Bekijk originele versie : STELLING; Ik sluit me aan bij de partij van Abu Jahjah
Redactie
12-12-2002, 15:16
STELLING; Ik sluit me aan bij de partij van Abu Jahjah
Hieronder een interview;
http://nieuws.marokko.nl/plaza/docs/jahjahinterviewaf.pdf
Met dank aan Reda aka DKZM ;)
Als de AEL naar Nederland zal komen, is dat een slechte zaak voor de PvDA en Groenlinks. Alhoewel die 2 a 3 zetels die ze zouden halen niet veel verschil maakt.
Dus Jah jah is welkom.
GoudenGids
12-12-2002, 21:28
Hij kwam gister bij Barend en van Dorp wel intelligent over...misschien dat we zoiemand in nederland nodig hebben.....
Voor mijn gevoel zijn de 'woordspreekers namens de marokkaanse gemeenschap' marionetten van ollandia....
leipe_mocro
12-12-2002, 21:34
abu jaja perfect echt iemand die wij zoeken
ik heb heel veel respect voor hem
praatjes
12-12-2002, 21:47
alles is welkom ook de ael.
De lijst pim fortuin bestaat al en die is exstreem.
En wat dachten we van de conservatieven.
Amira010
13-12-2002, 01:22
ABOU BLIJF MAAR LEKKER THUIS DAAR HEBBEN ZE JE HARDER NODIG DAN WIJ HIER.
Ik denk dat hij een goede persoon is om de moslims in nederland te vertegenwoordigen. Jammer genoeg is hij door de media neergezet en de media bepaalt jammer genoeg het beeld van de mensen. Ik zou het goed vinden als hij praat met de joden in Antwerpen over de situatie in Palestina.
DINIM3AK
13-12-2002, 16:35
aboe jahja hebben we zeker hier nodig!!
abou graaaa hou op over den dikke nul zenne wa ist m waard nikske
gatverdamme den smeerlap joengne een libanees houdt zich bezig met de marok
met de marokaanse jongeren met andere worden zijn volk is heilig
a hesma ,die vent word nou zeker betaald door t vlaamsblok
we kunnen even goed stemmen op filipke want jah vorig jaar zijn ze gewonnen waarom nou dit jaar niet????
die vent is zielig........... hollanders die hem willen van mij part mag je er mee trouwen
Amira010
14-12-2002, 21:30
Origineel gepost door imransallim
Eindelijk eens iemand die alle allochtonen wil vertellen neem geen genoegen met 80% van je rechten. Dit is ook ons plekkie op de wereld.
Allen moet hij het iets minder agressief overbrengen, dan komt hij er zeker
Wat *** je nou dit is nederland hoor. Ik geef toe dat er wel es gediscrimineerd wordt, maar zo idioot die lost dat echt niet op hoor, die maakt het alleen erger.
Bahjaouia
14-12-2002, 21:34
Abu Jahjah, ik heet je namens mezelf van harte welkom in Holland!!
WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM WELKOM, waar kan ik me inschrijven???????
DINIM3AK
14-12-2002, 21:40
Origineel gepost door Amira010
Wat *** je nou dit is nederland hoor. Ik geef toe dat er wel es gediscrimineerd wordt, maar zo idioot die lost dat echt niet op hoor, die maakt het alleen erger.
idioot??
en jij lost het zeker wel op ??
hij is iemand die de allochtonen wilt komen vertegenwoordigen, en wie hem niet accepteerd wilt niet dat allechtonen worden vertegenwoordigd door iemand!!
van nederlanders kan ik het wel begrijpen, ze willen dat allechtonen alleen maar werken en hun mond dicht doen!! daarom willen ze ook niet dat er iemand moet zijn die allechtonen vertegenwoordigd.
maar van marokkaanen?? dat snap ik niet?!
Die is gestoord...en tegen integratie!!! hij is een echte loser zie vorige meningen in andere topic uitgebreider:)
xxx Hilke
DINIM3AK
14-12-2002, 23:45
Origineel gepost door hilke
Die is gestoord...en tegen integratie!!! hij is een echte loser zie vorige meningen in andere topic uitgebreider:)
xxx Hilke
ga spelen joh, de echte losser is lpf! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.