Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heeellpp!!!! bikini-alarm:d

hanane_be
11-08-2004, 03:41

ok,klinkt mss een domme vraag,maar lady's kom op met die goeie raad,laat jullie horen! zoals jullie allemaal weten is het zomer,en bij zomer horen bikini's nu heb ik een probleempje: ik heb namelijk grote borsten-cupmaat D- en het is dus heel moelijk om de geschikte bikini te vinden ik moet steeds een bikini halen met beugels,anders struikel ik zowat over mijn borsten :D ik ben best wel slank,maatje 36-38 maar door die borsten moet ik steeds 2 maten groter kopen en dat flatteert mijn figuur echt nie :kwaad: dussss,ladies,maakt nie uit of je borsten groot of klein zijn,heeelllpp :D ik weet echt nie meer wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie lady's kunnen helpe met enkele tips love y'all :zwaai: :Iluvu:

Israae
11-08-2004, 10:53
Nou dat lijkt me niet zo moeilijk, maar tegenwoordig kan je toch een bovenstukje en een broekje los van elkaar kopen. Denk bijvoorbeeld aan winkels zoals H&M en de Hunkemoller! Je kan bijvoorbeeld een broekje kopen in maat 36 of 38 en een topje in maat D75 ofzo. Er is genoeg keus, zowel triangel, beugel, halter, strapless etc. Gewoon goed zoeken! Veel succes!

DaNGeRouZLy
11-08-2004, 11:48
Origineel gepost door hanane_be ok,klinkt mss een domme vraag,maar lady's kom op met die goeie raad,laat jullie horen! zoals jullie allemaal weten is het zomer,en bij zomer horen bikini's nu heb ik een probleempje: ik heb namelijk grote borsten-cupmaat D- en het is dus heel moelijk om de geschikte bikini te vinden ik moet steeds een bikini halen met beugels,anders struikel ik zowat over mijn borsten :D ik ben best wel slank,maatje 36-38 maar door die borsten moet ik steeds 2 maten groter kopen en dat flatteert mijn figuur echt nie :kwaad: dussss,ladies,maakt nie uit of je borsten groot of klein zijn,heeelllpp :D ik weet echt nie meer wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie lady's kunnen helpe met enkele tips love y'all :zwaai: :Iluvu: voor wie hoort dat :confused:

tangia21
11-08-2004, 11:53
ieeg tfoe

Sugargirl
11-08-2004, 12:36

Koop een bh met een beugel dan zitten je borsten beter in de bikini heb je ook minder last dat ze eruit vliegen enzo.... beslamaaaaaaaaaa

sweet_agadiria
11-08-2004, 12:49
er is een oplossing je borsten gaan verkleinen

miss_chaimae
11-08-2004, 12:56
Origineel gepost door sweet_agadiria er is een oplossing je borsten gaan verkleinen dat is dus geen oplosing(vind ik) 1. het is haram 2. je moet blij zijn met wat je hebt. Eigenlijk zou ik je geen tip moeten geven,want zwemmen waar mannen bij zijn in een bikinie is zoiezo haraam. Maar jah ieder zn leven en doet der mee wat ie wil.. de enigste oplossing vind ik van..israae ee aparte bovenstuk kopen.. nou veel succes er mee..:zwaai:

nadoria_zinador
11-08-2004, 15:55
Origineel gepost door miss_chaimae dat is dus geen oplosing(vind ik) 1. het is haram 2. je moet blij zijn met wat je hebt. Eigenlijk zou ik je geen tip moeten geven,want zwemmen waar mannen bij zijn in een bikinie is zoiezo haraam. Maar jah ieder zn leven en doet der mee wat ie wil.. de enigste oplossing vind ik van..israae ee aparte bovenstuk kopen.. nou veel succes er mee..:zwaai: Wollahila heeft ze gelijk geen probleem meer :D