Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TIG wordt er verteld dat er aanslagen komen op Britse en Amerikaanse doelen sinds11/9

Nousratakoum1
11-08-2004, 15:35

Sinds de aanslagen op 11/9 waarschwuen de criminelen dat er aanslagen komen.................... Al tig keer, maar er komt niets van terecht. We zijn nu 3 jaar verder en nog steeds geen aanlsag sinds 11/9. De amerikanen moeten hun bekken dicht houden

Nousratakoum1
11-08-2004, 16:00
Geen enkel probleem, hahahahah

Nousratakoum1
11-08-2004, 16:04
Welk 2 vrouwen????

maly_pense
11-08-2004, 21:19
Origineel gepost door Nousratakoum1 Sinds de aanslagen op 11/9 waarschwuen de criminelen dat er aanslagen komen.................... Al tig keer, maar er komt niets van terecht. We zijn nu 3 jaar verder en nog steeds geen aanlsag sinds 11/9. De amerikanen moeten hun bekken dicht houden Misschien dat jij eerst maar eens een fatsoenlijke vraag moet beantwoorden! Je schreef in een reactie op Abdullah Haselhoef's brief aan Osama bin Laden: Uw stuk: Allah de Verheven roept ons op om onze verdragen na te komen en de verbonden die gesloten zijn na te komen en geen verraad te plegen . Ik ben het daar helemaal mee eens. Dat zijn de woorden van Allah SWT. Ik leg me darbij neer. Wilt u dan ook de uitleg hiervan geven. Of het een Medinische of mekkaanse vers is bijvoorbeeld, en wanneer dit stuk is neergedaald op mijn geliefde Profeet Mohamed SWS. Dit stuk heeft betrekking op een gebeurtenis, op haar plaats en tijdstip. Graag wens ik hier een uitleg wat met dit stuk bedoeld wordt. Ik wil u namelijk meegeven dat er vele stukken in de Koran heel wat anders geinterpreteerd worden door mensen. Ik denk damelijk zelf dat u met het plaatsen van dit stuk de aya (een stuk uit de Koran) uit haar verband haalt. Allah SWT wet het best. En ik vroeg hoe je in hemelsnaam eens kunt zijn met iets waarvan je later beweert dat het uit zijn verband gehaald zou zijn en ik vroeg wat dan dat verband was. Je hebt text en uitleg van Abdullah Haselhoef gehad. Wil je nu het fatsoen opbrengen mijn vraag te beantwoorden. Dit is een DISCUSSIEforum, geen boksbal waar je je agressie op kunt botvieren! Trouwens, waarop open je steeds nieuwe topics die allemaal over hetzelfde gaan in plaats door te discussiëren op hetzelfde thema.

Nousratakoum1
20-08-2004, 12:43

Allah SWT ropet ons inderdaad ons (moslims) op om onze verdragen na te komen en de verbonden die gesloten zijn na te komen en geen verraad te plegen! -----------------------> KLOPT! Een verbond met huidige Amerika dooor het Saoedische koningshuis is naar mijn mening niet het verbond waar Allah SWT het over heeft! AMERIKA slacht moslims en niet-moslims af omwille voor hun eigen financiele- en machtbelangen! Miljoenen mensen, arme en zwakke mensen en moslims zijn daar het ware slachtofer van geworden. Allah SWT heeft Rahma voor zijn dienaars en die moeten in eerste plaats gerespecteerd worden alvorens wij moslims een verbond mogen aan gaan met een niet- islamitische staat! --------------------------------------------------------------------------------- AMERIKA IS IN DIT GEVAL NIET DE JUISTE PARTNER OM DAARMEE EEN VERBOND AAN TE GAAN. AMERIKA SLACHT VELE MENSEN AF, ALLEEN AL IN DE PALESTIJNSE BEZETTE GEBIEDEN WORDEN MOSLIMVROUWEN, KINDEREN EN MANNEN AFGESLACHT! -------------------------------------------------------------------------------

babyvanbelisma
20-08-2004, 13:06
Ik kan er niet echt mee zitten dat er nog geen aanslagen zijn geweest in Nederland hoor. K zit er nou niet echt op te wachten.

Fallujah
20-08-2004, 13:24
Origineel gepost door Nousratakoum1 Sinds de aanslagen op 11/9 waarschwuen de criminelen dat er aanslagen komen.................... Al tig keer, maar er komt niets van terecht. We zijn nu 3 jaar verder en nog steeds geen aanlsag sinds 11/9. De amerikanen moeten hun bekken dicht houden je hebt gelijk, aandacht trekkerij, zehma laten zien dat ze nog steeds bedreigd worden zodat ze steun krijgen van de rest van de wereld... tijdens 9/11 hadden ze mijn steun en verloren die 3 maanden later toen ze afghanistan binnenvielen

Peej
20-08-2004, 13:40
Oh ja, en die explosie in de Spaanse metro was zeker een ongelukje? Ik vind het op zijn minst een beetje verontrustend dat ze een van de daders van deze moordpartij in Nederland hebben opgepakt. Dat tuig is dus ook onder ons.

babyvanbelisma
20-08-2004, 14:26
Natuurlijk is het tuig ook onder ons. Ik had niet anders verwacht. Effe terzijde: het was een trein in Spanje..

Fallujah
20-08-2004, 15:23
Wat ze in spanje hebben gedaan is niet schuld van al-qaida, maar van de regering aznar Hij kreeg een ultimatum, of terugtrekken of een bloedigeaanslag... De amerikanen zeiden dat tog ook tegen iraq, ontwapenen en saddam moet weg, of aanvallen... en HUN MOGEN HET WEL ZEGGEN

maly_pense
20-08-2004, 20:46
Origineel gepost door Nousratakoum1 Allah SWT ropet ons inderdaad ons (moslims) op om onze verdragen na te komen en de verbonden die gesloten zijn na te komen en geen verraad te plegen! -----------------------> KLOPT! Een verbond met huidige Amerika dooor het Saoedische koningshuis is naar mijn mening niet het verbond waar Allah SWT het over heeft! En ook niet het verbond waar Abdullah Haselhoef het over had. Die had het over het verbond dat moslims aangaan met het land waarin ze wonen. Voor jouu dus Nederland! AMERIKA slacht moslims en niet-moslims af omwille voor hun eigen financiele- en machtbelangen! Miljoenen mensen, arme en zwakke mensen en moslims zijn daar het ware slachtofer van geworden Zeker, ik keur het oorlogszuchtige beleid van de VS absoluut af en zal haar bestrijden met alle legale middelen die mij ten dienste staan. Maar dat maakt me nog niet blind voor het feit dat Amerika niet de enige is die zich schandelijk gedraagt, sterker nog, ik zou zo niet eens één land kunnen noemen dat zich nooit aan een of ander massaslachting heeft schuldig gemaakt of het zou Groenland moeten zijn of zo. De oplossing is mijns inziens niet het ene kwaad te vervangen door een ander kwaad. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat we ons gaan realiseren dat het voortbestaan van de mensheid in het geding is en dat we alleen een kans hebben als we ophouden elkaar te bestrijden en in plaats daarvan de enorm verschillen tussen de 1e en de 3e wereld recht trekken. Door milieurampen staan nu het leven van miljoenen mensen op het spel. En in dat systeem van uitbuiting en milieu vervuiling ben jij als moslim die zijn luxe in Nederland niet wil opgeven, net zo goed een radertje, weliswaar niet de grootste, maar toch! Dat is namelijk het bedriegelijke in het systeem, het geweld is niet zo zichtbaar en misschien moeilijk te doorgronden, maar in zijn effect schadelijker dan menig atoombom! Allah SWT heeft Rahma voor zijn dienaars en die moeten in eerste plaats gerespecteerd worden alvorens wij moslims een verbond mogen aan gaan met een niet- islamitische staat! Laten zij die zich moslim achten, maar eens eerst zorgen dat ze moslim zijn voordat ze een beschuldigende vinger opsteken! Ik begin onderhand te geloven dat oprechte moslims zoiets als elfjes zijn!