Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse jongens TF00000000000eeeeeee

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

sahbtie
11-08-2004, 16:19

DE MAROKKAANSE JONGENS De nummer 1 in gladde praatjes Altijd zegen van ‘’komt goed ,geloof mij alles komt goed’’ Heb er zo genoeg van ,jullie zijn gewoon mama’s kindjes allemaal een voor een Willen het liefst een vrouw die op hun mama lijkt Liegen is wat jullie doen maar zelf niet in de gaten hebben ,dingen beloven En nooit beloftes nakomen je zegt wel van ‘’ik kom al mijn beloftes na ‘’ Dat is het laatste wat je doet je beloftes nakomen De Marokkaanse jongens waarvan ik zo genoeg van heb gehad Zit er zo vol van Zou nooit Nooit meer van mij leven In jullie geloven En jullie mocro’s bnat Moeten wakker worden Wakker worden geschud Kijk goed…kijk heel erg goed Dan zie je het ook dat Marokkaanse jongens playerz zijn met gewoon hele goede gladde praatjes En dat wij er telkens in trappen Net als bij izan in je schoenen ,trapt er telkens in Ik ben gepromoveerd door jullie Door jullie Marokkaanse jongens Sterker geworden Door jullie praatjes Die geen gaatjes vullen Eigen belang is enige wat jullie hebben Jullie woorden allemaal geen inhoud zit geen inhoud in Jullie Marokkaanse jongens hebben geen idee wat jullie doen bnat aan doen Wij vallen Worden weer verliefd op jullie gaan van jullie houden En dan gebeurd het Hart breekt van meisje Maar Marokkaanse jonge gaat zich meer voelen Voelt zich de man Terwijl hij gewoon izan is Denken dat meisjes niks is zonder jou dat zij jou nodig heeft dan heb je heb je het verkeerd Want deze meisje is wakker geworden En ben er achter gekomen Ik mijn eigen geluk ook heb Dat de man niet alles is Alles wat je met man kan doen Ook zonder kan doen ,zelfs beter Want jullie Marokkaanse jongens geven toch alleen valse hoop gaan wij denken Van die is te vertrouwen ,die jongen blijft heel mijn leven die jongen is serieus Verkeerd ,vet verkeerd Is jongen ( Marokkaanse jongen) Echt serieus Dan gaat hij om je hand vragen bij je ouders ,en komt hij niet bij jou aan schijten ,van ik ben serieus Conclusie jullie brengen mij in de war en houden mensen maar voor de gek acteurs die jullie zijn

watmoetje
11-08-2004, 16:26
oud nieuws zoek je geleuk bij she ne--ger of hollander of coelie en hou op me dit soort berichten dit is al de zoveelste

misz_sanae
11-08-2004, 16:27
wollah illa....je hebt gelijk meid...maar niet alle jongens zijn zo echt waar.... er zijn nog jongns met een hart...geloof me...... ik heb een vriend gehad en die heeft zeker een heel bad om mij gehuild.....

Savina_is_back
11-08-2004, 16:29
tsjah die mensen die bestaan toch ook ergens voor,maar ja soort zoekt soort

sahbtie
11-08-2004, 16:33

oud nieuws zoek je geleuk bij she ne--ger of hollander of coelie en hou op me dit soort berichten dit is al de zoveelste je voelt je gewoon aangesproke jij

misz_sanae
11-08-2004, 16:37
aha zo sort zoekt soort yekk......nou ik ken zat mensne en die zijn totaal verschillend.....duss niet waar tenzij je echt met die gene bent getrouwd...

sahbtie
Origineel gepost door misz_sanae wollah illa....je hebt gelijk meid...maar niet alle jongens zijn zo echt waar.... er zijn nog jongns met een hart...geloof me...... ik heb een vriend gehad en die heeft zeker een heel bad om mij gehuild..... :Ddan is er nog hoop, je mag dan van geluk spreken om zo;n zeldzaam iemand in je leven te hebben, maar dat verdien je zeker ook :p

Sjemmelia
Rotte appels heb je overal tussen zitten, het is balen natuurlijk als die net toevallig jouw pad kruist.

seniorita1988
11-08-2004, 16:41
Origineel gepost door sahbtie DE MAROKKAANSE JONGENS De nummer 1 in gladde praatjes Altijd zegen van ‘’komt goed ,geloof mij alles komt goed’’ Heb er zo genoeg van ,jullie zijn gewoon mama’s kindjes allemaal een voor een Willen het liefst een vrouw die op hun mama lijkt Liegen is wat jullie doen maar zelf niet in de gaten hebben ,dingen beloven En nooit beloftes nakomen je zegt wel van ‘’ik kom al mijn beloftes na ‘’ Dat is het laatste wat je doet je beloftes nakomen De Marokkaanse jongens waarvan ik zo genoeg van heb gehad Zit er zo vol van Zou nooit Nooit meer van mij leven In jullie geloven En jullie mocro’s bnat Moeten wakker worden Wakker worden geschud Kijk goed…kijk heel erg goed Dan zie je het ook dat Marokkaanse jongens playerz zijn met gewoon hele goede gladde praatjes En dat wij er telkens in trappen Net als bij izan in je schoenen ,trapt er telkens in Ik ben gepromoveerd door jullie Door jullie Marokkaanse jongens Sterker geworden Door jullie praatjes Die geen gaatjes vullen Eigen belang is enige wat jullie hebben Jullie woorden allemaal geen inhoud zit geen inhoud in Jullie Marokkaanse jongens hebben geen idee wat jullie doen bnat aan doen Wij vallen Worden weer verliefd op jullie gaan van jullie houden En dan gebeurd het Hart breekt van meisje Maar Marokkaanse jonge gaat zich meer voelen Voelt zich de man Terwijl hij gewoon izan is Denken dat meisjes niks is zonder jou dat zij jou nodig heeft dan heb je heb je het verkeerd Want deze meisje is wakker geworden En ben er achter gekomen Ik mijn eigen geluk ook heb Dat de man niet alles is Alles wat je met man kan doen Ook zonder kan doen ,zelfs beter Want jullie Marokkaanse jongens geven toch alleen valse hoop gaan wij denken Van die is te vertrouwen ,die jongen blijft heel mijn leven die jongen is serieus Verkeerd ,vet verkeerd Is jongen ( Marokkaanse jongen) Echt serieus Dan gaat hij om je hand vragen bij je ouders ,en komt hij niet bij jou aan schijten ,van ik ben serieus Conclusie jullie brengen mij in de war en houden mensen maar voor de gek acteurs die jullie zijn niet allemaal :D gelukkigg

3ewiTa
11-08-2004, 16:50
wedden dat je over paar wkejss weer een nieuw vriendje hebt :D

sahbtie
11-08-2004, 16:53
ahahah denk het van niet ik blijf nog even vrijgezel

Mounir73
11-08-2004, 16:59
[QUOTE]Origineel gepost door sahbtie DE MAROKKAANSE JONGENS De nummer 1 in gladde praatjes Altijd zegen van ‘’komt goed ,geloof mij alles komt goed’’ Heb er zo genoeg van ,jullie zijn gewoon mama’s kindjes allemaal een voor een Willen het liefst een vrouw die op hun mama lijkt Liegen is wat jullie doen maar zelf niet in de gaten hebben ,dingen beloven En nooit beloftes nakomen je zegt wel van ‘’ik kom al mijn beloftes na ‘’ Dat is het laatste wat je doet je beloftes nakomen De Marokkaanse jongens waarvan ik zo genoeg van heb gehad Zit er zo vol van Zou nooit Nooit meer van mij leven In jullie geloven En jullie mocro’s bnat Moeten wakker worden Wakker worden geschud Kijk goed…kijk heel erg goed Dan zie je het ook dat Marokkaanse jongens playerz zijn met gewoon hele goede gladde praatjes En dat wij er telkens in trappen Net als bij izan in je schoenen ,trapt er telkens in Ik ben gepromoveerd door jullie Door jullie Marokkaanse jongens Sterker geworden Door jullie praatjes Die geen gaatjes vullen Eigen belang is enige wat jullie hebben Jullie woorden allemaal geen inhoud zit geen inhoud in Jullie Marokkaanse jongens hebben geen idee wat jullie doen bnat aan doen Wij vallen Worden weer verliefd op jullie gaan van jullie houden En dan gebeurd het Hart breekt van meisje Maar Marokkaanse jonge gaat zich meer voelen Voelt zich de man Terwijl hij gewoon izan is Denken dat meisjes niks is zonder jou dat zij jou nodig heeft dan heb je heb je het verkeerd Want deze meisje is wakker geworden En ben er achter gekomen Ik mijn eigen geluk ook heb Dat de man niet alles is Alles wat je met man kan doen Ook zonder kan doen ,zelfs beter Want jullie Marokkaanse jongens geven toch alleen valse hoop gaan wij denken Van die is te vertrouwen ,die jongen blijft heel mijn leven die jongen is serieus Verkeerd ,vet verkeerd Is jongen ( Marokkaanse jongen) Echt serieus Dan gaat hij om je hand vragen bij je ouders ,en komt hij niet bij jou aan schijten ,van ik ben serieus Conclusie jullie brengen mij in de war en houden mensen maar voor de gek a cteurs die jullie zijn Volgens mij zoek je gewoon aandacht en krijg je niet genoeg aandacht van jongens,vandaar deze topic. En in godsnaam meid ben je nou zo dom om te denken dat alle jongens zo zijn. Ik vind dit klinkklare onzin zeg echt ongelooflijk.

miss_cuisine
11-08-2004, 17:04
Dan gaat hij om je hand vragen bij je ouders ,en komt hij niet bij jou aan schijten ,van ik ben serieus Conclusie jullie brengen mij in de war en houden mensen maar voor de gek acteurs die jullie zijn Meid je haalt me de woorden uit m'n mond!!! :D:D:D Hij moet gewoon ff langes gaan bij je mam ne paps dan komt alles goed.....:)

sahbtie
11-08-2004, 17:07
Origineel gepost door disaster He zaio meid. Ik kom daar ook vandaan, misshien kunnen we wat voor elkaar beteken. Hoe bedoel je alle maroc jongens zijn slecht. Om jou te overtuigen dat het niet zo is bied ik je mijn schouders om uit te huilen. Maar mail maar, kunnen we over Zaio verder praten en over La vida(het leven) aah lief :) maar ik zeg niet alle jongens, misschien heb ik alleen de verkeerde jongens ontmoet snap je.. dus je komt uit zaio :rolleyes: misschein dat ik je ken

sahbtie
11-08-2004, 17:20

Origineel gepost door $$Roukajah$$ Zie je ... Je trapt Dr weer in ... :rolleyes: :o helemaal niet ik heb genoeg marokaanse vrienden, en dat wil niet zeggen dat ik daarvan iets verwacht. want ik praat namelijk over jongens die beloftes doen en die niet nakomen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7