Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er ook last van slaapapneu?

butterfly_01
07-07-2010, 09:12

Salaam, Ik lijdt sindkort kort aan slaapapneu. Dit is een soort slaapstoornins waarbij ik tijdens de slaap een ademstilstand krijge dat minsten 10 seconde duurt. in mijn slaap stik. Je hersenen geven dan het lichaam een signaal om wakker te worden. Vaak wordt ik dus vaak wakker met een schok, ik spring ook letterlijk van mijn bed ( net of je van de dood wegrent) Ik snurk ook enorm en ben vaak moe overdag. Voorheen snurkte ik nooit, en dit is ook één van de oorzaken van een slaapapneu. Dit kan gevaarlijk zijn als ik hier er niets aan doe, dit is vooral niet goed voor je hersenen. Wie herkent deze probleem, en zo ja, hoe hebben jullie dit ervaren? Ben je daarvoor ook opgenomen in het ziekenhuis? Want ik moet ook nog naar de KNO arts. Salaam3alakoum

butterfly_01
07-07-2010, 11:48
niemand?

Ommo_Amin
07-07-2010, 15:14
mijn moeder heeft dit, ze heeft nu daar zo een apparaat voor gekregen om mee te slapen, meskina want ze had dus ook adem stilstanden in haar slaap mag ik je is vragen, heb je veel overgewicht? want dan komt ook daardoor, de grap is alleen dat mijn moeder niet eens zoveel overgewicht heeft, misschien 10 kilo teveel voor haar lengte maar niet meer volgens de kno arts waar ze vaak heenging kan ze er alleen maar af komen als ze af gaat vallen, misschien moet jij dat ook doen, voordat je ook zo een apparaat gaat krijgen om mee te slapen, is echt geen pretje meid Allahiesjefik

butterfly_01
07-07-2010, 20:23
mijn moeder heeft dit, ze heeft nu daar zo een apparaat voor gekregen om mee te slapen, meskina want ze had dus ook adem stilstanden in haar slaap mag ik je is vragen, heb je veel overgewicht? want dan komt ook daardoor, de grap is alleen dat mijn moeder niet eens zoveel overgewicht heeft, misschien 10 kilo teveel voor haar lengte maar niet meer volgens de kno arts waar ze vaak heenging kan ze er alleen maar af komen als ze af gaat vallen, misschien moet jij dat ook doen, voordat je ook zo een apparaat gaat krijgen om mee te slapen, is echt geen pretje meid Allahiesjefik Amin. Allah ie shefiek voor je moeder. Ik zal je inderdaad vertellen ik ben wel wel in 2 jaar tijd 10 kilo aangekomen, ik oog ook niet dik, ben 1.56 lang en weeg 68 kilo. Dat is ook 10 kilo meer, hoor ong. 55 kg te wegen. Ik was vorig jaar veel slanker en had dit inderdaad niet. Ik snurkte ook niet. Ik vind het wel eng Wallah, durf zelfs niet te slapen, wat is het eng als je schrikkend en nog eens springend je bed uit komt om op adem te komen. Ik ga wat meer bewegen ( wat ik niet doe ) en minder snoepen. Soukran :goedzo: Allah ie shefiek je moeder nogmaals

oujdia_nawara
08-07-2010, 11:13

Wat vervelend zeg, kun je hiervan af komen of is het gronisch? incha allah kom het helemaal goed. allah jchafie