Bekijk originele versie : Politie Haaglanden krijgt militaire hulptroepen
appie666
11-08-2004, 14:14
DEN HAAG - Overtollig personeel van het ministerie van Defensie stapt massaal over naar politiekorpsen. Alleen al bij het korps Haaglanden zullen zeker veertig militairen in dienst treden. Het ministerie van Defensie betaalt de helft van de kosten van de vierjarige politieopleiding.
Bij het ministerie moeten de komende jaren ministens twaalfduizend banen verdwijnen vanwege de bezuinigingen. De politiekorpsen hebben veel belangstelling voor de militairen, omdat ze gemotiveerder zijn dan burgers die een opleiding tot agent volgen.
Eerder drongen Kamerleden er al op aan om soldaten in te zetten voor bewakingstaken voor bijvoorbeeld ambassades in Den Haag.
Mensen die worden getraind om te vermoorden worden agenten in mijn wijk :(
Doe je voorzichtig met je scooter, die gasten zijn geen kattepis als je die achter je aan krijgt.
appie666
11-08-2004, 14:24
Ik rij zelden op scooters, en als ik rij dan is alles in orde mafkees.
appie666
11-08-2004, 14:33
Origineel gepost door Sanglier
Alleen achterlijk tuig en boevengespuis heeft daar iets van te vrezen.
Waarom ben je zo treurig? Dat daar iets tegen gedaan wordt is toch prima?
Vanuit mijn belevingswereld gezien maakt de politie namelijk geen onderscheid tussen 'normale Marokkanen' en criminele Marokkanen, en maakt de politie zich veelvuldig schuldig aan buitensporig geweld ook tegen Marokkanen die gewoon werken en naar school gaan, en als deze militairen erbij komen dan vrees ik een toename van buitensporig geweld.
Origineel gepost door appie666
Vanuit mijn belevingswereld gezien maakt de politie namelijk geen onderscheid tussen 'normale Marokkanen' en criminele Marokkanen, en maakt de politie zich veelvuldig schuldig aan buitensporig geweld ook tegen Marokkanen die gewoon werken en naar school gaan, en als deze militairen erbij komen dan vrees ik een toename van buitensporig geweld.
Niet zo raar he als je mensen aanspreekt met "mafkees". :D
appie666
11-08-2004, 14:38
Origineel gepost door Deliana
Niet zo raar he als je mensen aanspreekt met "mafkees". :D
Ik ben altijd beleefd tegen agenten mafkees :D
appie666
11-08-2004, 14:52
Als je op gewoon op school in de klas zit of gewoon aan het werk bent zul je daar toch geen last van hebben?
Misschien is het handig om te zorgen dat je in je vrije tijd niet in de buurt van criminelen rondhangt.
Als ik in mijn straat loop of sta ben ik al verdacht voor ze, wat moet ik doen dan thuis blijven?
Origineel gepost door appie666
Ik ben altijd beleefd tegen agenten mafkees :D
Gelukkig, en pas je middelvinger opsteken als ze de hoek om zijn he :D
Ik had je verward met Onschuldig, die rijd wel hier in Den Haag op zo'n duivels brommertje rond. :o
appie666
11-08-2004, 15:09
Origineel gepost door jacko
Het is heel goed om tegen Agent Mafkees Mafkees te zeggen en tegen Agent L*ul L*ul.
Je moet wel met 2 woorden spreken: Meneer Mafkees mag ook alsmede Meneer L*ul....
En als je zijn naambordje verkeerd hebt gelezen of zijn naam verkeerd hebt verstaan moet je gewoon je excuses aanbieden...
Ik wil geen €240 boete riskeren, als je blank bent loop je overigens minder risico zn boete te krijgen, dus probeer het gerust een keer zou ik zeggen :D
appie666
11-08-2004, 15:14
Daar kan ik me alleen iets bij voorstellen als jij daar op een of andere manier aanleiding toe geeft of hebt gegeven.
Misschien ben je wel slachtoffer van het gedrag van je leeftijdsgenoten. Als dat je dwars zit kun je zwelgen in je huidige situatie of er in positieve zin iets aan doen.
Met mn uiterlijke kenmerken geef ik wellicht aanleiding, want ik zou geen andere reden kunnen bedenken.
Tuurlijk zijn er Marokkaanse criminelen in de omgeving, maar ik ben nou eenmaal niet verantwoordelijk voor het gedrag van anderen, dus dat schuif ik volledig van mij af.
Mijn broer is jongerenwerker in een buurthuis, samen met zn collega's heeft hij meerdere malen bij de politie aangekaart dat er lastpakken zijn en die onrust veroorzaken in de buurt, maar de politie doet er geen **** tegen, die willen liever grote drugsdealers oppakken en hechten hier weinig prioriteit aan.
appie666
11-08-2004, 15:15
Hoe weet jij nou dat die boete 240 Euri is?
Dat is notoir.
appie666
11-08-2004, 15:18
Dat begrijp ik niet.
www.woordenboek.nl
LadyBerkania
11-08-2004, 15:33
1 berucht => onverbeterlijk, verklaard
2 openbaar, algemeen bekend
Ook een nieuw woord er bij geleerd Notoir...
Sta je met iemand te praten....Ja man 't is Notoir :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.