Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik Bij komen!!!!

Pagina's : [1] 2

hindatje
06-07-2010, 09:55

Dag dames, Ik zie hier overal alleen maar topics om af te vallen. Nou wil ik juist heel graag bijkomen!!! Maar hoe gaat me dat in godsnaam lukken. Ik eet gewoon, tot ik gewoon natuurlijk vol zit. Dan kom ik heel even bij, en dan val ik heel snel weer af. Soms zie ik er echt niet uit, zo dun ben ik. Voel me bijna altijd moe en slap. Ik drink nu weer sinds kort fenegriek, dat zou de eetlust opwekken. Maar hebben jullie andere tios/ adviezen? Alles is welkom!!!

hindatje
06-07-2010, 11:18
tnx :goedzo:

Naura
06-07-2010, 12:57
Ik heb hetzelfde probleem!!!! Ik wil graag wat bijkomen en iedereen om mij heen zegt dat ik moet eten. Dat doe ik ook alleen kom ik niet aan. Ik stel me niet aan want het is niet gezond omdat ik onder mijn gemiddeld gewicht zit in vergelijking met mijn lengte. Dus tips welkom!!!!!! Liefs Naura

Power28
06-07-2010, 12:59
meerdere maatijden per dag eten,6 keer ongeveer. Gezonde voeding eten,veel koolhydraden,eiwitten en gezonde vetten Daarnaast krachtraining doen.

Naura
06-07-2010, 13:08

meerdere maatijden per dag eten,6 keer ongeveer. Gezonde voeding eten,veel koolhydraden,eiwitten en gezonde vetten Daarnaast krachtraining doen. Bedankt voor je tips maar krachttraining???? ik hoef niet zoals op het plaatje te worden:maf:

Basbousa
06-07-2010, 13:19
me tooooooooooooooo ik val heel snel af! ik wil graag wat bijkomen :traan1:

Power28
06-07-2010, 13:26
Bedankt voor je tips maar krachttraining???? ik hoef niet zoals op het plaatje te worden:maf: hahah je bent wel grappig, zoals mij kunnen niet eens sommige mannen worden na jaren training laat staan jij. Je word niet meteen gespierd door krachttraining hoor, als je goed eet dus boven je verbruik en erbij krachtraining doet zul je aankomen. Ga anders naar een sportschool en vraag daar aan een trainer of ze wat voor jou kunnne betekenen. ik heb genoeg dames begeleid die als een deegroller naar mij kwamen en weggingen met mooi gezond figuur!!

Naura
06-07-2010, 13:51
Haha ik bedoelde het ook niet letterlijk was ook grappig bedoeld hihi.... Maar de combinatie van het eten en sporten daarmee bereik je zeker resultaat. Ik heb zelf ook op een sportschool gewerkt dus ik heb er wel enig verstand van!!! Het kost zeker tijd, energie en vooral GEDULD! Ik ga het proberen insha Allah.

Power28
06-07-2010, 14:13
Haha ik bedoelde het ook niet letterlijk was ook grappig bedoeld hihi.... Maar de combinatie van het eten en sporten daarmee bereik je zeker resultaat. Ik heb zelf ook op een sportschool gewerkt dus ik heb er wel enig verstand van!!! Het kost zeker tijd, energie en vooral GEDULD! Ik ga het proberen insha Allah. haha oke, ik krijg namelijk vaak te horen als je aan dames krachttraining adviseerd, van ´ja maar ik wil niet te gespierd worden´wel schattig opzicht. succes met je doel!!

hindatje
06-07-2010, 14:31
dit is het eerste keer dat ik het hoor, ik dacht dat je van trainen juist af ging vallen.. maar wat voor kracht training heb je het dan over? en kan je die thuis ook doen? normaal gesproken worden vrouwen echt dik na hun bevalling, maar ik ben nauwelijks aangekomen voor, tijdens en na de bevalling.. kan het niet liggen aan een te snelle stofwisseling ofzo. dat hoor ik ook wel eens?

-SSS.
07-07-2010, 00:07
Ik ooook. Maar dan bij me heupen en billen :giechel: Als ik aankom is dat wel bij me buik :( Mag ik misschien vragen hoeveel je weegt en hoelang je bent. Misschien valt het wel mee.

hindatje
07-07-2010, 14:44
Ik ooook. Maar dan bij me heupen en billen :giechel: Als ik aankom is dat wel bij me buik :( Mag ik misschien vragen hoeveel je weegt en hoelang je bent. Misschien valt het wel mee. ik ben 1.73 m en weeg ong. 55 tot max 57 kg..

-SSS.
07-07-2010, 14:45
ik ben 1.73 m en weeg ong. 55 tot max 57 kg.. Ja, het is handig als je ongeveer 3 a 5 kilo aankomt :hihi: Is niet zo heel veel hoor, het ligt er ook aan hoe het verdeeld is he!

zitoen_hoceima
07-07-2010, 17:52
Ontbijt: 3 sneetjes volkoren brood, normaal besmeerd met dieetmargarine Beleg: kaas (geen magere), zoet of pindakaas 1 beker drinkyoghurt (geen 0% vet of Optimel) In de loop van de ochtend: 1 glas vruchtensap 1-2 flinke plakken ontbijtkoek, besmeerd Lunch: 4 sneetjes volkoren brood, normaal besmeerd met dieetmargarine Beleg: 2x hartig en 1x zoet beleg, neem ook eens rauwkost of een eitje 1 glas vruchtensap of melk/ yoghurtdrink In de loop van de middag ca. 14.30-15 uur: 1 portie fruit 1 boterham besmeerd 1 beker drinkyoghurt Ca. 16.30-17 uur: 2 flinke plakken kruidkoek/ boterham besmeerd met boter en beleg 2 bekers koffie, thee of sap Warme maaltijd: 3 opscheplepels aardappelen, gekookt, gebakken, puree of patat OF 3 opscheplepels pasta of rijst 3 opscheplepels groente, evt. extra rauwkostsalade erbij Normale portie vegetarische vleesvervanging of vis, bij voorkeur klaargemaakt in ½ olijfolie en ½ vloeibare bak-en-braadmargarine en evt. jus hiervan Erbij: 1 glas vruchtensap Als je stamppot eet, kan je 5 opscheplepels nemen met een stukje vleesvervanging erbij, bij 1-pansgerechten kan je 6 opscheplepels nemen (groente en vleesvervanging of vis en rijst/pasta). Het toetje blijft hetzelfde! In de loop van de avond: 1 glas vruchtensap 1 schaaltje nootjes of een koek of iets anders lekkers Probeer dit eens een aantal weken vol te houden. Als je er niet van aankomt moet je meer boterhammen nemen of meer noten.

Leeuwtje09
09-07-2010, 00:39

Neem van alle voedingsmiddelen de volle variant en niet de magere of halfvolle en succes gegarandeerd. Smeer je boterhammen dik in, maak gebruik van roomboter bij de maaltijdbereiding, werk frisdrank of vruchtensappen naar binnen enz enz.

Pagina's : [1] 2