Bekijk originele versie : Air-Arabia zonder visa?
Al-Athari
09-07-2010, 02:25
Salamoe 3alaikoem,
Heb een vraagje; in de vliegbevestiging van Air-Arabia staat dat je de orginele visa-kaart nodig hebt bij het instappen. Hier kan naar gevraagd worden. Ik heb echter geboekt met die van mijn vader, die zelf nu in Marokko is.
Ik heb wel een kopietje gemaakt voor de zekerheid.
Is dit voldoende?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Thanks.
Er kan naar gevraagd worden maar dat hoeft niet.
Ik heb vorige week ook voor iem geboekt die de visakaart niet bij zich had, ze hebben er niet naar gevraagd gelukkig.
Volgens mij kunnen ze er vooral in marokko naar vragen, en dan niet air arabia zelf maar de politie die daar rond loopt ofzo. Want dat is ons verteld wij hebben toen met air arabia gebeld. Want die persoon kwam van marokko naar nl, en wij hadden voor haar geboekt en wij zaten hier. Dus ze kon die visa niet bij zich hebben.
shitana83
09-07-2010, 10:53
Altijd met visa card geboekt vroeger met die van mij later met visa van broers of zussen en er is nog nooit naar gevraagd. Ik heb bij meerdere luchtvaartmaatschappijen geboekt o.a. ram, transavia,atlas blue etc.
Dus de kans is heeel klein dat ze er naar vragen.
zoals hierboven gezegd. Ze vragen er nooit naar. Je hebt immers betaalt. Als je maar je pp en je papieren bij je hebt.
heb er vorig jaar ook mee gevlogen, ze hebben op de heen en terug weg niet naar gevraagd!
Al-Athari
10-07-2010, 00:55
Barakallahoe feekoem. Ik hoop dat het allemaal goed gaat insha Allah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.