai:

LELA_KINKY
12-12-2002, 19:17
Origineel gepost door salimma19 Zo zo Kadir. pffffff hoe doe je dat, kom je niet aan je trekken in het echt leven??? Niet beledigend bedoeld trouwens De groeten van DA ONE AND ONLY SALIMMAAAAAAAA he got the power

Angel
12-12-2002, 19:18
Origineel gepost door LELA_KINKY why word ik afgekraakt als ik over sex praat why is het zo een taboe het is menselijk dat we over zulke dingen denken maar waarom niet talk about is just like salt 'n pepa lets talk about sex baby allemaal zo schijnnheilig doen zema de perfecte schoondochter en schoonzoon uithouden Als je over sex wilt praten, prima, kom dan met zinnige dingen. Topics waar de rest wat aan heeft en niet van wat zijn jouw fantasieen, Er is ook nog zo iets wat schaamte heet. Waarom je wordt afgekraakt, je komt net om de hoek kijken en denkt dat je alles kunt zeggen zonder negatieve reacties terug te krijgen. Als je zo graag 24/7 over sex wilt praten, ga dan lekker naar kletshoekje en verziek deze rubriek niet.

salimma19
12-12-2002, 19:20
SORRY HOOR!!! IK ZET ER NOG NETJES BIJ DAT HET NIET BELEDIGEND BEDOELD WAS. EN IK WEET HEUS WEL DAT JE NIET DE HELE DAG AAN SEX DENKT MIJN GOD....

MissBlaBla
12-12-2002, 19:42
Origineel gepost door Super_Marokkaan to Lela_kinky, Your stupid N'tina hamka Jij bent gek You fhemti alles good? Because n'tina zo hamka als een koe die net is ontmaagd...... :zwaai: see n'tina later :maf: Super Moroccan Wollah die action was good men! :giechel: Ik begin te twijfelen om ook naar de states te gaan :hihi: BlaBla

Angel
12-12-2002, 19:44
Origineel gepost door MissBlaBla Wollah die action was good men! :giechel: Ik begin te twijfelen om ook naar de states te gaan :hihi: BlaBla Jallah we gaan ook to the States, ze3ma ane mshieu holywood :haha: :haha:

mziwna1
12-12-2002, 20:00
sorry hoor dus als iemand niet dezelfde fantasieen heeft als jij is scheinheilig???????????????/

Angel
12-12-2002, 20:01
pff heb je je weer opnieuw aangemeld, eerst was je een meisje en nu een jongen. Ze3ma ik ben het met je eens. :rolleyes:

kinky_boy
12-12-2002, 20:10

Origineel gepost door angel21 pff heb je je weer opnieuw aangemeld, eerst was je een meisje en nu een jongen. Ze3ma ik ben het met je eens. :rolleyes: ben jij van de inlichting dienst ofzo, je ben maar een mens hoor, net als mij dus, en ik heb me aangemeld ja dus, mag dat niet ofzo, en omdat aleen dat die andere dame ook kiky heet, he kom op doe even eens normaal

Pagina's : [1] 2