Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie boycot er Israelsteunende producten?

Pagina's : [1] 2

Lillah
12-12-2002, 15:34

Salaam allen, Ik boycot al 2 jaar alle producten waarvan ik weet dat de bedrijven Israel steunen. Maar als ik er in mn omgeving over praat heb ik het geoel de enige te zijn. Daarom wou ik van jullie weten of jullie ook boycotten en ook waarom wel of niet :zwaai: Groetjezzzzzzz Lillah

pannenkoek
12-12-2002, 16:03
ik boycot coca cola al zo'n jaar nu. en het is niet eens gezond voor je !!! dussss..............ik mis niks.

Chatefemqemamu
12-12-2002, 16:12
Coca Cola is toch vies... L'Oreal en Estee Lauder kunne vervangen worden door 3984734694576 anderen... Marks&Spencer is toch allang weg uit de Kalverstraat...en de Mac is al helemaaaaaaal niet te vreten .. dus hoe moeilijk is het nou om ze te boycotten????? HELEMAAL NIET.. IEDEREEN DOEN! Het zal toch geen ene ruk uithalen denk ik, maar ach.. het is de achterliggende gedachte eh... Owja en nokia steunt ze ook... dus de helft hier kan z'n mobieltje weggooien.. zie je het voor je.. nee eh.. :rolleyes:

delila16
12-12-2002, 17:17
Lillah ik vind het heel goed van je!! Alleen ik moest kiezen voor optie 3. Trouwens het is leuk als ideologie maar als levensstijl zou ik je het beslist niet aanraden. IK bedoel je stimuleert het toch onbewust op een indirecte manier

MueZli
12-12-2002, 23:09

Delila16 zou jij met het idee kunnen leven , dat geld dat jij uitbesteed aan bepaalde producten die niet nodig zijn voor je levensvoorziening en een alternatief kennen, gebruikt worden om een ideologie en wapenarsenaal in stand te houden, die een volk onderdrukken ? Of met het idee, hoe miniem jou bijdrage ook is, beter iets dan niets kunt doen ?

muslima4life
13-12-2002, 00:29
Salamoe aleikoem, yeppppppp, me too, ik boycot ook israelische produkten. wa aleikoem salaam. :zwaai:

jimpie
19-12-2002, 10:15
Ikke ook

missBenThaib
19-12-2002, 10:24
Ik Boycot ze ook al een tijdje ik ga Israƫl echt niet helpen om beter te worden van mij geld.

Dayna22
19-12-2002, 12:25
http://www.inminds.co.uk/boycott-brands.html Israelsteunende producten. I bet all of us got some of theese products at home!!!!

masrawy
22-12-2002, 01:08
Origineel gepost door verwijderd deze topic word steeds korter in plaats van langer hoe komt dat hahahhaa :D ik ben pas begonnen met boycotten eigenlijk.. maar al die merkkleding mag ook niet eigenlijk.. boss, armani, clavin klein, tommy hilfiger.. ik heb daar niet zoveel last van eigenlijk.. ik haal toch alleen maar van die neppe spullen uit egypte :D .. dat mag wel dan.. En ik heb gehoord dat er `n moslim-cola gaat komen hier.. insha'allah je weet maar nooit.. als veel mensen hieraan meedoen kunnen die joden wel veel geld mislopen.. alle beetjes helpen vind ik Salaam :zwaai:

masrawy
22-12-2002, 01:25
ja man.. wallah je moet gewoon van die turkse namaak kopen 1) het is zelfde kwaliteit 2) het is goedkoper 3) niemand zal erachter komen(tegenwoordig maken ze zelfs etiket in je hals na man) en belangrijkste 4) je helpt er geen joden mee Maarja.. als je helemaal niet draagt is misschien helemaal beter man. ik vind sowieso die hele dure merken `n beetje onzin.. alleen `n jood kan zoiets verzinnen man.. :rolleyes:

Glimlachje
22-12-2002, 02:11
ja helemaal mee eens ik drink ook geen cola meer al meer als een jaar en mag pepsi eigenlijk ook niet ? of van die neppe cola je weet wel .

masrawy
22-12-2002, 02:23
volgens mij is pepsi geen amerikaans.. ik weet niet zeker hoor. laat me weten als ik het fout heb.. en die neppe cola is perfect.. zolang er geen made in amerika of israel op staat zal `t wel goed zijn ;)

Gatarrr
22-12-2002, 13:32
Assalaam Het is wel makkelijk om allerlei produkten te boycotten, maareh het haalt haast niks uit. De Joden heersen over de wereld. Bijna alles is van hun, en als je denkt dat als je die "nep-cola" koopt Israel niet steunt, dan heb je het mis. Deze produkten zijn ook vande Joden, het zijn nep-on-joodse bedrijfjes om het zo te noemen. Maar ondertussen heeft Coca Cola al die bedrijfjes zelf opgericht, om de consument te misleiden. Kijk maar naar Marokko, alle limonades zijn daar opgekocht, van Judour tot Sim, alles. Zo kan je nog een tijdje doorgaan, wat dacht je van "Ariel" en "Dreft" en de alombekende "Tide". Dat is ook van de Joden. Je begrijpt dat als je het boycotten serieus wil aanpakken, veel verder moet gaan dan niet naar de Mac gaan. We zitten in een houdgreep a la Anton Geesink. Maar laten we positief blijven, elke Shekel (joodse munteenheid) die de Lihud mislopen is al mooi meegenomen. But the're ruling the world......... hasta la vista

masrawy
22-12-2002, 17:16

maar als je deze produkten boycott.. zal dat wel iets uitmaken.. niet veel maar toch iets.. dit zijn de belangrijkste produkten die de joden steunen daarom.. Ze staan op de volgende site: http://www.alshamil.8m.com/mokata3ah.htm

Pagina's : [1] 2