Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Groot Nieuws!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Noer3inetie
12-12-2002, 14:51

Salaam Aleikoemm, Broeders en Zusters, Ik heb net iets gehoord van mijn moeder. Ze vertelde me dat een kennis van een buurvrouw die heeft op haar werk iets uitgedeeld gekregen, waarop stond dat er een man, een jonge man van in de 20 ,droomde dat het niet meer lang zou duren voor De Dag Des Oordeels!!! aanbreekt!.......... Hij zei:"er gaan in 1 keer 70(of meer weet het niet precies) mensen dood (ongelovigen)", "als we naar de hemel zouden kijken zouden we een maar enkel 1 ster zien". "als we in de heilige QURAN zouden kijken zouden we niks zien".!!! Zoiets komt wel vaker voor dat we horen dat iemand een goedgeleerde imam iets heeft gedroomt of we krijgen een mail die wel door moeten sturen anders zouder er vreselijke dingen gebeuren. Maar stel je voor dat dit keer het echt waar is??? dan hebben we onze EXAMANS voorgoed opzitten!! Een vreemde gedachte broeders en zusters of niet......??? Dus mensen waar jullie ook zijn en wat jullie ook doen...... Wees goed voor je mede mens en kom je plichten na want voordat we het weten zijn we hier weg. Onderweg naar ons eeuwige woonplaats........ De Hemel of de Hel...................... Ma3esalema, Noer3inetie

Noer3inetie
12-12-2002, 14:55
sorry voor de typfouten!!!!!!!!

Noer3inetie
12-12-2002, 15:37
ik zeg ook niet dat ik zeg dat deze jongeman gelijk heeft maar we weten allebei dat de tekenen er zijn of niet???? je kan dat niet ontkennen..??? we weten het niet nee daar heb je gelijk in maar we hebben tekenen gekregen van ALLAH SWT dus dan weten we ongeveer wanneer we het kunnen verw8en. ik zeg alleen wees goed en doe je plichten zodat je later je rechten kan ontvangen..... liefs moi

emsoem
12-12-2002, 15:39
mensen ja het einde nadert....in de koraan staat dat er maar 2 keer oorlog zal komen tussen de joden en de islamieten.... wejoow wolah ik ga meteen bidden =emsoem=

Tijn
12-12-2002, 15:39

Als er alleen maar ongelovigen de dood vonden, zal `t wel en natte droom van een fundi zijn geweest ;)

emsoem
12-12-2002, 15:42
oja ja zulke verhallen ga je steeds vaker horen hoor.. want er steeds meer mensen gaan dit dromen.. wollah serieus begin een beetje bang te worden... =emsoem=

Noer3inetie
12-12-2002, 15:44
Origineel gepost door Tijn Als er alleen maar ongelovigen de dood vonden, zal `t wel en natte droom van een fundi zijn geweest ;) lieve schat ik zou dit maar seri opvatten voor het te laat is maar als jij al je plichten nakomt dan hoef ik niks meer bij te voegen tog??? en trouwens het begint daarmee droomde hij niet alleen de ongelovigen zullen sterven .......... maar iedereen ouders, broers, zusters, baby's alles zal vergaan en die gedachte moet je hartje tog wel sneller laten kloppen of niet???

SweetLady
12-12-2002, 15:50
Origineel gepost door emsoem mensen ja het einde nadert....in de koraan staat dat er maar 2 keer oorlog zal komen tussen de joden en de islamieten.... wejoow wolah ik ga meteen bidden =emsoem= Zou ik maar meteen doen :rolleyes:

Tijn
12-12-2002, 16:00
Origineel gepost door Noer3inetie lieve schat ik zou dit maar seri opvatten voor het te laat is maar als jij al je plichten nakomt dan hoef ik niks meer bij te voegen tog??? en trouwens het begint daarmee droomde hij niet alleen de ongelovigen zullen sterven .......... maar iedereen ouders, broers, zusters, baby's alles zal vergaan en die gedachte moet je hartje tog wel sneller laten kloppen of niet??? Mijn harte klopt zeker snel, maar dat komt meer door al die Marokkaanse meiden hiero ;) Het vervelende is alleen dat ik hetzelfde verhaal ook wel eens van een Jehova heb gehoord en er zullen vast ook wel Christenen, Hindoes etc. rondlopen met dezelfde boodschap.....Dat worden dan wel heel veel (tegenstrijdige) plichten die ik moet nakomen, wil ik blijven leven...

Noer3inetie
12-12-2002, 16:03
bidden had je allang moeten lieve schat maar ja jij bent nog jong maar zelfs dat is geen excuus oulah. ik moest laats van mijn moeder(dat was op el aid) naar maroc kijken want ze lieten de koning zien die salat el aid verichtte en wat zag ik een jongen van misschien 5 jaar die "setien7izem"aan het zeggen was. mijn moeder zei kijk hoe oud hij is en wat hij allemaal kan??......... ze zoemde de koning in en wat zag ik.... hij had tranen in zijn ogen damn ik kreeg zelfs tranen. allah ouakbar insha allah worden we voor onze zonden vergeven en zullen onze gebeden en vasten geaccepteerd worden.!!!!!!!!!!!!

Noer3inetie
12-12-2002, 16:05
Origineel gepost door Tijn Mijn harte klopt zeker snel, maar dat komt meer door al die Marokkaanse meiden hiero ;) Het vervelende is alleen dat ik hetzelfde verhaal ook wel eens van een Jehova heb gehoord en er zullen vast ook wel Christenen, Hindoes etc. rondlopen met dezelfde boodschap.....Dat worden dan wel heel veel (tegenstrijdige) plichten die ik moet nakomen, wil blijven leven... ik zie dat jij dit niet seri neemt dus jongen doe wat je niet laten kan en begin a.u.b niet over meiden bij mij oke???? thallah frasik, Noer3inetie

SweetLady
12-12-2002, 16:09
Origineel gepost door Noer3inetie ik zie dat jij dit niet seri neemt dus jongen doe wat je niet laten kan en begin a.u.b niet over meiden bij mij oke???? thallah frasik, Noer3inetie Walaah iella :D

Noer3inetie
12-12-2002, 16:14
Origineel gepost door lailaelhanti Walaah iella :D ja togie ;)

FaDiKa
12-12-2002, 16:15
Ewa het enige wat ik hier aan kan toevoegen is; Allah ou a3lam..... Allah swt weet wanneer deze dag is, hoe de wereld vergaat en ja...

Tijn
12-12-2002, 16:31

Origineel gepost door Noer3inetie ik zie dat jij dit niet seri neemt dus jongen doe wat je niet laten kan en begin a.u.b niet over meiden bij mij oke???? thallah frasik, Noer3inetie Ik neem dit inderdaad niet heel serieus, maar ik ben dan ook geen Moslim. Hoe kan een andersgelovige dit wel serieus nemen, daarmee zou ik dan toch m`n eigen religie verloochenen? Ik ben zowiezo niet altijd even serieus en neem mezelf ook niet te serieus dikke neus. Je had die opmerking over de meiden hierzo dus ook niet zo serieus hoeven nemen... Zelf zou ik b.v. iets dat ik ""van m`n moeder heb gehoord, die dat zelf weer van een kennis van de buurvrouw heeft gehoord dat ze daar op het werk van de kennis van de buurvrouw iets hebben uitgedeeld, waarop een jongeman iets vertelde"" niet zo serieus nemen. Maar jij blijkbaar wel. Ik vind het wel nobel van je dat je je bezorgdheid hier met andere wilt delen, om toch maar een beetje positief te eindigen :)

Pagina's : [1] 2