Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zelfmoord

Pagina's : [1] 2 3 4

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:40

wie heeft het wel eens geprobeerd??

LaLa_SoFiA
11-08-2004, 22:41
stirfullah! Nee ik niet...En zal het ook nooit proberen! De gedachte zelf is niet eens door me heengegaan.

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:43
Origineel gepost door LaLa_SoFiA stirfullah! Nee ik niet...En zal het ook nooit proberen! De gedachte zelf is niet eens door me heengegaan. ja zo denk ik ook maar als je zo kijkt zijn veel mensen gestorven door zelfmoord vandaar die vraag

x_sweety_x
11-08-2004, 22:51
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA ja zo denk ik ook maar als je zo kijkt zijn veel mensen gestorven door zelfmoord vandaar die vraag ik ken er 1 die dat heeft gedaan, zat bij mij op school.... heel raar was dat toen

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:53

Origineel gepost door x_sweety_x ik ken er 1 die dat heeft gedaan, zat bij mij op school.... heel raar was dat toen so erg werd die gepest op school

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:54
Origineel gepost door ZooFree ja toen ik per ongeluk in me vinger sneed bij het aardappel schillen :D awilieeeee dat deed zkers pijn ewa een koesje op je vingertje :D

LaLa_SoFiA
11-08-2004, 22:56
Origineel gepost door crazy_TETOUANIA ja zo denk ik ook maar als je zo kijkt zijn veel mensen gestorven door zelfmoord vandaar die vraag Ja oke dat is waar. Allahyhdiehoem

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:57
Origineel gepost door LaLa_SoFiA Ja oke dat is waar. Allahyhdiehoem ;)

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 22:59
Origineel gepost door ZooFree :hihi: danke :o alhoewel me vinger nu meer lijkt op een aardappel waar ik in sneed :D kan het een aardappel ziekte zijn? :o nee nu gaan mijn lipjes ook zo er uit zien :( helppppp meee

Tamqeyast
11-08-2004, 23:03
nee man allah hfied waha

BoubkerC
11-08-2004, 23:09
ik haat mijn leven ik ga morgen zelfmoord plegen ik praat er veel over ik lach er over maar of ik het zou doen noooooooooit ik denk aan allah dan klaar zdaf wahid pakslaag door me hersens gelukkig weet ik dat het haram is andersss zag je marokkaan heeft zelfmoord gepleegt

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 23:10
Origineel gepost door BoubkerC ik haat mijn leven ik ga morgen zelfmoord plegen ik praat er veel over ik lach er over maar of ik het zou doen noooooooooit ik denk aan allah dan klaar zdaf wahid pakslaag door me hersens gelukkig weet ik dat het haram is andersss zag je marokkaan heeft zelfmoord gepleegt als het maar bij lachen blijft ;)

Nidel
11-08-2004, 23:23
jezelf opblazen telt da ook mee ??

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 23:25
Origineel gepost door Nidel jezelf opblazen telt da ook mee ?? ja is ook zelf moord vindt ik wat die mensen doen in israel en zo.. maardan niet met een reden van dat je het leven niet meer ziet zitten >.

crazy_TETOUANIA
11-08-2004, 23:32

Origineel gepost door rifia_az Het is haram en bovendien eng. Iedereen denkt wel eens aan zelfmoord wanneer die in een dip zit ofzo. Maar het doen, is een heel ander verhaal. Het is eng en op de een of andere rare manier, denk ik dat je er toch een heleboel lef voor nodig hebt. Omdat je het onbekende tegemoet gaat, zonder de garantie dat alles wel op zijn pootjes terecht zal komen. Het is zelfs al eng dat ik er al zo diep over heb nagedacht. :giechel: haha ja eng dat is het zkers daarom snap ik niet dat mensen dat doen maar het zijn meestal mensen die het helemaal gehad hebben

Pagina's : [1] 2 3 4