Bekijk originele versie : Vakantie spanje
Me_again
08-07-2010, 12:32
Hey daar,
Ben van plan 10 dagen naar een ander land te gaan, alleen heb ik daar niet zoveel ervaring mee. Dacht zelf aan Spanje.. Wie kent daar leuke plekken waar ik naar toe kan boeken voor een betaalbare prijs. Inclusief hotel.. Somebodyy??:D
moehakoes_lady
08-07-2010, 13:42
Hey daar,
Ben van plan 10 dagen naar een ander land te gaan, alleen heb ik daar niet zoveel ervaring mee. Dacht zelf aan Spanje.. Wie kent daar leuke plekken waar ik naar toe kan boeken voor een betaalbare prijs. Inclusief hotel.. Somebodyy??:D
andalusie:banana:
112233moh
08-07-2010, 14:00
Hey daar,
ga maar eerst de spaanse taal leren, geen enkel spaanse idioot daar spreekt engels:moe:
microsoft
08-07-2010, 14:48
arrogante mensen, al helemaal als ze straks de finale verliezen..
microsoft
08-07-2010, 14:49
met frankrijk overigens, vertikken het om engels te praten en als er al iemand engels praat kun je net zo goed chinees proberen te praten want je verstaat er geen reet van.
112233moh
08-07-2010, 15:02
met frankrijk overigens, vertikken het om engels te praten en als er al iemand engels praat kun je net zo goed chinees proberen te praten want je verstaat er geen reet van.
HAHAHa ja klopt vooral de stewardess in de vliegtuig, ze kan beter haar eigen taal spreken ik snapte er helemaal niets van:hihi: maar dat maakte toch niets uit is toch altijd het zelfde story voor mijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.