Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lerares (34) krijgt 2 kinderen van leerling (12)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
11-08-2004, 13:42

Lerares (34) krijgt 2 kinderen van leerling (12) AMSTERDAM - Ruim zes jaar geleden werd de Amerikaanse lerares Mary Kay Letourneau veroordeeld tot celstraf, omdat zij een affaire had met een van haar leerlingen. De destijds 34-jarige Mary noemde de relatie met de toen 12-jarige Vili Fualaau "een ware vereniging van lichaam en geest". Ze kreeg zelfs twee kinderen van haar jonge minnaar. De rechter noemde het echter verkrachting en Mary ging de cel in. Onlangs is ze vrijgekomen. Vastbesloten om haar leven met Vili en hun twee dochters weer op te pakken. Mary was de lerares van Vili op een basisschool in Burien, een rustige buitenwijk van Seattle. Vili, op zijn twaalfde al 1.80 meter lang en met een zware stem een vroegrijpe jongen, flirtte regelmatig met zijn lerares. Met een vader in de gevangenis en moeder die altijd aan het werk was om haar gezin te kunnen onderhouden, kwam de artistieke jongen met een groot talent voor poëzie en muziek, regelmatig bij Mary thuis. Mary, gevangen in een slecht huwelijk, nam hem zelfs met haar man Steve en hun vier kinderen mee op vakantie naar Alaska. Voor de buitenwereld was Vili een huisvriend, maar langzaam bloeide er een romance op tussen de puber en zijn lerares. Tijdens een ruzie met haar man over de continue aanwezigheid van Vili, vluchtte Mary het huis uit. Vili ging haar achterna en troostte haar; het begin van de spraakmakende affaire. Weddenschap Achteraf verklaarde de jongen al langer verliefd op zijn docente te zijn geweest. "Wedden voor twintig dollar dat ik Mary kan versieren?", schepte Vili destijds tegen zijn vrienden op. Negen maanden duurde de affaire en toen werd Mary, inmiddels zwanger van Vili's eerste kind, gearresteerd voor verkrachting. Mary bekende schuld en verdween voor zes maanden achter de tralies, waar ze van haar dochtertje Audrey beviel. Eenmaal op vrije voeten zocht ze, hoewel haar dat door de rechter verboden was, Vili weer op. Binnen een maand werden de twee al vrijend betrapt in een auto door twee politiemannen. In het ziekenhuis van de vrouwengevangenis van Washington beviel ze negen maanden later van Vili's tweede dochter Alexis. Zij werd, net als de eerste dochter, direct na de bevalling overgebracht naar Vili's moeder Soona. Hoewel Mary geen contact mag hebben met Vili, schreef en belde ze hem regelmatig vanuit de gevangenis. Twee keer per maand werden Alexis en Audrey naar de gevangenis gebracht, waar ze onder toezicht hun moeder mochten zien. Haar vier kinderen uit haar inmiddels stukgelopen huwelijk met Steve bezochten haar vier keer per jaar. Ondertussen deed Vili zijn verhaal bij Oprah Winfrey. Daar verklaarde hij dat hij altijd op Mary zal blijven wachten. "Ze is mijn leven, mijn universum", aldus de jonge minnaar, die inmiddels langzaam aan lager wal was geraakt. Hij stopte met school, kreeg een alcoholprobleem en werd opgepakt voor poging tot autodiefstal. In 2001 werd hij vanwege een depressie opgenomen in het ziekenhuis. Volgens Vili's moeder Soona is dit allemaal de schuld van zijn voormalige lerares, die haar zoon meegesleurd zou hebben in haar fantasiewereld. Zij is dan ook woedend op Mary en zal alles in het werk stellen om haar niet de voogdij van haar kinderen te laten krijgen. Toch heeft Soona haar zoon niet kunnen weerhouden opnieuw een relatie met zijn oud-docente te willen beginnen. Hoewel Mary op last van de rechter geen contact met Vili mag hebben, kan Vili dit verbod, nu hij de volwassen leeftijd van 21 heeft bereikt, voor 2500 dollar ongedaan laten maken. Iets dat hij snel hoopt te kunnen doen. Tegen het Amerikaanse tijdschrift People verklaarde hij: "Ik wil stap voor stap weer met haar beginnen. Elkaar weer opnieuw leren kennen, praten over financiën, trouwen. Ik weet het niet. Misschien in de toekomst proberen te leven als gewone mensen." Cc.

KohiNoor
11-08-2004, 13:43
VII- Jullie zijn een natie die de handel in seks praktiseert in alle vormen, direct en indirect. Gigantische corporaties en ondernemingen zijn hiermee opgericht, onder mom van kunst, entertainment, toerisme, vrijheid en andere misleidende namen die jullie hieraan geven. VIII- En hierdoor, zijn jullie in de geschiedenis beschreven als een natie die ziektes verspreidt die onbekend waren voor de mensheid in het verleden. Toe maar, schep maar op bij de naties van mensen, dat jullie hun AIDS hebben gebracht als een Satanische Amerikaanse uitvinding. IX- Jullie hebben de natuur vernietigd door jullie industriële afval en uitlaatgassen, meer dan enig natie in het verleden. Ondanks dit, weigeren jullie om de KYOTO akkoord te ondertekenen zodat jullie de winst van jullie gierige bedrijven en industrieën kunnen veiligstellen. X- Jullie wet is de wet van de rijken, wie het voor het zeggen hebben in de politieke partijen, en wie hun verkiezings campagnes financieren. Achter hun staan de Joden die de controle hebben over jullie politiek, media en economie. XI- Iets waar jullie de enige in zijn in de menselijke geschiedenis is dat jullie meer dan welke natie dan ook in de geschiedenis geweld hebben gebruikt om de mensheid te vernietigen; en dat was niet om principes of waarden te verdedigen, maar om snel jullie belangen en winst veilig te stellen. Jullie, wie een atoombom op Japan hebben gedropt, zelfs nadat Japan bereid was om te onderhandelen en om de oorlog te beëindigen. Hoeveel daden van onderdrukking, tirannie en onrechtvaardigheid hebben jullie uitgevoerd, o roepers naar vrijheid? XII- Laten wij jullie belangrijke eigenschappen niet vergeten: jullie tweezijdigheid in zowel jullie gewoonten als waarden; jullie hypocrisie in jullie gewoonten en principes. Alle gewoonten, principes en waarden hebben twee schalen, een voor jullie en een voor de anderen. (a) De vrijheid en democratie waarnaar jullie roepen is voor jullie zelf en voor de blanken alleen; wat betreft de rest van de wereld, hier leggen jullie je monsterlijke, vernietigende politiek op en regeringen die jullie 'de Amerikaanse bondgenoten' noemen. Toch willen jullie voorkomen dat zij democratie vestigen. Toen de Islamitische partij in Algerije democratie wilde uitoefenen en zij de verkiezingen wonnen, lieten jullie je agenten in het Algerijnse leger op hen los, om hen aan te vallen met tanks en geweren, om hen op te sluiten en te martelen - een nieuwe les uit het 'Amerikaanse boek van democratie'!!! Geintje :hihi:

a3ir
11-08-2004, 13:45
oke ,moeten we weer opnieuw beginnen:moe: vraag me af of een jongen van 12 een kind kan verwekken.

a3ir
11-08-2004, 13:49
Origineel gepost door Couscousje Yep. Beter dan door het hele Bin Laden gedoe heen te scrollen. Cc OBL,hoofddoekjes,homos ,islaam deze onderwerpen worden er steeds bij gehaald al heb je het over de prijs van de aardappels op de markt.

Deliana
11-08-2004, 13:52

Joden dan :D

a3ir
11-08-2004, 13:54
Origineel gepost door Mangin In principe wel. Er staat echter niet bij wanneer de kinderen verwekt zijn, de relatie is inmiddels al 9 jaar aan de gang dus misschien kwamen de kinderen pas rond zijn 15e -16e en dan is het fysiek natuurlijk zeker mogelijk. Dat klopt mangin maar erstaat dat de baby geboren is toen de vader 13 was.

Deliana
11-08-2004, 13:54
Negen maanden duurde de affaire en toen werd Mary, inmiddels zwanger van Vili's eerste kind, gearresteerd voor verkrachting. Mary bekende schuld en verdween voor zes maanden achter de tralies, waar ze van haar dochtertje Audrey beviel. Hij zal een jaar of 13 zijn geweest. Ik blijf het een onsmakelijke situatie vinden, een kind van die leeftijd met zijn onderwijzeres. :confused:

rnaj
11-08-2004, 13:58
Origineel gepost door a3ir oke ,moeten we weer opnieuw beginnen:moe: vraag me af of een jongen van 12 een kind kan verwekken. Ik zou maar beginnen met, het op de lakens van je zoontjes te gaan letten :D

Deliana
11-08-2004, 14:00
Origineel gepost door Couscousje Ja, maar hij was al 1.80 he... Cc P.S.: Poesje heeft naar alle waarschijnlijkheid nog geen baasje. Dat zegt niets, ze komen hier ook over de vloer 14 jaar, bijna twee meter lang, en schoenmaat 46. Daar ga ik toch ook niet mee paren :D p.s. als nike een mannetje is en die ander een vrouwtje, ruilen?

rnaj
11-08-2004, 14:02
Origineel gepost door Deliana Hij zal een jaar of 13 zijn geweest. Ik blijf het een onsmakelijke situatie vinden, een kind van die leeftijd met zijn onderwijzeres. :confused: Beet je raar natuurlijk wel, maar liever twee mensen die vrijwillig het bed in duiken ook al is er 22 jaar leeftijds verschil Maar het is altijd beter dan de situatie beschreven in deze link http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=332429 Dus om eerlijk te zijn, begrijp ik niet waar wij ons druk over maken

Deliana
11-08-2004, 14:02
Origineel gepost door jacko Maar welke dame laat zo'n kind binnen? :D De onderwijzeres van de basisschool, waar de moeder haar kind vol vertrouwen naar toe stuurde. :(

rnaj
11-08-2004, 14:04
Origineel gepost door Couscousje Dat is ook mijn punt. Het wordt echter wel aangedragen als argument door de vrouw. Cc P.S.: Afgesproken. P.P.S.: Je weet wat ze zeggen over lange mannen, he... :stout: Allemaal geruchten, tenminste ik heb nooit een verband kunnen ondekken :cool:

Deliana
11-08-2004, 14:06
Origineel gepost door rnaj Beet je raar natuurlijk wel, maar liever twee mensen die vrijwillig het bed in duiken ook al is er 22 jaar leeftijds verschil Maar het is altijd beter dan de situatie beschreven in deze link http://zone.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=332429 Dus om eerlijk te zijn, begrijp ik niet waar wij ons druk over maken Ik bekijk zulke berichten altijd als moeder, en dan is 12 jaar ineens heel erg jong. Of het nou vrijwillig was of niet. En als het bij sexueel experimenteren was gebleven, dan had die jongen een mooie eerste ervaring om op terug te kijken. Maar er worden gelijk twee kinderen gefokt.

rnaj
11-08-2004, 14:09
Origineel gepost door mulyani Geen probleem. Probleem is dat deze jongen nog geen verantwoordelijke leeftijd had. Klopt, daar heb je (jullie) wel gelijk in, maar toch vind ik dat we ons beter druk kunnen maken over de link die ik stuurde (en dan bedoel ik het besproken onderwerp) dan dat we ons druk maken over een bizar experiment wat ergens aan de andere kant van de aardkloot wordt uitgevoerd en uitgevochten.

a3ir
11-08-2004, 14:09

Origineel gepost door rnaj Ik zou maar beginnen met, het op de lakens van je zoontjes te gaan letten :D Hij heeft een leeraar :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7