Bekijk originele versie : ' Ik heb stemmen gehoord '
Lady_moi
11-08-2004, 16:37
Beste mensen, ik had vandaag zoiets raars gehoord. Het was 6uur ochtend ik lag in me bed en wachtte effe vorodat ik naar beneden ging omdat het nog donker was enzo.
Maar ineens hoorde ik echt luid en duidelijk stemmen. Ik hoorde gewoon iemand praten in het arabisch maar ik begreep het nie goed omdat ze snel zaten te praten.
Ik dacht eerst dat het mijn mama was ik ging naar haar kamer maar ze lag te slapen, ik checkte de kamer van me broer ook hij lag te slapen.
Toen ging ik weer in bed en hoorde ik weer die stemmen toen hoorde ik het beter de stem zei ' A laat dat liggen ' in het arabisch en ik hoorde op et zolder gerommel.
Ik was echt zo bang misschien waren het jnoen.
Dit meen ik. Kbedoel das nie zoals me andere topics.
Wie heeft dat es meegemaakt wie weet wat dit is mensen ik ben bang :(
lella_najlae
11-08-2004, 16:44
a 3odoe bilahie mina shajtanie razjiem..
Weet je zeker dat je niet sliep:(
Ik heb hier geen ervaring in dus sorry kan je niet helpen.....best wel
eng hoor. Het zou misschien iets kunnen betekenen.
Heb je al met iemand over gepraat??
xxNajlae
Mysticalia
11-08-2004, 16:44
Of dieven in de zolder :schok::schok:
Stel dat er iemand je naam noemt en blijkt... :schok: Engel des Doods te zijn, wat dan?
:belgie:
ps ja heb zoiets dergelijks meegemaakt. Djinns leven nu eenmaal onder ons.
seniorita1988
11-08-2004, 16:46
Origineel gepost door Lady_moi
Beste mensen, ik had vandaag zoiets raars gehoord. Het was 6uur ochtend ik lag in me bed en wachtte effe vorodat ik naar beneden ging omdat het nog donker was enzo.
Maar ineens hoorde ik echt luid en duidelijk stemmen. Ik hoorde gewoon iemand praten in het arabisch maar ik begreep het nie goed omdat ze snel zaten te praten.
Ik dacht eerst dat het mijn mama was ik ging naar haar kamer maar ze lag te slapen, ik checkte de kamer van me broer ook hij lag te slapen.
Toen ging ik weer in bed en hoorde ik weer die stemmen toen hoorde ik het beter de stem zei ' A laat dat liggen ' in het arabisch en ik hoorde op et zolder gerommel.
Ik was echt zo bang misschien waren het jnoen.
Dit meen ik. Kbedoel das nie zoals me andere topics.
Wie heeft dat es meegemaakt wie weet wat dit is mensen ik ben bang :(
oh my god zo eng!
drom durf ik snachts nooit te lopen ..
doe ik wel eens, maar ja dan verbeeld ik me dingen (znoen)
maar heb et nie zelf meegemaakt..
ach meid.....dat had ik wel vroeger en het was alsof iemand riep maar als ik me omdraaide zag niemand.....ik heb het tegen mijn moeder gezegd en ze zie van als je dat hoort dan moet je helemaal niks terugzeggen want waarschijnlijk zijn het jnoen allah yekhzihoem.
als je dat nog een keer hoort moet je altijd a3oedoelbillahi mina shytaan rajim zeggen.
allah yehfedna kamleen insha allah :zwaai:
lella_najlae
11-08-2004, 16:47
echt waar??? mysticalia?
Vertel eens, ben wel benieuwd....?
xxNajlae
P.S: Ik geloof niet dat je haar gerust stelt door haar te vertellen dat ALS
het haar naam riep dat het misschien de Engel des Doods kon zijn....:rolleyes:
seniorita1988
11-08-2004, 16:47
Origineel gepost door rehaam
ach meid.....dat had ik wel vroeger en het was alsof iemand riep maar als ik me omdraaide zag niemand.....ik heb het tegen mijn moeder gezegd en ze zie van als je dat hoort dan moet je helemaal niks terugzeggen want waarschijnlijk zijn het jnoen allah yekhzihoem.
als je dat nog een keer hoort moet je altijd a3oedoelbillahi mina shytaan rajim zeggen.
allah yehfedna kamleen insha allah :zwaai:
ja zeg ik owk altijd idd..
maar ja et blijft eng..
Sjemmelia
11-08-2004, 16:48
Nou het is niet heel ongewoon als het zjnoen waren, ze leven bij iedereen in huis alleen merken we niks van ze, maar soms komt het voor dat we elkaars wereld kruisen op 1 of andere manier of reden. Gewoon geloof in Allah (s.w.t.) hebben en een sora opzeggen.
alhoceima_ladyy
11-08-2004, 16:49
Dream on baby :moe:
ik heb ook zoiets mee gemaakt was een maand gelden ofsow ik hoorde gewoon iemand me roepen maar toen ik naar buiten ging was er niemand iedreen lag te slapen egt scary hoor :D :toink:
Lady_moi
11-08-2004, 16:53
Nee ik heb er nog met niemand over gepraat maar echt waar ik was KLAARwakker het was 6uur smorgens!!
Origineel gepost door lella_najlae
a 3odoe bilahie mina shajtanie razjiem..
Weet je zeker dat je niet sliep:(
Ik heb hier geen ervaring in dus sorry kan je niet helpen.....best wel
eng hoor. Het zou misschien iets kunnen betekenen.
Heb je al met iemand over gepraat??
xxNajlae
lella_najlae
11-08-2004, 16:54
Origineel gepost door alhoceima_ladyy
Dream on baby :moe:
Ik weet dat je niet tegen mij hebt (in elk geval dat denk ik)
Maare hoezo:confused:????
geloof je daar niet in of zo?
xxNajlae
Lady_moi
11-08-2004, 16:55
Nee kijk het waren geen normale stemmen zoals van een mens. Anders zou ik nie bang zijn geweest.
Maar niemand riep me naam maar het was alsof "ze" met mekaar aan het praten waren ik kon me oren niet geloven!!!
Mag ik dan vragen wat je meegemaakt hebt?
Origineel gepost door Mysticalia
Of dieven in de zolder :schok::schok:
Stel dat er iemand je naam noemt en blijkt... :schok: Engel des Doods te zijn, wat dan?
:belgie:
ps ja heb zoiets dergelijks meegemaakt. Djinns leven nu eenmaal onder ons.
lella_najlae
11-08-2004, 16:55
Nee ik heb er nog met niemand over gepraat maar echt waar ik was KLAARwakker het was 6uur smorgens!!
Moet je doen meid, dat lucht in elk geval op....
xxNajlae
lella_najlae
11-08-2004, 16:56
Nee kijk het waren geen normale stemmen zoals van een mens. Anders zou ik nie bang zijn geweest.
Maar niemand riep me naam maar het was alsof "ze" met mekaar aan het praten waren ik kon me oren niet geloven!!!
Mag ik dan vragen wat je meegemaakt hebt?
Ja dat vroeg ik ook al, ben echt benieuwd, heb het zelf nooit meegemaakt..
doeggg
xxNajlae
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.