Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Humor

RaZer
12-12-2002, 17:01

Serieus ik lach me hier elke dag kapot als ik reacties lees van sommige mensen... en dan bedoel ik niet omdat ze dom zijn maar gewoon droog grappig dat men gewoon op een grappige manier duidelijk wil maken hoe men denkt. Want er zit meestal wel wat achter! Is dit nou typisch marokkaans? En merken jullie verschil qua humor met bv belgen of nederlanders. Ps Ik wil alle mensen hier bedanken voor het laten lachen en ga zo door!!!! :goedzo:

emsoem
12-12-2002, 17:02
ahhaha ik ook mensen zijn hier gewoon tha bomb :D <<<

emsoem
12-12-2002, 17:03
Origineel gepost door Kadir Nee, dat noemen we Kadir humor:hihi: weer eens te veel fanta op :giechel: =emsoem=

minora
12-12-2002, 17:06
Origineel gepost door emsoem weer eens te veel fanta op :giechel: =emsoem= :giechel: :giechel: :giechel: :goedzo:

emsoem
12-12-2002, 17:07

Origineel gepost door minora :giechel: :giechel: :giechel: :goedzo: hahahaaa ;) :p =emsoem=

Toufik19
12-12-2002, 17:07
graag gedaan,razer

Juf_Nora
12-12-2002, 17:08
emsoemmmmmm, haal aub deze avatar weg.... pleaseeeeeeee echt een vieze ranzige avatar...

emsoem
12-12-2002, 17:09
omdat jij 'm vies vindt laat 'm nog maar eens een tijdje hahaha =emsoem=

Juf_Nora
12-12-2002, 17:13
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee doe me dat niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Juf_Nora
12-12-2002, 17:14
en trouwens pas maar op hoor... ik heb een GUN!!!!!! ik schiet je avatar gewoon overhoop.................:D:D:D:D

emsoem
12-12-2002, 17:15
lalalallalalalalaaaaaaalallalalaaa zei ieman daar o wat??? lallalalalalallalalalalallalalalalalalalalaaaaaall laaaa hahahahaaaa =emsoem=

Juf_Nora
12-12-2002, 18:01
wacht maar.... ik kom je persoonlijjk opzoeken daar in roosendaal...... ben je al een beetje bang.......:D

Onslaught
12-12-2002, 18:03
Origineel gepost door RaZer Serieus ik lach me hier elke dag kapot als ik reacties lees van sommige mensen... en dan bedoel ik niet omdat ze dom zijn maar gewoon droog grappig dat men gewoon op een grappige manier duidelijk wil maken hoe men denkt. Want er zit meestal wel wat achter! Is dit nou typisch marokkaans? En merken jullie verschil qua humor met bv belgen of nederlanders. Ps Ik wil alle mensen hier bedanken voor het laten lachen en ga zo door!!!! :goedzo: hahahahah eindelijk iemand die me snapt juistem, klasse kerel, wallah de laaste tijd ook vooral met kadir daaaaaaaaam hij neemt alles serieus man:D

beppie_truus
12-12-2002, 18:05
Origineel gepost door RaZer Serieus ik lach me hier elke dag kapot als ik reacties lees van sommige mensen... en dan bedoel ik niet omdat ze dom zijn maar gewoon droog grappig dat men gewoon op een grappige manier duidelijk wil maken hoe men denkt. Want er zit meestal wel wat achter! Is dit nou typisch marokkaans? En merken jullie verschil qua humor met bv belgen of nederlanders. Ps Ik wil alle mensen hier bedanken voor het laten lachen en ga zo door!!!! :goedzo: ik zal me best doen:hihi:

emsoem
12-12-2002, 19:34

Origineel gepost door Just_Nora wacht maar.... ik kom je persoonlijjk opzoeken daar in roosendaal...... ben je al een beetje bang.......:D not it all :D =emsoem=