Bekijk originele versie : stel eens voor 15 jaar later ...
DE_STALKER_LAMM
11-08-2004, 14:48
stel je eens voor dat je over 15 jaar bent..gehuwd ,kinderen enz..
je eerste kind verwen je zo erg dat het nerd..hij of zei is op 14jarige leeftijd onuitstaanbaar..zou je hem naar marokko sturen voor heropvoeding?
Waarom,
Wat gaan ze in marokko doen wat ze hier niet kunnen doen
DE_STALKER_LAMM
11-08-2004, 15:02
Origineel gepost door majdaj
Waarom,
Wat gaan ze in marokko doen wat ze hier niet kunnen doen
een strenger opvoedingspatroon volgen..bvb
alhoceima_ladyy
11-08-2004, 15:04
Ja dat zou ik wel doen, voor een jaar of 2. Zodat ze strenger opgevoed worden, wat nieuwe dingen bij gaan leren die hier niet kunnen en natuurlijk meer over marokkaanse cultuur te weten te komen ;)
Dat vind ik dus onzin, op die manier groeit het kind op met kwade gevoelens, hij is door zijn ouders achter gelaten in marokko, en mag door iemand anders opgevoed worden..
er zijn vast wel andere manieren om kinderen resect bij te brengen, en alsof het in marokko allemaal zo goed gaat....
missy898
11-08-2004, 15:15
Jah zeker wel.... of hij/zij nou wil of niet :p
samah_kebdania
11-08-2004, 16:24
Nee je kan je kind ook goed opvoeden hier in nederland ligt er allemaal zelf aan hoe jij zelf bent en hoe je met je kind om gaat en met de opvoeding!
DE_STALKER_LAMM
11-08-2004, 16:45
Origineel gepost door alhoceima_ladyy
Ja dat zou ik wel doen, voor een jaar of 2. Zodat ze strenger opgevoed worden, wat nieuwe dingen bij gaan leren die hier niet kunnen en natuurlijk meer over marokkaanse cultuur te weten te komen ;)
dan weten ze hoe ze met hun vrijheid moeten omgaan, leren ze arabisch , Dien ..uiteraard niet zomaar dumpen in marokko maar hen voorzien , hier zijn ze verwend tot en met ..
en kennen ze de geneugden van de stad tenminste niet daar in erkampoe.
als ik kijk rondom me zie ik weinig opvoeding ,ze blijven steeds de aandacht trekken en worden ze dagelijks misleid door smeerlappen.
yasmineNR1
11-08-2004, 16:48
Ik zou doen wat het beste is voor myn kind..en als dat de enige oplossing en overigens ook de beste oplossing zou zijn...dan moet dat maar...;)
lella_najlae
11-08-2004, 17:02
Ik ben het daar dus echt niet mee eens hoor.....Je gaat je kind toch niet wegsturen naar Marokko??? Als je nou gewoon je kind vanaf het begin goed opvoed....dan hoef je zelfs niet eens te denken aan dit (naar mij gevoelens) GEVOELOOS idee...
zo dat is eruit...
xxNajlae
Lady_moi
11-08-2004, 17:14
Ik zou em nie wegsturen.
Moesten ze et kind nie zo verwennen dan zou hij nie zo achterbaks worden.
Discipline!!!
Fatima_oujdia
11-08-2004, 17:25
wejoooo jeh hart sommige hebben ik zou nooit mijn kind wegsturen naar marokko denk maar aan de gevolgen daar van het gaat je haten en zo en ik zou ook in ieder geval niet zonder me kind kunnen leven ik zou veel te bezorgt worden....
xxx fatima
DE_STALKER_LAMM
11-08-2004, 17:36
Origineel gepost door VUILNISBAK
Wat bedoel je met onuitstaanbaar?
haal de woorden uit elkaar ok ..on ver draag zaam ..
DE_STALKER_LAMM
11-08-2004, 17:38
Origineel gepost door lella_najlae
Ik ben het daar dus echt niet mee eens hoor.....Je gaat je kind toch niet wegsturen naar Marokko??? Als je nou gewoon je kind vanaf het begin goed opvoed....dan hoef je zelfs niet eens te denken aan dit (naar mij gevoelens) GEVOELOOS idee...
zo dat is eruit...
xxNajlae
het is niet je kind dumpen daar maar het omringen met de beste zorgen, met een welomschreven doel en programma.
MERNISSA
11-08-2004, 17:39
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
stel je eens voor dat je over 15 jaar bent..gehuwd ,kinderen enz..
je eerste kind verwen je zo erg dat het nerd..hij of zei is op 14jarige leeftijd onuitstaanbaar..zou je hem naar marokko sturen voor heropvoeding?
heropvoeding in marokko
dan heb jij de verkeerde lootje getrokken
ik denk dat de manieren van je kind juist achteruit gaat daaro
ik bedoel maar die jeugd van daar yegggg
kleine ventjes van 9 die je strelen en aan je kont zitten als je in de stad loopt
meiden die er vies uitzien en elke buitenlandse auto in springen
nou nee dank je
als jij zegma vrouw genoeg bent om een kind te baren moet je ook vrouw genoeg zijn om hem optevoeden
en dit geldt ook voor de man
:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.