Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Even een vraagje??? ik volg een bbl opleiding en ik werk 16uur, terwijl ze aan school

Mar7aban
06-07-2010, 20:23

doorgeven dat ik 24uur werk en dit staat dus ook in t contract... welke nadelen heeft het voor mij??? graag serieuze reacties aub..

LadyAtlas
07-07-2010, 22:19
Hallo, Wat een bedriegers zijn dat. Voor jouw als nadeel heeft het dat je niet genoeg praktijk ervaring opdoet en voor de opleiding minimaal 24 uur werken moet. En ten tweede dat ze jou dus ook voor maar 16 uur betalen. Als het goed is heb je een bpv-overeenkomst van school, daarin staat hoeveel uur je werkgever jou moet aanbieden. Ik zou het er nog maar met je werkgever over hebben. Anders een BBL- plek ergens anders zoeken. Succes.

Riffia1987
07-07-2010, 23:55
Waar werk je dan?En wat voor opleiding?

Mar7aban
08-07-2010, 21:11
de werkgever dient 24u te geven.. maar ik vind op zich niet erg.. maar heeft het gevolgen voor de belastingdienst enzo.. want ik draag belasting over 24u, terwijl ik 16u werk..begrijp je me Lady Atlas?? En Riffia1987 het is een kraamzorgopleiding..

mysteriousmb
09-07-2010, 03:56

Nee het kan geen gevolgen met de belasting hebben. Want je krijgt betaald het aantal uren dat je werkt? En over het bedrag wat jij betaald krijgt daar gaat belasting vanaf. niet van de 8 uur die je niet werkt en dus ook niet uitbetaald krijgt.

Mar7aban
09-07-2010, 13:38
Nee het kan geen gevolgen met de belasting hebben. Want je krijgt betaald het aantal uren dat je werkt? En over het bedrag wat jij betaald krijgt daar gaat belasting vanaf. niet van de 8 uur die je niet werkt en dus ook niet uitbetaald krijgt. dank je..