Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negenjarige bekent doden dieren op kinderboerderij

LZN
11-08-2004, 13:58

Negenjarige bekent doden dieren op kinderboerderij ASSEN - Een 9-jarige jongen uit Assen heeft tegenover de politie bekend een aantal dieren te hebben gedood op de kinderboerderij aan de Rijnstraat in Assen. Het gaat om in totaal zeven dieren van kinderboerderij Pittelstee. De jongen kon worden aangehouden na tips van buurtbewoners. Hij is na verhoor overgedragen aan zijn ouders. Een woordvoerder van de kinderboerderij zei woendag dat het gaat om vier cavia's, twee kuikens en een konijn. "We hebben geen idee waarom hij dat heeft gedaan, maar eigenlijk willen we dat ook niet weten. Het is triest dat een jongen van die leeftijd al tot zoiets in staat is", zegt woordvoerder H. van der Haar van de kinderboerderij. :rolleyes: Men is al in staat om te moorden op die leeftijd, totheloo... ;) Cc.

LadyBerkania
11-08-2004, 15:45
:jammer: ziekk

LadyBerkania
11-08-2004, 20:46
Origineel gepost door Corrie Dat jongetje was toch geestelijk gehandicapt? Hij zal vast geestelijk nie in orde zijn want anders zou ie dat nooit hebben gedaan.

Deliana
11-08-2004, 20:48
Het zal je kind zijn :confused:

Deliana
11-08-2004, 20:56

Ik zakte al door de grond toen ik vorig jaar een telefoontje kreeg van de politie omdat mijn dochter met een vriendinnetje hartjes had getekend in de tram. Kon ik haar op het politieburo ophalen. Stel je voor dat ze je vertellen dat je kind dieren op een kinderboerderij heeft gedood :confused:

Deliana
11-08-2004, 21:18
Origineel gepost door Corrie Als het kind geestelijk "normaal" is kan je denk ik beter zeggen, je zal maar van dat soort ouders hebben.... Want een "normaal" kind dat zulke dingen doet kan je voor 99% zekerheid bij zeggen dat die aardig wat meegemaakt heeft, iemand gaat niet zomaar over tot gruwelijke daden.... Een "normaal" kind van 9 jaar oud, kan ook buiten het gezin iets hebben meegemaakt dat hem aanzette tot dit vreselijke gedrag. Belangrijk is, hoe ga je als ouder hier mee om, hoe ontvang je zulk nieuws.

caprio
11-08-2004, 21:26
Het was pas echt erg geweest als het in de volwassen dierentuin was gebeurd, daar is het ventje namelijk nog veel te jong voor.