Bekijk originele versie : tele2 terreur
Gestoord word ik van die lui!
Ze staan altijd en eeuwig bij de Albert Heijn waar ik meestal boodschappen doe en spreken je altijd aan. Nemen geen genoegen met 'Nee, niet geinteresseerd', blijven zaniken en lopen desnoods een stukje met je mee.
Zeggen dat ik al tele2 heb kan niet, want dat is liegen.
Als ik naar een andere winkel ga, laat ik me ook zo kennen.
Schoppen en slaan lijkt me ook niet zo'n goed idee.
Wat doen jullie in zulke gevallen?
Is er een klachtencommissie voor dergelijke terreur?
"nee, hoeft niet, ik lees de volkskrant"
tenzij je dat niet doet natuurlijk
Ik lees de Trouw, zouden ze daar ook gevoelig voor zijn?
Of iets anders zeggen dat nergens op slaat als "Nee, ik ben vegetarier." Of "Ik heb postduiven."
het is niet zo makkelijk om je op zo'n manier dom te gedragen dat de mensen je liever mijden..
jouw vaarwaarde maakt het ietwat moeilijker, maar inderdaad, flap er gewoon wat uit en je zult zien dat zij in jou een terroriste zien!
Ik heb wel een keer met mijn zusje jehova getuigen doen afdruipen. Maar toen waren we ook met eieren aan het heen en weer gooien in de tuin. De ongevaarlijke gek spelen werkt en AH verkoopt eieren. Nu nog een andere getergde klant die met me wil gooien.
Ik denk dat ik te pissig ben voor de terugvraagtechniek. "Goh, is dit leuk werk?! Kan ik me niet voorstellen, je doet de hele dag niks anders dan mensen pesten." Kom ik niet verder dan 1 vraag.
Khanoussi
11-08-2004, 09:29
Ze staan hier ook vaak bij de Drik van de Broek
Ik zeg altijd dat m'n baas m'n telefoonrekening betaald en dat het me geen ene reet intereseert hoe hoog m'n rekening is.
Ben je gelijk van ze af
Hoogervorst
11-08-2004, 09:44
In de tijd van Pim Fortuyn kon je Volkskrantverkopers te slim af te zijn door hard te brullen dat je op Pim stemde. Het werkte prima.
Dus je zou kunnen zeggen dat je voor KPN werkt ofzo...
babyvanbelisma
11-08-2004, 10:03
Geen tijd, geen interesse...enz. enz...
Ik ben inmiddels wel gaan liegen, want niet alleen tele2, maar ook die irritante mensen van het AD en Greenpeace drijven een mens tot wanhoop! Een leugentje voor eigen bestwil heet dat!
is er iets zo moeilijk als het volgende dan: daar moet ik helaas nee op antwoorden?
oplossing: in een dorp je boodschapjes doen. Ik heb hier lekker geen last van ze èn ....... ik hoef zelfs geen muntstuk in m'n karretje te doen!!!!! Blijkbaar worden karretjes hier nog niet gestolen!
Hééérlijk zo'n durpie
Ha, ik ga ze zeggen dat heel Bos&Lommer nu toch wel aan de tele2 is, maar dat er in allerlei schattige dorpjes nog talloze mensen zitten die heel graag tele2 willen maar niet weten hoe. :D
Maar waarom nemen tele2 lui en Greenpeace/AD enz types niet gewoon genoegen met "Nee"? Op deze manier krijgt alleen maar iedereen een hekel aan ze. Ik neig ertoe mijn Greenpeace lidmaatschap op te zeggen omdat zij wanneer je zegt dat je lid bent het presteren te vragen of je dan ook wel eens actie voert!
KohiNoor
11-08-2004, 11:51
Origineel gepost door tonk
Gestoord word ik van die lui!
Ze staan altijd en eeuwig bij de Albert Heijn waar ik meestal boodschappen doe en spreken je altijd aan. Nemen geen genoegen met 'Nee, niet geinteresseerd', blijven zaniken en lopen desnoods een stukje met je mee.
Zeggen dat ik al tele2 heb kan niet, want dat is liegen.
Als ik naar een andere winkel ga, laat ik me ook zo kennen.
Schoppen en slaan lijkt me ook niet zo'n goed idee.
Wat doen jullie in zulke gevallen?
Is er een klachtencommissie voor dergelijke terreur? Waarom zo moeilijk doen? Ik zeg gewoon: En nu opgeflik/kerd. Klaar. :)
Origineel gepost door Perez
oplossing: in een dorp je boodschapjes doen. Ik heb hier lekker geen last van ze èn ....... ik hoef zelfs geen muntstuk in m'n karretje te doen!!!!! Blijkbaar worden karretjes hier nog niet gestolen!
Hééérlijk zo'n durpie Ik woon ook in een dorp
en hier heb je echt nergens last van. :o
Origineel gepost door KohiNoor
Waarom zo moeilijk doen? Ik zeg gewoon: En nu opgeflik/kerd. Klaar. :)
Daar ben ik te aardig voor. :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.